Blog >> 159
Első fékbetétek cserélve lettek, már jelezte a gép hogy végük van. :/ :D
Következő alkalommal tárcsa csere is szükséges lesz.
Mai napon megkapta az első szervízt az autó, persze nálam volt az első:)
Amik cserélve lettek:
-olaj
-olajszűrő
-légszűrő
-pollenszűrő
-gázolajszűrő
-két hátsó stab. kar
-váltóolaj
Valamint kapott egy ózonos klíma tisztítást.
Ismét a Csörgő Autószervíz végezte a munkát!

Textar fék került a régi kopott hátsó fék helyére. Lassan kézifékkötél csere is szükséges lesz. Elég ramaty....mondjuk nem használom. :D
Muszáj volt vennem egy munkahenger visszanyomó szerszámot, mert a 156/147-nél bevált pillanatszorítós visszanyomás már nem működött.
Új téli garnitúrát kapott a vas Sunny Wintermax NW211 XL 225/50 R17 méretben.
Ákost megviccelte a 2.0 üzemanyag térképe, vasárnak 5x írtam újra BDM az ECU-t :-)
Majd kiderült, hogy teljesen máshogy kell hozzányúlni. Jó volt azzal amivel bemérettem,
de ahogy feltettem a nagy kereket berázott 2250-2500 között és visszább kellett venni a nyomatékból kicsit.
Meg is történt és most olyan könnyed és erős, ahogy sose volt korábban :-)
Volt olyan érzésed, hogy amikor mész padlógázon valami visszafogja az autót, és ha egy leheletnyit visszaengedsz a gázpedálon akkor mintha jobban megindulna? Én ismerem ezt, és az most szűnt meg... Nem érteni :-)
Ha az üzemanyagból számoljuk, akkor most 425Nm és 235Le. Ez kicsit több mint a padon mért, de a pados is mondta, hogy amit mért az a minimum.
@173.600km
Elkészült a chip, kíváncsi voltam a fogyasztásra, 100km-ként újratankoltam mindig. Elég durva számok jöttek ki. Szerelőm mondja tuti elfolyik a gázolaj. Mondom kizárt! Következő százas után tankolás, benézek a kocsi alá. Nem kellett volna.
A tróger tákolós előző tulajék kivették az AC pumpát, és visszarakták úgy, hogy az egyszer használatos tömítést és szorítógyűrűt rakták vissza, mert nem derogált venni 18500Ft-ért gyári készletet. Igénytelen tulkok...
Költség: 21.000Ft
Nehezen indult, sokszor berobbant szabályosan a kocsi indításkor. Generátor fel lett újítva. Na aksi kimér. Halott. 350A indítóáram, de újkorában is alul-méretezett volt már.
A választás az Exide Premium 77Ah 760A aksijára esett, nem bántam meg, iszonyat simán indul a kocsi, még úgy is, hogy az 1-es és 2-es henger gyertyáit cserélnem kell, kukák. (Ez pont 2 napja derült ki)
Költség: 25.000
Bal első kerékdob törött volt, az ment be a motortérbe ott ami csak akart. Alfa Depóból szereztem egy bontott gyárit. Utángyártottra azt mondta a szerelőm hogy én fogom felrakni, és ö nevet meg levideóz. Elhiszem, mert a motorvédő se passzolt sehol az utángyártott szarnál...
Költség: 8000Ft




1
349
Fórum
Friss topicok
- AlfaCity 2025 - július ...
- Giulia
- Filmek
- Forma-1
- Giulietta
- Stelvio
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Félig Off-os autók (egy...
- Zenebutik
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas









