Mutasd

>> Szerviz2012-08-21

Úgy tűnik, az új hátsó féknyergek beszerzése nagyon nehézkes... Addig viszont nem bontom meg a fékrendszert.
Generátor felújítás végre megtörtént (feszszabályzó, csúszógyűrű, csapágycsere), olajcsere+kartertömítés csere is. 6900 km volt az olajban, a kezdeti ~2500 km rossz adagolóval megtett km okán talán már előbb is le kellett volna cserélni. A karterben egyáltalán nem volt olajsár. Agip 10W40-et kapott. Az új Knecht szűrővel nem épült fel az olajnyomás közvetlenül csere után, majd a régi szűrővel igen. Visszacseréltem a Knechtre, jó volt. Állt 5 órát a motor, utána ismét nem volt olajnyomás. A szűrőt cserélték - de csak Mecafilter volt készleten, ez végre hibátlan.
Váltóolajcsere: Castrol SAF-XO, ráfért...
Brembo hátsó tárcsa 4200/db, első fékcső 600/db, Starttól sikerült elhozni az utolsó hátsó fékbetét rögzítő készletet.

Helyzetjelentés:
-vízhűtő már egyáltalán nem szivárog - de a probléma nincs megoldva
-szervo néha utántöltést kér
-múlt héten porlasztócsúcsot akartam beállíttatni a város egyetlen diesel szakműhelyében - kiszerelés-megjelölés-leszállítás az új csúcsokkal - a Mester Úr elhunyt... †
-stabilizátor szilentek elöl-hátul teljesen kukák
-"nem zörög a haraszt, ha a szél nem fújja - by Vályi" jobbos+felső váltótartó rossz - a felső Unixnál nincs készleten, 2 hét átfutási idővel tudnak rendelni (csoda), meg is tettem, minden cégnél elfogyott. Jobbos Lángnál valami 1420 Ft.
-első hardy kezdődő szakadása
-hátsó főtengelyszimmeringnél, váltó nyelestengely szimmeringnél folyik az olaj
-Hegyaljánál újra van készleten a felső-hátsó váltófelfüggesztő és Akron hardy tárcsák (mindhárom).