Tagok >> Putyesz >> 166 2.4 JTD >> Blog
- Típus:166 2.4 JTD
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:Nero
A küszöböket és egy-két emelési pontot a rozsda megette.
Mindent újra kellett csinálni ..mivel nincs javító küszöb,így egyedileg kellett mindent újra lehajlítani.Nem kis meló volt,de most már minden újra (szinte) gyári. Fényezés után kapja meg az üregvédelmet.

Engem is utolért a csomagtartó kábelátvezetőben lévő vezetékek szakadása ... sikerült orvosolni!
Fényezve lett a tető, a csomagtartó és az ajtók feletti rész mindkét oldalt mert már csúnyán lakkhibásak voltak.
Kapott egy Vadi új szélvédőt.
Felkerült a Zender szárny is végre.Teljes a kép.
Volt mit összelegozni,de most már kész.



Megvolt a kötelező olajcsere 360ezer km-nél... Azóta volt már egy, csak azt elfelejtettem beírni.
Cserélve lett az ablakmosó motorja, ennyit bírt a gyári(22 év).
Motor bölcsőstől, futóművestől ki..... Cserélve a vezérlés, a kuplung, az első felső lengők, első rugók, főtengelyszimering! Ha már így még lett bontva... Szelepfedél tömítés, szívósor tisztítás->ennek tömítés, veztengely szimering, szervóolaj, váltó olaj!!! A turbó hibátlan, megnéztem én is. Ahogyan a kettőstömegű is(ennek csavarjai cserélve és tömítve) ! Ennyit számít hogy ésszel használom az autót????... Hmm, lehet!
344ezer km...
Végre felkerült a nagyfék, bár ezzel a felnivel alig látszik. A nyergek újrafújva, felújítva, új fék csövek, új fékfolyadék, új trw tárcsák új textar betétekkel. Az anyósoldali ajtóhatároló is cserélve újra. Új felső turbócső mert vagy 10 centis repedés volt rajta. Új alsó és felső kuplungmunkahengerek mert a pedál kezdett beesni.
Olajcsere minden szűrűvel!341. 000 km





