Mutasd

>> Szerviz2013-12-14

4-éve nem volt gépen a vas. Mreni car-társ-nál csináltunk egy hibakód olvasást, és egy élőadatelemzést. Volt egy nagynyomású szivattyú, izzítógyertya, stb. Felhalmozódott az évek során. :) Kiderült, hogy motorvezérlő szerint 50 000 vissza van tekerve az órában. Nem tudom mi értelme............. Tehát most kb 327 000 Km lehet benne. Élőadat elemzés kód olvasás után, teljesen jó volt, kivéve a töltőnyomást. Picit alacsony, illetve menet közben csökken. Múlt héten mentem Pestre, és az autópályán kiderült a csökkenés oka. Felső turbó cső. Valószínűleg már meg lehetett repedve, és nem bírta tovább. Pukkanás, hangos süvítés kíséretében elszállt. Nem messze voltam a (telephelyünktől) óvatosan bevittem, elvágtam ott ahol elpukkant (kb 4-cm hosszú nyíltseb) :) beletoldottam egy 50-es rozsdamentes csövet, 2-2 bilincsel megfogattam, mert ugye peremezni nem tudok. Majd lesz szilikoncső, peremezett csövek minden hova. (idővel).
2013.12.12. Vezérlés csere. Minden szép és jó, tudtam hogy a homlokfal olajos ezért vettem alsó, ill felső szimeringeket is. Tárcsák, feszítő, burkolat lebont, és láss csodát mind a két szimering jó! Honnan az olaj? A generátort már nem ismerni fel az olajsártól........ Nagy takarítás, bújkálás után kiderült hogy a szervószivattyúm adta meg magát. Onnan rácsöppen a generátorra, és veri minden hová. Érdekes módon olaszint fogyást nem tapasztalok, tehát még csak néha néha cseppen. Vezérlés összerakva a következőkkel :Dayco szíj, Denckermann vízpumpa, SKF feszítőgörgő (francia) ,Topran vezetőgörgő. Köszönet az összeállításért: Erhard car-társ-nak :) Reméljük kibírja az idejét. Komplikációk nélkül szét, illetve összement minden.