Olaj (Castrol Softec 5W40) + olajszűrő csere.
A lapátok gumijai elhasználódtak. Mivel egyben van a kar és a gumi is, gondoltam csak a gumit kicserélem, de nem igazán lett jó, csíkosan törölt. Ezért kapott új Champion lapátokat.
A hátsó fékbetét is le lett cserélve.
Ez lemaradt. Kicseréltük a gyertyákat. NGK került bele.
Előre kapott brembo tárcsát és jurid betéteket.
Pollenszűrő, légszűrő és gyertya (NGK) csere, valamint a folytószelep kitisztítása.
Mivel nem volt az autóhoz ICS kódkártya, és sajnos a kódot kérte az ICS, kell valami megoldást találnom, hogy működjön a központi kijelzőm. 
A neten keresgéltem rengeteget, és találtam olyan programot, ami a sorozatszám alapján megadja a kódot. Sajna nekem ez nem működött. Elvittem egy helyre, ahol ugyanazt a kódot adták meg, mint ami nekem is kijött a kalkulátorral... Szóval egyenlőre még nincs megoldva a dolog.
* Azóta megoldva, vettem egy másikat...
- Benzinszűrő és pollenszűrő
- Vezérműszíj, vezető és feszítő görgő
- Balance szíj és feszítő (Dayco 130 SLDD150H)
- hosszbordás szíj + görgő (7PK1950)
Az autót 89975 km-el vettem Németországban. Miután hazahoztam, az első dolgom a szervíz elvégzése volt. 91606 km-nél olaj, olajszűrő és légszűrőt cseréltem.
1
419
Fórum
Friss topicok
- 159
 - Stelvio
 - Giulia
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 
