Tagok >> Kócosw >> GT 3.2 V6 24V Distinctive >> Blog
- Típus:GT 3.2 V6 24V Distinctive
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2005
- Színe:Blu Metallico Daytona 442B
Vadászat során sikerült elejteni egy szett blackline első irányjelző szettet. Sztem mutatós no.

Mert szerintem a GT is megérdemli a bussoval hogy a GTA jeleket hordozza, igy a GTA küszöblécek után a felirat következett. Maradjunk annyiban hogy mivel újat kapni sem lehet hasznalt ritka így eltelt kis idő mire lett.
Befújtam matt átlátszó lakkal, kapott uj 3M ragacsot a hátuljára. Eztán régi logó helye megjelöl damillal levág, ragasztó alkohollal áztat és lekapar.A 3M ragasztót előmelengettem aztán irány a helyére.


Úgy döntöttem hogy a Busso V6 GT is megérdemli hogy GTA jegyeket hordjon. Miután sikerült - egyik cartarsnak (frusciante😎) hála- egy pár bontatlan ricambli originali 147 GTA küszöblécet beszerezni, be is kerültek. Folyt köv.




A szimmetriamániám hozománya. Nemmellesleg a top ragazzon a GT re. Rozsdamentes duplex oldalanként 2X80mm es véggel.
Még kis faragás és mehet fel... Nem irnam le mekkora opas volt es mennyi ideig tartott a postázás Németországból...
Egy órát takaritottam, poliroztam, egész jo lett... Lökhárító előkészítve. 11.06


Ugye bár a 147 óracsoport ugyanúgy néz ki mint a GT, és a GT fekete gyűrűkkel volt szerelve. Aprópénzért szereztem egy 147 es oracsoportot, aztan 5 perc a csere. Sztem jobban kiemeli a műszereket így.

Előtétellenállas, és stekkerupdate me kicsit odakozmalt a venti stekkere. Thx Erhard 😁.
Minden legális a vason. Gewinde, spiler, kipuff....etc,etc..
Mióta bent a hifi upgrade bántotta a szemem a magassugárzó felszerelése. Sajnos nem volt hozzá döntött fészek uh. csak így lehett elsőre felrakni.Nem volt túl szép.
Típusspecifikus fészket égen földön nem talaltam, így meg nem maradhatott, gondoltam egy nagyot akko csinaljunk egyet.
Leméretez, CAD tervez, megkertem kollégát hogy a 3D printerét mozgassuk meg kicsit, ez miutan megtörtent, filler, festes, mehet be.Köszi Ádám ☺️







Úgy gondolta az összehegesztésnél neki engednie kell, én meg úgy hogy nem, úgyhogy lecseréltem.
Egy ideje zavart már hogy a mélyhangok elég nehezen érkeztek meg. Lassan körvonalazódott hogy itt a láda mérete lesznugye a freki miatt a ludas. Szétgugliztam a fórumokat hogy az ali kinel mekkora ládában hogy szól, és arra jutottam hogy a legtöbben egy 3X literes ládamérettel értek célba. Így szereztem egy 32 literes ládát, belefaragtam az Alit. Letakaritottam, hátlapot szigeteltem, pókot rácsavaroztam, be az autóba és teszt. Érdemes volt mókolni vele, megvan az eredmény.
még hangolni kell a rendszert de majd azt egyszer tavasszal szép időben.
