Komplett külső, belső takarítás, bőr, műanyag, gumiápolás, felnitisztítás, motortér tisztítás. Ráfért nagyon Hűtőfolyadék, ablakmosó feltöltve. Volt vele szívás, de megérte a retekvakarást. Kapott egy lámpapolírt is. Köszönöm a segítségét és a lehetőséget Gergő vőstársamnak!





A kocsiban lévő fejegység érintőkepernyőjének fele nem reagált, igy meg hasznavehetetlen volt,így csere. A régi új fej egy clarion nx501eav mindenttudó készülék.

Nevemre vettem a hubogot.Tesztut cimbikkel, hat a megynilvanulasaik a hanghatassal,es a motor tenykedesevel kapcsolatosan nem tudnam "b" betüs szavak nelkül pontosan idezni, uh. csak röviden annyit hogy tetszett nekik . Ugye Baffi cartars? :)

Hát ez a nap is eljött. A nagy vágyálom valósággá vált. Lett egy Busso V6 om,és hamár lúd legyen kövér, így a 3.2. Hosszas agyalás után hogy kell e ez nekem belevágtam. Egynyolc civicnek indult ez lett belőle. :) Úgy döntöttem felreteszek minden racionalitást ami jellemző rám és valami nagyon irracionalisat teszek. Kell egy kocsi ami csak az autózásrol szol. Hát tessék itt van. Egy 3 ajtós gyönyörű kék színben pompázó aszfaltra hasaló hubogó valami. Beülsz, vezeted, mormog élvezed, vidaman szippantja be a majd horpado tankbol a benzint ha a jobbos pedalt megsimogatod, semmi értelme és mégis van, mert ad valamit a benzingőzös fejednek és ennyi elég. 10 év dízel pusztitás után először emeltem le a benzines pisztolyt a kútfejről ami epp egy Agip kút volt es Ciao felirat koszontott a bejaratnal hogy rendezzem a számlát.talalkozni fogunk meg parszor gondoltam...
Remelem sokszor es gond nélküli utak közben, végén...
Hát hajrá 3.2 V6

Örültem ,Dévid ,GT , Lausz,Gyúrós,Kiskatona és a többikkel való találkozásnak!

Nagyon sivítottak a GZ magasak, némi késztetés után rászántam magam a cserére.Az új persze nem fért be a gyári helyre,így újra műfa konzolok készültek.Ezekben ülnek most a Monacor DT-284 selyemdóm magasak.


Jata cartars közreműködésével bekerültek az új számlapok, bemókoltam az új váltógombot is.
Felkerültek a küszöblécek is végre.



A Jbl ek cseréje már régóta tervben volt,csak az igazit vártam.
Meglettek:Kicker comp D 8".Ternészetesen kellett további 10mm kiemelő gyűrű,nehogy egyszerű legyen.
Combos kis jószágok.Beis dobtam nekik egy 1F os kondit,nehogy kevés legyen a csí.Meg rendesen bekábeloztam a komplett hátsó taktust.
Kaptak az ajtofelhuzok csini alu jószágokat.Plusz uj hangszorokhoz új ràcs dukál.

Nos akkor ami történt külsőleg:
-Cadamuro scudetto fekete FK rácsot kapott.
-Mivel mar minden második 156- on Cupra toldat van,így cupra off, Ibiza on
-Szemöldökök on
- Hátsó lökös lepucolva
-In Pro chrome hátsó lámpák fóliázva
- összes matrica le 2 új fel
- Barracuda cult 18" felnik antracit metal színben fel

