THX Jata, Lausz a munkát !
Épül a gép.Cooler pipa, EGR pipa,szivosortakaritas pipa,alsó lengőkarok jobb bal, pipa, bal hátsó kerékcsapágy pipa,szilentcserék pipa, GTA gátló Eibach rugóval pipa (nem mondom meg hogy fej vagy írás ha áthajtok egy érmén,de hogy 5 ft vagy 100 aztmár igen), fékbetét,tárcsacsere pipa,bőrkormány beépítés pipa, piros műszeregység pipa, hifibeépítés pipa.
Balkáni állapotok a kocsiban,de majdha elkeszül rend lesz :)
Jöhet a következő fázis.



Utrakelt a padláson tárolt kupac.Csak győzzem kivárni míg a helyükre kerülnek.Thx Jata ,Lausz :)



Folytatódik a padlásürítés projekt.Perositas elsö elemei.Takaritás áldozata lett a hátso ablaktörlö,plusz a dunlop pedálszett,helyette egy ricambli originali alu szett jött.Az uj ora állása 243420 , a régi 256008 .Helyére került ragasztással a vonószem takaró is.



Mivel marad a vas, ugy döntöttem rendbe rakjuk kicsit.
Hifi mar visszakerült.
Ide gyüjtöm folyamataban a tételeket amik mar megvannak a projekthez.
-Cadamuro rács (27000)
-Kormány (ujrabőrözve 14000)
-DRL es nappali menetfény (5000)
-Csomag GT- től
-Frontspoiler (11000)
-Hátsó lámpa (még túl világos :)) 4500)
-Eibach Pro Kit ,GTA SW lengescsillapitokkal (35000)
-Küszöbspoiler (9000)
-cooler (8000) (Ezer köszönet Piritu cartárs!) Update, ha lúd legyen kövér, ha cooler akkor meg nagy... :) (21000)
- Hátsó lököstoldat (4800)
-Kipufogóvég (6000)
-Műszeregység (19000)












A KUL-on megferőzött egy hang ..Alfa159 cartárs 2.4 ének hangja.Akkor elhatároztam hogy mivel az alap megvan egy ilyesmi kell nekem is...Ma hosszas várakozás után megtörtént a dolog.60 as nyitott DTM duplavéggel, sportkatalizátorral.Első indítás utáni mosoly az azóta sem mosható le az arcomról.Hazafelé a szerpentines részeken letekert ablakkal jöttem...Brutál jó lett...Mást nem írhatok.
Ahol készült: Pillmann Kipufogó
Csak ajánlani tudom, gyorsan, precízen , ahogy kell. 10 re érkeztem, pontos kezdés, fél 3 kor távozás.
Innen is ezer köszönet Józsi!
Boldog Velentin napot vazze!
Km:255500








A tervek szerint az első feladat a megfelelő bázis kialakitása.Így a rozsda távozásra lett ítélve.A tipikus 156 betegség a küszöbprobléma nálam egy még átlátható területen jelent meg,ugyhogy nekilett ugorva.Problemak a küszöb belső és padlólemez kapcsolodásánal voltak, valamint a küszöb belülről indult meg hátul.
Kilakatolas, üregvédelem, ill. küszöbfényezés következett.A művelet lebonyoloítása nem zajlott zökkenőmentesen, dehát a végeredmény számít...
Cserére kerültek a berohadt kézifékkötelek is.
Km:255000




Dec. 31, -15 fok, indul a nap.Azaz indulna merthogy a cápa nem.Mar hoszabb ideje ereztem hogy x év szolgalat utan a Bosch akksi nemigazan a regi mar.Irany szomszedek akkutöltö, fel ora etetes es mar ugrott is a 2.4. Irany az elsö Akkus bolt.
Meg a helyszinen egy Banner 74 Ah 680 A os akksi került bele 2 ev garival.

Bachmanng cartárs infoi alapjan ugy gondoltam belevágok én is.Beszereztem egy infocentert,márcsak az volt kérdés mit applikáljak bele.A döntés egy umultifunkciós kijelzöre esett amit ebayen beszereztem.Következöket mutatja: idö,külsö,belsö hömérséklet,akkufeszültség.Némi faragás után bement a megfelelö helyre.Eredendöen szivargyújtós a megoldás,de beépítéskor direktáramot fog kapni egy kapcsolt szálról.

Nos úgy tűnik gyógyíthatatlan vagyok.nem megy hifi nélkül.Miután a Rainbow láda és az Hertz EP -4 cuccok ForexPope autójában dolgoznak tovább.Nem birtam magammal.Kell vmi helyette.a fejegység nem hajtja rendesen a Ground Zero szettet,szenvedek ha hallom hogy elfogy a végfoka..nem megy ez nekem.Ha már valami masik akkor nagyobb, erősebb legyen.A Ground Zero monoblokk birja.
Régóta álmom egy márka.Rockford Fosgate.Most meglett .
Rockford Fosgate P2 D212 Specialis reflex épített ládában (ujra kell kárpitoznom ).Update 18.12.2101 ,kárpitozás kész.
2x2 ohm on lökethető duplatekercses jószág.
A duplaszett hajtását pedig egy Kenwood KAC-5204 2 csatis erősítő fogja végezni.
Eddíg bírtam visszafogott hifivel...Nem sok,de mentségemre legyen mondva én megpróbáltam :D




