Nem szokásom blogot írni, de ezt most muszáj megírnom. :)
Decemberben, mikor a vasat vettük láttuk, hogy futóműves lesz a hölgyemény, de húzódott a dolog, meg annyira nem is volt vészes.. Szó, mint száz, Székesfehérvár felé az autó finoman rázni kezdett, nem éreztem biztonságosnak, úgyhogy Tottiékhoz megérkezvén meg is kértem a mestert, hogy intő szemeit vesse rá a futkározóműre.
Hát nem annyira tetszett amit láttunk.. Gyakorlatilag a gátlókat meg a rugókat leszámítva nem volt használható alkatrész a futóműben, a gumik szanaszét kopva.. szóval nem nézett ki jól. Az autó ott is maradt Totti-nál, aki elvállalta, hogy lábra állítja a vasat. 
Az eredmény az ami miatt ezt az egészet elkezdtem írni. Valami hihetetlen a változás. Feszes, pontos, nem találok rá szavakat. Igazán most érzem azt, hogy mennyire rossz volt előtte. Hihetetlen jó munkát végzett Totti, gyorsan készült, és nem kellett eladnom a vesémet sem. 
Plusz volt olyan jófej ez a manus, hogy kicserélte az emblémáimat, felpolírozta a fényszóróimat és újrakábelezte a csomagtér-nyitásért felelős kábeleket. 
Totti! Grazie mille! :))
Úgy gondolom a lehető legjobb helyre vittem az autót. :)
0
386
Fórum
Friss topicok
- Stelvio
 - Giulia
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 
