Végre megoldódott a kopogó futómű rejtélye!
Mindenki kapaszkodjon: fordítva (180fok) volt beépítve a stab rúd,így belevert a kormányösszekötőkbe ... igen tényleg!
Kapott két kormányösszekötő gumi harangot,mivel a régieket kirongyolta a "szakszerűen" beépített alkatrész
Megkíséreltem beépíteni a klíma csövezést amit jóhiszeműen tavaly vettem. Már a kompresszor csatlakozói sem stimmeltek... mint kiderült 2.0 TS-hez passzol a kormosba nem jó. Az eladó mást állított. :( Második szettel járok ugyanígy.
Buktam 20-at meg pár óra szívást.
1 db izzítógyertya csere. Bosch ki,Febi (Bilstein) be.
Nehezen jött ki,izgultam is rendesen,de végül minden rendben volt.


Vezérműszíj+vezetőgörgő,feszítő,vízpumpa + munkadíj
-bal első alsó lengőkar
- kézifékkötelek
- 4 db féltengely gumiharang
- 2 garnitúra hátsó fékbetét
2
407
Fórum
Friss topicok
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- Giulia
- 4C
- Alfa reklám
- Zenebutik
- Stelvio
- 159
- Filmek
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV