Blog >> felni
Elmaradtam a publikálással, szóval most jó sok írni valóm van! :))
Már egy ideje téma volt, de márciusban aktuálissá vált az új gurulók beszerzése a vasra. Andy és White Lady alapos kutatómunkáját követően meg is lett a kiválasztott, és Totti közreműködésével március végén fel is kerültek! Szerintem bitang jól áll a gépen, köszönöm szépen mégeccer'! :))))
Téma volt továbbá egy új (vagyis a réginél egy lényegesen jobb állapotú) scudetto beszerzése is a vasra. Vmaast volt segítségemre, és mérhetetlen nagylelkűségének adva tanúbizonyságot megdobott egy hibátlan darabbal! Fel is kerültek, a vadonat új emblémával együtt! Grazie Mille! :)))
És el ne felejtsem, mert még mindig nincs vége. Plüsskárpit ülések nem kellenek valakinek?:)))
Lecserélésre kerülnek, a napokban szerzett bőr ülésekre! :)) A művelet szintén Tottinál zajlik majd, már előre is nagyon hálás vagyok! (Bőr, ülésfűtés, hmm... :)) )
Képek alul! :))





Lecseréltem ma a küllős felnit. Puklis a jobb első gumi és arra gondoltam, hogy emiatt van lassú tempónál egy kis "dübögés". Csere közben megnéztem a kerék csapágyak hangját is. Nem találtam semmi különöset.
Ezekkel a felnikkel is megmaradt a hang.
De így, hogy ezt leírtam, lehet emiatt vettem meg az első fékeket, mert valószínű az adja a hangot...
Ezek a felnik télre lesznek felkészítve. A küllős felnin található gumik a pukli miatt kukásak. Erről átkerül majd a nyári gumi. Utána ez megy a fényezőhöz és kapja a téli gumikat.
A küllős is fényezésre szorul ismét, mert a nyomorék autószerelő nem tudott rá vigyázni és a csavarok körül meg van sértve a fényezés...
A képeken jól néz ki az autó, de sok minden nem tetszik benne. Az ültetés a legnagyobb bajom. Ezt hamarosan meg is hirdetem, de csak a rúgókat. A felni karcos, a fényezés sérült. Ezek orvosolva lesznek, csak előtte a lakást építem.
A mai nap a méretek is le lettek véve a kipufogóhoz. Leömlőtől kap egy újat. Ne legyen hangos....szóval van munka vele...a fóliázós témát dobtam, mert amennyi összegért alá kellene dolgozni, annyiból inkább kap majd egy telifényt.
Rendszámtábla világítás kiégett. Hát ide vennem kell izzókat. :-)
Amit tervezek még az a plüss ülés visszakerülése ülésfűtéssel. A mostani bőr nagyon rossz állapotban van. Szerintem. Kell egy kis segítség neki. :-D



Közel 2 órás alapos tisztítást követően jelenleg mind a négy felni csillog, ahogy kell. Alkalmazott eszköz+szer a két szép kezemen kívül: savmentes keréktisztító és hiperszuper Wheel Brush/felnitisztító kefe mindkettő az Autoglym-től. Csak ajánlani tudom.

Nah tehát, végre kezd alakulni úgy, ahogy én szeretném :) Lefestettem feketére a lámpákat "GTA" stílusúra. Felesleges arról blogot írni, hogyan ugyanis ennél jobban nem tudnám leírni. Tehát ajánlom a linket annak aki ilyenre készül. Nem egy egyszerű művelet, de meg lehet csinálni :) Aztán ha már le voltak szedve a burák betettem minden Hong Kong-ból érkezett ízzókat :) Csak az smd ledes helyzetjelzőről készült kép, de elfoglalta helyét még 4xH1 és 2xH7 6000K 55w-s halogén is. Igaz, a felnik görgőzése ill festése hamarabb történt, de ebben a blogban kap helyet. A féknyergek is kaptam egy piros színt.
Nyári gumik: FIRESTONE FIREHAWK SZ90 215/45/r17
Közben elértük az óra szerinti 180,000 km-t
Nagy köszönet a mókuskodásokban eldiablo és Szabee cartársnak !!








3 felni görgőzve lett, mindegyik centirozva, plusz kisebb ezmegaz.
Március 18-án nem csak a 2012-es Forma 1-es idény kezdődött el, de a téli kerekeket felváltották a 17"-os GTA görgők. Hihetetlen, mennyire más karaktert kap mind külsőleg, mind vezetésileg tőle az autó!
Vége a téli komfortos rugózásnak, elérkezett a kátyúfigyelés-miatti-csiga tempó időszaka. :D

Tegnap nagy rizikot vállalva elmentem a felnikért Budapestre. Riziko, mert elvileg beteg vagyok és ezért 2 hete itthon vagyok, és ilyenkor ha elkapnak, hogy nem vagyok otthon, akkor tőbbé nincs melom.Szoval elhoztunk az OZ felniket szép grafit szinben.Pici gond volt, hogy az agynak valo lyuk nem 58, hanem 57.Ma egésznap azt reszetük.Végre 6 orára rá si tudtuk tenni.Holnap még csiszolunk rajta, meg megzsirozzuk, hogy 100%-ra biztos legyek.És indulhat a nyári szezon.

Ma sikeres vizsgát tett a verda, köszönöm Mattyancsnak a segítséget MEGINT. Majd úgyis hívom megint ha KELL VALAMI. :P :)
Történt mostanában azért más is. "Új" felnik ( ez már a harmadik variáció közös történetünk alatt, fotók mellékelve ) és gumik ( defekttűrő Bridgestone Potenza ) kerültek fel, a belső térben cserélve lettek a levegőbeömlők, ICS tekerőgomb ( végre használhatóra ), és az első fékbetétek is.
Az autó valamiért úgy gondolta, hogy megunta a bal oldali első lámpa alatti króm díszlécet, és elhagyta azt. Ez a hisztije SEM érdekel, Grando-nak hála ( gigathx.! ) már pótlásra is került. Nem kis segítség volt ez tőle, mert csak lámpával együtt szokás árusítani ilyet. Jobb idő esetén fel is kerül a helyére (ragasztás).
Jobbos féltengely külső gumiharang megint elfosta magát, immár azt hiszem harmadszorra. Cseréltük. Elképzelésem nincs, hogyan lehetne megóvni...



Ti felni!
A legnagyobb, a legjobb, a legszebb! :)
Régi álmom teljesült. Remélem jól döntöttem, és a fenti állapot tartós lesz! Vannak azért kétségeim...
Konkrétan:
Szalonban levetett, 4 db Alfa Romeo 159 ti 8J X19 ET41 felni + Bridgestone Potenza RE050A, 235/40-ZR19 96Y méretű gumiköpeny.
Ja, és antracit! :)
UPDATE: 2012.11.22.:
Profilmélység:
6,1 mm - a szélső bütyök belső élénél.










