A Backstage legújabb adásában bemutatjuk a Giulia GTA/GTAm-et és az új, teljesen elektromos Fiat 500-asról is beszélgetünk!
Hírek >> 2020
Témáink:
- Elmaradt a 90. Genfi Autókiállítás. Következmények?
- Minden, amit tudunk az Alfa Giulia GTA/GTAm-ről
- Jön a teljesen elektromos Fiat 500-as!
- Mi lesz, ha a koronavírus miatt elmarad AlfaCity?
Az szép, ilyen magassággal, egy halom gyerekkel. Ugye hogy nem kis autó! XD
Azért nincs lábvisszafeszítéses fájdalom, mert jó a pedál és a rugóerő is. A 146-nál anno feszítettem a rugón egy alu alkatrésszel, úgy egész jó lett. A Giuliánál szerintem ezt is jól eltalálták ezzel a padló pedállal. Egyrészt jó a rugóerő, másrészt padló pedálnál tudsz játszani az erőkarral, vagyis hogy mennyire a tetején taposod. Aztán a lábad odaszokik ahol pont jó.
Az eredmény? Állok a pirosnál a Giuliettával.. állok, és pár másodperc után fülelelek, hogy basszus, valaki álló helyben forgatja a motort a környéken. Ja nem, én forgatom álló helyben XD Mert rajta hagytam a lábam megszokásból a gázon, és ez nem tartja meg a lábam, mint a Giulia pedálja.
Egyedül a fék és a gázpedál közti magasság különbség zavart eleinte a Giuliában, de már kiküszöböltem a problémát.
amire rászoktam még hogy szinte az oldalán fekszik a lábfejem a gázpedálon, és szerintem ez nem helyes élettanilag, mert hiába egy picit csavaritás és már helyén s van a féken.. de mégis jobb ha felfele áll a lábfejem és úgy lépek át.. mert a térd izület és a boka izület nem csavarodik, ami hosszabb úton lehet már gond.
ez most saját felfedezés mert simán tud panaszokat okozni egy ilyen izületi terhelés