Mutasd

>> Szerviz2013-05-23

Történetem azzal kezdeném ,hogy egyik este szépen leraktam a garázsba az autóm.

Másnap mennem kellett volna reggel vele, gyújtás, start, majd semmi.

Baszki ,lemerült az akksi? Töltőre fel!

Kb. 4 óra múlva már tényleg sürgős dolgom volt, időre kellett -volna- mennem, ennyi idő alatt biztos töltött az akksiba annyit, hogy elinduljon. Indítózok teker felet a motor.
Na neeeeeeeeeeeee, rohadtköcsögolaszbuziszemétládarohadjmeg.

(ismerjük magunkat)

Másnap írogattunk a fórumba, volt aki akkumulátor-ra volt aki önindítóra gyanakodott.

Én is inkább az utóbbi felé orientálódtam, fel is hívtam egy közeli szerelőt, hogy szét kéne kapni ,meg még 1-2 dolgot megjavítani az autón.

Tegnap este átgurult, majd 1perc alatt megállapította ,hogy rosszul testel le az autó.

Jó oké, ezt már megoldom én is.

- Ma visszakerestem a testkábelt kivettem az akksit, akksitálcát, mindent ami útba volt.

Megtaláltam a bűnöst, tiszta rozsda volt a csavar, a kábel vége pedig tiszta oxid.

WD 40 barátom volt, sikerült nagy nehezen meglazítani az anyát anélkül ,hogy lesarkozódott volna.

A sarut megcsiszoltam , kapott új alátétet, és az anya is ugyan olyan önzárosra lett cserélve.

Találtam még 1 test kábelt az akksi tálca elött, azt is felcsiszoltam biztos ami tuti.

Minden vissza a helyére, láss csodát tökéletesen indul. Talán sose indul ilyen könnyedén.

Én meg már önindítót akartam felújíttatni ,venni...