Mutasd

>> Szerviz2020-08-18

Elég rozsdás volt a porvédő, sőt itt-ott lukas is, elhatároztam, h cserélem. A cumi ott kezdődött, h a fék csúszka fölső csvarja a fej alatt eltört. az alsó kijött szerencsére, igy a nyerget le lehetett venni (több hely) és aparáttal megmelegiteni, h kijöjjön a törött darab. A belső fékbetétet vezetőlemez nélkül rakták be a szakértők, szóval az szépen bele is rohadt a keretbe, kalapáccsl kellett kiverni. A porvédő rögzitő csavarja természetesen a 3szori melegités ellenére is beletört, szóval fúrásra majd menetfúrásra voltam itélve. Bontott, de tiptop (drótkorongozott) csúszka csavarokat raktam be kék Loctite-tal, majd kb 50 Nm-rel húztam meg, akárcsak a keret rögzitő csavarokat. Pótoltam a hiányzó betét vezetőlemezt, megkentem kerámiával, betétek füleit jól megreszeltem. egész jól mozog a betét. A tárcsa belső felét négertárcsával rozsdamentesitettem. Baszott sok meló volt, de legalább jó lett, tavaszig kibirja, akkor már nem lesz cumi szétszedni és perfektre megcsinálni.