Mutasd

>> Egyéb2014-07-24

Megvolt a tetőkárpit levétel és a bitulapozás.
Gumikéderek körbe az autón c oszlop műanyag 4 csavar kettő látható a jobb oldalon kettő a világítás alatt többi pattan bal oldalon lehet látni.Hátul a világítás mögött van egy patent B oszlopot csak meglazítottam és kiszedtem mögüle vissza is ment nem kellett bontani.Kapaszkodók napellenző 2 csavar per darab.Meg elől a világítás alatt van 3 csavar ha jól emlékszem.Amúgy csal fel van tapasztva a kárpit nincs ragasztva vagy ilyesmi elég könnyen ment.Vissza is flottúl ment minden illeszkedett elsőre.Silent coat 4mm-el lett rezgés csillapítva az autó körbe mindenhol sokkal halkabb.

 
>> Szerviz2014-07-09

Mint írtam a kipuffnak annyi volt!Megjött a Paragi sportdob fel is lett rakva egész szép hangja van.A hátsó futómű szét lett szedve.Sachs Supertouring lengéscsillapító Sachs porvédő és felütközésgátló és Kayaba Toronycsapágy lett betéve a régiek helyére.

 
>> Egyéb2014-06-22

A küszöb hátsó része javítva lett a fényező nem csinálta meg az egész küszöböt pedig kértem nem baj majd legközelebb.Mint kiderült gumi átszerelésnél a szerelő megnyomta a küszöböt azért lett rozsdás.A nyári 17-es felnik görgőztetve és kapott 4 új gumit.Kapott új szűrőket levegő olaj pollen szűrők Liftron-t és Liqui Moly Leichtlauf 10W40 olajat.A nehéz zenének és rossz utaknak hála teljes hátsó futómű felújítás esedékes amit már nézegetek mi hol mennyi illetve a jobb elejéből hallani valami nyekergést kanyarodásnál.Ezt is fel kell tárni.Tegnap a hátsó dob kifújta a tömítést tehát ez is kuka amúgy se tetszett már intéztem rá sportdobot.
Szóval jó sokat kell rá költenem de nem bánom hisz Alfa és a Miénk.

>> Tuning és extra2013-09-05

Egy picit meghajtva a vasban található zenét.
Katt

 
>> Tuning és extra2013-08-30

Újból jelentkezem.Lassan bővül a rendszer és Mo. talán leghangosabb alfája az enyém.
Bekerültek az 50-es kábelek és a pótakku kárpitozás megtörtént. Bár egyelőre egy kicsi FIAMM aksi van benn így az áram hamar elfogy.Akkura vadászom szóval lesz még ebből post bőven.
Nézzük mi történt.:
A Dld és a Stealth ment.Jött a helyére egy Hifonics XX Colossus II 3200 watt rms-el és 2 db 12"-os cz sf d2 gyári cz ládában amit Süveges Zoltán "Süvi" épített.
Versenyen nem jártam vele viszont lemérettem 146 fölött ver nyitott ajtókkal zenén és gyönyörű hangja van.Ennek ellenére a két Cz-nek menni kell a holnapi Encsi Autós találkozó után.Az utód már ki van nézve Olasz autóba Olasz szub már nagyon várom.
Addig is néhány kép.

 
>> Tuning és extra2013-05-04

Mint említettem cserére szántam el magam.Lássuk mi történt.
Sokat érdeklődtem ezzel foglalkozó fórumokon mit érdemes és hogyan.Azt hiszem a jelenlegi állapottal elégedett vagyok bár még nincs kész.Az előző hangtechnika úgy ahogy van megy egy Opel Astra G-be a bratyóhoz.
Lássuk miket szereztem be:
Audio system high end első szett:ex phase 165 mélyközép hs25pro magas és fwhx-1 váltó.
Ezt egy DLS Reference RA20 erősítő hajt.
Vettem egy DlD K1V2-öt gyári ládába.
Ezt egy Stealth amp 1.8 mono sub erősítő hajt.Állítólag 2000 watt 3*30 amper bizti bár kétlem hogy annyit kibírjon.
2*5m audison connection rca kábelt 23 m conducfil hangszóró kábelt. és 14 sinuslive adm bitulapot az ajtók szigeteléséhez.
Fejegység egy Clarion cz 501 er lett a piros megvilágítás 3 pár 4 voltos rca miatt.
Az áramkábelek 50-es hegesztőkábelek.
Egyelőre a beépítés félig kész.Az áramkábelek még nincsenek cserélve.A csomagtartóban a bútorlapot kárpitozni kell kábeleket rendezni pótaksit betenni meg néhány apróság(rács a mélyközépre pl.).Készítettem pár videót Íme:
katt, katt,katt,.
A költségeket nem számoltam a fejet bitulapot és hangszórókábelt kivéve minden használt és olcsón vettem.Beépítésért köszönet Mészáros Istvánnak.
A Mély és az azt hajtó erősítő cserélve lesz idővel ahogy az anyagiak engedik.
Zene

 
>> Egyéb2013-05-04

Az első részben leírt motyó sikeresen beépült.Egy darabig a hangja is tetszett.Egy Golopi autós találkozón beneveztem egy hangnyomás versenyre.Eredmény 127 db.
Egy idő után a rendszer hangja kezdett nem tetszeni így elkezdtem kutakodni és apránként összerakni az új hangtechnikát.Szeretem a hangos és erőteljes tiszta zenét.
Folytatás a következő postban.

