Mivel szerencsére semmi komolyabb gondja-baja nem volt a kocsinak, így a jó viselkedése gyanánt meg szerettem volna lepni őt a régóta vágyott bőrülés szettel. Volt akkora mákom, hogy nem is olyan messze tőlem éppen bontottak egy 66-ot, így már repült is az e-mailem az illetőhöz árajánlatért (plusz pár beltéri apróságért). Sokkolóan olvastam végig a visszakapott levelet - Bőrülés szett: 600€ (semmi extra állapot, sőt a sofőr fele eléggé viseletes), scudetto: 50€, sminktükör világítás: 25€/darab !! El sem akartam hinni, mondom biztos csak félregépelte, de sajnos nem. Referenciaként rákerestem az E-bay-en és nyeltem egy nagyot, mikor az ottani árak megegyeztek a levélben kapottakkal. Na basszus, ideje minél előbb szerezni egyet, mert lassan elindul a lavina a youngtimer árakkal...
Elindult a keresés egy szett bőrülésért és szerencsére elég hamar találtam is egy bontós oldalt, akiket még aznap felhívtam és megérdeklődtem a makulátlan full-full mindenes ajtókárpitos szettet. Minden stimmelt, elmondásuk szerint működő is, így ment is a kosárba és másnap reggel meg is rendeltem. Jött is a visszaigazoló mail és a "köszönjük, hogy nálunk vásárolt..." üzenet, majd pár napra rá a telefon, hogy sajnos az adott áru már nincs raktáron, el lett adva már rég. Jött is a kérdés részemről, hát akkor miért van még mindig fent az oldalukon, SŐT! hogyan tudom megvenni a már eladott árut?! Semmitmondó magyarázkodást követően lerakták a telefont, így nem maradt más, mint továbbkeresgéljek.
Sikerült találnom az FB-s csoportban egy ígéretes darabot az előzők töredéke áráért és a többi beltéri cuccokat is be tudtam szerezni ezen a helyen. Az aprócska gond csak az volt, hogy az illető (köszi Gabi innen is!) MO nagyooon keleti pontján található meg, így ment a matek mégis hogyan juttassam el hozzám haza. Több futárszolgálatot is próbáltunk, vagy nem vállalták a szállítást, vagy túlságosan drágák voltak (értsd a csomag árának a 3/4-e a szállítási díj), így kellett keresni egy alternatív megoldást, ami egy MO-n élő haver, akinek a címét és adatait felhasználhattuk, hogy a csomaglerakó központba tudjuk vitetni a csomagot, majd ott átvenni és kifizetni. Így mindenki boldog lesz és senkinek nincs plusz macera a csomaggal és a fizetéssel sem - Plot twist: nagyon nem így lett...
A futár valami érthetetlen oknál fogva kivitte a csomagot a haver címére, pedig a leírásban is szerepelt, hogy Depóba kérjük és a csomag feladásánál is meg volt kérve, hogy legyenek szívesek oda szállítani. Mivel utánvétre volt a csomag, ezért az egész csomagot és annak értékét is neki kellett tárolnia és fizetnie, egyszerűen semmi sem úgy alakult ahogy tervben volt... Mivel csak belföldi tel. számot lehetett megadni a csomagátvételhez, ezért EZT SEM adhattam meg a sajátomat, így mikor jött a csomag és lebonyolódott ez az egész kalamajka én csak a havertól tudtam meg, hogy mi is történt. El is küldte a futár számát, hogy illedelmesen kiköszörülhessem a torkom a telefonban és mikor megkérdeztem, hogy miért nem a Depóba a leírásba megadott helyre lett szállítva a csomag (ahol az én adataim is fel voltak tüntetve (Név, tel.szám, személyi) cask annyit kaptam válaszul, hogy neki ilyenre nincs ideje és a csomag már ki van szállítva, majd rámcsapta a telefont. Köszi szépen, ment is a negatív értékelés a már 1 csillagosra értékelt Magyar Postára...
Másnap két kocsival mentünk a haverhoz sűrű bocsánat kérések között átvenni a csomagot, megígérve, hogy ezt már újra nem játszuk el. Szerencsére épségben volt a csomag tartalma és sikeresen haza is jutott velünk. Kezdődhet a felújítás, csinosítás, okosítás folyamata.