Mutasd

>> Szerviz2011-12-09

A műszaki vizsga lejárta előtt (2011.12.03) felmértük, hogy mi az ami csere érett. Bal lengőkar, jobb szilent, stab., rudak, bal kormányösszekötő, jobb féltengely (erről már régóta tudtam, kanyarodáskor volt hangja rendesen). Mivel csak későbbi időpontot kaptam a szervizre, addig kénytelen voltam úgy használni az autót:) Addig Alexandro-tól sikerült elég jutányos áron beszereznem féltengelyt és mellé a már régóta tervben lévő hátsó ablaktörlőt és jobb e.ablak kapcsolót. 12.08-án került sor a javításra, de a berohadt csavarok miatt még másnap is csinálták. Sor került futóműállításra és a műszakira is. Persze zöldkártyán piros plakettet kaptam. Volt még közben 2 gumifékcső csere is, ami nem volt előre tervezve a költségekben. Így alakult a végösszeg: alkatrészek (20%-os kedvezménnyel)+ futóműállítás+ munkadíj+ műszaki vizsga+ Alexandro-tól kapott motyók= 70e ft. De már végre csönd van elől és nem kell égő fejjel kikanyarodni a parkolóból:)
Amit a közel jövőben cserélni kell: állítólag gyenge a hátsó fékem (szerintem még így is jó). De ami a legsürgősebb: kuplungmunkahenger csere. Már kezd szivárogni és levegősödik a rendszer. A munkahenger pont olyan, mint a sprintbe való. Abból már ki is szedtem, kb 6-8e km-t futhatott. De ebbe úgy bele van rohadva, hogy semmivel se tudom megmozdítani. Majd visszatérek rá, ha lesz több szabadidőm. Addig marad az "indítás előtti sebességbe teszem", hogy ne tegyek mást is tönkre.