Tagok >> VKG >> GT 1.9 JTD mJet >> Blog
- Típus:GT 1.9 JTD mJet
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2006
- Színe:Nero Jarama
Vásárlás után volt néhány nyilvánvaló és pár kevésbé egyértelmű hiba az autón, így a feladat adott volt.
A legalapvetőbb gond az volt, hogy gyorsításkor rázott az autó.
Mivel a 156-on ezen már átmentünk párszor, nem próbálkoztam a GSP csillag egyedüli cseréjével, hanem beszereztem egy viszonylag keveset futott féltengely szettet Horváth Bélától.
Ez a csomag tartalmazott még 2 hátsó lámpát, kormánylégzsákot (az enyémnek a közepét valaki SNICCERREL vágta ki...), egy pár napellenzőt (balos lóg), gyönyörű balos ablakemelő kapcsolót, ilyesmiket.
Összesen 98 ezret fizettem a cuccokért.
Miután megérkeztek, elvittem az autót Szabolcshoz, aki az egyetlen ember, akiben még megbízom szerelésileg...
Átnézte, szerinte egészen rendben van.
Így egy kies decemberi napon ott is hagytam nála egy wellness-kezelésre.
Kapott:
Új vezérlés, vízpumpa, hosszbordás szettet,
Olajcserét (Motul 5w40),
Motortartó bakot,
Motor hosszkitámasztót,
Egy pár első féktárcsát (Zimmermann),
Ajtóhatárolót,
Új gyári balos ülésfűtés kapcsolót,
Féklámpa kapcsolót,
Váltóolajat,
Szűrőket,
Bal külső féltengely gumiharangot,
Szét lett szedve és be lett állítva a balos fényszóró,
Légzsák diag + csarlakozó javítás,
Proxy rendezés.
Azért még nem vagyunk a végén :)
Km: 290.200




Na szóval a kulcs nem működött távirányítóként.
Gondoltam, utánajárok, ezért a Bajcsyn található Zàrkirály boltba bevittem a kulcsot, hátha tudnak vele valamit kezdeni.
Kód nélkül sajnos nem, ezért márkaszervizen gondolkodtam, amíg át nem néztem a könyvét. Abban ugyanis a rádió és a kulcskód is benne volt.
Ìgy hát 6000 ftért feltanították a kulcsomat.
Nagyon örültem :)

Na szóval az úgy kezdődött, hogy 2024 novemberében vettem egy Lancia Kappát. 2.0 16v turbot.
Gyönyörű állapotban, nagyrészt felújítva, brutálisan szép volt.
Ezzel párhuzamosan meghirdettem a 75-öt, mert az volt a terv, hogy a viszonylag kevés éves futásra jó lenne egyetlen autó, ami lehet félig hobbi, félig használós is, mivel már érleltem a gondolatot, hogy a 156 sw-t odaadom a szüleimnek.
De a 75 nem ment el, közben meg az SW-t odaadtam júliusban a szülőknek.
Viszont a Kappáról meg kiderült, hogy rendes műhely nélkül nem élhető.
Ergo meghirdettem.
3 nap alatt el is vitték.
Én meg másnap elmentem munka után a sötétben Pecsre autót venni.
Háát, nem mondom, hogy a legtökéletesebbet vettem meg, de bizalomgerjesztő volt, úgyhogy nagyon is örültem.
1.075.000 volt a vételár.
92.000 az átírás+eredetvizsga (a világ legundorítóbb sarca).
Aztán lenn maradt a bal első ablak, tehát PiHE bemutatkozott...
A komfortelektronika halt agyon az ajtóban. Kicseréltem :)
Párhuzamosan kiderült, hogy valaki korábban a csavarok felét rakta vissza az ajtókárpitba, azt is rosszul, bolhák össze-vissza...
Mindegy, kijavítjuk ezeket is.
Jó lesz ez :)




