Mutasd

>> Szerviz2021-01-31

Csak hogy jobban folytatódjon az év, megszólalt az egyik hajtókarcsapágy az autóban. TZoli nagy segítségével ki is lettek cserélve mind a nyugvók, mind a tám, mind a hajtókarcsapágyak. King, Glyco illetve King csapágyak lettek. Tudom, főtengelyt ki kellett volna szedni, tudom mérni is kellett volna, szükség szerint köszörülni is, hát ugy döntöttem kockáztatok és kap alapméretes csapágyakat. Egyébként itt is a hírhedt hármas hajtókar volt a ludas. A képen a hármas hajtókarnál fényképezve a főtengely. Jól hallottam, a leömlő is kifújt kissé a képen látszik is hogy a két saroknál. Az oka, hogy a hengerfejre felfekvő talp vékonyabb a gyárinál. Lelazításkor a nyolcból öt tőcsavar jött ki anyástól mert előzőleg a vékonyság miatt tövig húztam. Alátétezve raktam fel, így már jó. Alapos olajteknő takarítás után kapott friss Motul 10w60-at és Bosch szűrőt. Km állás 159459.