Mutasd

>> Szerviz2021-01-22

Már az autó vétele óta problémám volt a felső tartománybeli teljesítménnyel. Először a dízel váltónak tudtam be. Visszakerült a gyári, virgoncabb is lett. Majd később mértem 0-100-at, gyászos lett, 15 mp körül. Egyre büdösebb is kezdett lenni a kipufogógáz szaga, igy a többféle fórumok és saját tapasztaltok összessége az lett hogy kijelentettem, eltömődött katalizátor a hiba. Tatai bontóban érdeklődtem, 860 000 Ft-os árat kaptam a gyári újra. Alfisti.neten lett volna 200 000 felett valamivel de nem mertem megrendelni. Így Rolandék rendeltek nekem egy BM catalyst nevű angol cég termékét, 116 000 Ft volt tömítésekkel. Hogy lássam a változást, elvittem előtte megmérni Oroszlányba a Mayer motorhoz, arra gondoltam lesz kb 140 le a gyár által megadott 166-hoz képest. Gyászos 129 lett a végeredmény, 5700-as fordulaton, felette semmi. Katalizátor csere után visszatértem, erőben nem lett nagy változás, de a tartomány visszajött, végig dolgozik a motor. 2000-es fordulat alatt eltűnt a rángatás, dízelesen is lehet vezetni, alacsonyabb lett az alapjárat, szebben dolgozik a motor. 133 le 6700-as fordulaton. Kiábrándító. A két mérés között bevettem magam a nemzetközi fórumok sodrába és bizony kiderült hogy szépet kamuzott a gyár, ezek új korukban is átlag 135 le-t tudnak. Ha ezt vásárlás előtt találom meg, nem veszek jts-t. Csalódott vagyok, nem tudom hogy van-e értelme ráköltenem azt a pénzt, beleraknom azt a munkát amit terveztem. Ki kellett volna várnom azt a v6-ot amit jónak tartottam volna. Km állás 158750.