 
>> Egyéb2013-05-04

Rég nem írtam.A kimaradt dolgokról.
Rómeó fel lett matricázva.Két index alá a kígyók.Hátuljára www.alfaamore.hu felirat.
Ugye volt egy tél jól teljesítettek a 15"-os Barum téli kerekek.Viszont volt rossz hatása a télnek.Kisebb rozsdafoltok jelentek meg az autón a küszöb legalján.Ezt mihamarabb megcsináltatom.Megjött a tavasz.Fel lettek rakva a nyári gumik.Úgy néz ki a felniket görgőztetni kell a jó magyar utaknak hála.Ezt is mihamarabb megejtjük.

 
>> Tuning és extra2012-07-17

A következő szépítő folyamat közben találtam olcsón erősítőt és mélyládát ha már így akkor megvettem mindent ami a hifi beépítéséhez kellhet.Fejegység kábelszett erősítő mélyláda beépítőkeret 2 méter vastag jó minőségű kábel a ládához és antenna átalakító.Amikor minden meglett elkezdtem kutakodni szaki után aki beépíti mreni építette volna be csak Neki a hétvége lett volna jó amikor Én dolgozok és nem tudtam addig várni így ma nekivágtam a folyamatnak.Ha valami mégse menne majd kereslek Renátó ;)
A gyári fejegység kivétele az elején nehézkesen ment nem tudtam mivel kellene próbálkoztam szöggel de nem sikerült kis gondolkodás után előszedtem 4 imbuszkulcsot és azzal kioperáltam a helyéről.Mivel nem tudtam hogy kell csinálni ezért az aksiról leszedtem a sarukat és utána széthúztam a kábeleket.És elcsodálkoztam hogy a rádió nem fog menni gyorsan el boltba és az átalakító beszerzése.Ezután az rca kábelt húztam be a helyére asszony pici keze segítségével.Nem bontottam szét a kocsit anélkül is ment asszony bedugta a kezét a lyukon és felhúzta a kábelt amit ezután a kárpit alatt szépen el is vezettem nem szeretem a lógó vezetékeket.Ezután a küszöb kárpitot levéve szépen elvittem a hátsó ülésig a kárpit vissza a helyére és nem is látszik semmi.Ekkor a hátsó ülésnél gondba ütköztem hol vigyem el a csomagtartóba hogy szép legyen és ne lógjon sehol.Gyorsan ki is vettem a hátsó ülést és az alatt került elvezetésre a kárpit alatt szóval sehol nem lehet látni csak a cél helyen hogy van ezzel ez letudva.Nekikezdtem a fejegységnek helyére a beépítőkeret és jöhetnek a kábelek.Minden helyre dugtam gyors aksira saru és próba és működik minden.Ezután jött a szivacs... :S
Az istennek nem akart bemenni a helyére rendesen.Elkezdtem megfaragni a műanyagot azt hittem az a hibás hogy eltart.2 óra szenvedés után próba levesz minden kábel betol és láss csodát ok.Ez után kábelrendezés semmi ne legyen útba visszadug betol és láss csodát szépen beugrott a helyére úgy ahogy kell.Megint próba és a kábeleknek nem esett baja minden rendben működik.Mai napra ennyi futotta az időmből holnap 12 óra meló így pihenés.
Amit vettem:
Pioneer GM 5100 T erősítő
Pioneer TS-W 306 C mély
Kettő együtt 15.000 Hu Ft
Kábelszett 10.000 Hu Ft
Beépítőkeret 2.500 Hu Ft
Fejegység PIONEER DEH-1400UB 20.700 Hu Ft
Nem bántam meg hogy belekezdtem jól mulattam igaz az a kis méreg nem hiányzott a fejegység betolós résznél. :D:D:D:D
Sokkal jobb a hangzás az új fejegységgel.A gyári szett egyelőre marad az ajtókban.A következő az erősítő bekábelezése és beüzemelése lesz hogy mélytartomány is jobb legyen.Egy élmény volt számomra a szerelés.

 
>> Egyéb2012-07-07

Sikerült jó minőségű használt gumit vennem amit alig használtak remek az állapota acélfelnire szerelve jött. A felni azt hiszem egy Toyotán volt.Szóval majd azt eladom és némi pénz is jön vissza.Rómeo vásárlásakor kapott alu felnire lesz szerelve a Barum téli gumi 195/60 r 15-ös méretben.20.000 Hu Ft volt a felnire szerelt téli gumi és 7.000 Hu Ft-ért hozta házhoz a futár.