Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-11-01 20:36:25 // 46323
Arra gondolsz hogy a féknyeregnél a csúszkák be vannak "rohadva" ?
gecsa2013-11-01 20:22:37 // 46322
egy délután szedd szét, takarítsd ki, egy kis rézpaszta, vagy spray, és mehet össze... ;)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-11-01 20:15:36 // 46321
üdv. Megint szemtelenkedik a patkány, kedden este úgy döntött a verda hogy menet közbe magától fékez. félre álltam, két padló fékezés és ok. Semmi panasz nincs a fékre faszán fog meg minden, augusztusban lett fékolaj cserélve rajta, lehet koszos vagy mi lehet vele a bibi.
[k i z z o]2013-11-01 18:35:53 // 46320
Milyen túlméretes dugókat használtatok?
mreni2013-11-01 16:22:24 // 46319
ez nem lazaság... :D
VKG231!!! (156+75)2013-11-01 13:55:10 // 46318
Azigen... Nem vak, csak bátor?
Ferke2013-11-01 13:30:30 // 46316
Fúúúbakker, de irigylem ezt a lazaságot, ahogy hagyod így járni...biztos én vagyok beszari, de én egy másodpercig nem merném hagyni így járni, egyértelmű, hogy valamelyik szíjhajtás csapágya szól. Ebben az a jó, hogy ilyen hang mellett kb bármikor megállhat, és akkor jöhet a motorgenerál:))
Ferke2013-11-01 13:27:46 // 46315
Az szerintem nem fae, hanem facet, a valeo meg igen, ennyivel drágább.:)
Mr. Z2013-11-01 13:15:30 // 46314
Hőgombát akarok venni, van 3000ért és van 8000ért is van valami különbség? vagy csak a neve? Egyik valami FAE másik VALEO
marci912013-10-31 23:43:01 // 46313
Ciao!
Az autómmal már másodszorra esett meg az a jelenség, hogy hideg indítás után egy erős zaj jön a motortérből, ami pár perc alapjárat után szépen fokozatosan elmúlik. Nem minden indításnál van, 3 hét alatt egyszer van ilyen és jó lenne tudni az okát. Íme egy videó a hangról:
http://www.youtube.com/watch?v=ls-olJWKDvA
Piritu - 1.000.0002013-10-31 19:45:10 // 46312
Gondolom ki kellene operálni a csatlakozóból a megfelelő érintkezőt (a gyári rádió tetején ott kell lennie a bekötésnek), aztán egy proxi rendezés MES-el. Hangsúlyozom, ez csak elv, gyakorlatban nem próbáltam.
Jack2013-10-31 13:37:42 // 46311
Igen, így teljes a mondat. ;)
Ferke2013-10-31 13:14:51 // 46310
A teljes full generál 300 fölött valamennyivel...ja, bárki, aki belevágna, fontos: olajozó fúvókákat cserélni mindenképp!!!!
Ferke2013-10-31 13:13:22 // 46309
Mármint a gépműhely+annak anyagára volt gondolok 255e, nem a gépműhely munka maga?!:)
Jack2013-10-31 10:57:46 // 46308
Túlméretes dugók, gyűrűk, összes csapágy, teljes hengerfej, szelepvezetőkkel, szimmeringekkel. A főtengely maradt meg és a hajtókarok, az volt jó állapotban:).
Disturbed2013-10-30 21:38:05 // 46307
Szia!

És esetleg te tudsz erre valamiféle megoldást? Nagyon zavaró hiszen ha tényleges hiba jönne elő emiatt fel se tűnne mert alapból random dobálja a hibákat.
sanyi132013-10-30 17:52:18 // 46306
Mit cseréltek benne?
Jack2013-10-30 17:09:20 // 46305
Nekem hetfőn lett kész a kocsi. Csak a gépműhelyes volt 255e ft. A munkadíj a ki/be szrelésért műhelyenként változik. Az persze ezen felül van... Fájdalmas...
sanyi132013-10-30 14:12:35 // 46304
Sziasztok! Mennyibe van egy motor felújítás : Új dugó ,gyűrűk stb.?Valaki valami infó!
6UR202013-10-30 13:43:46 // 46303
Olvstam a blogodat és a hozzászolasaidat is a témával kapcsolatban, annak is a segítségével jutottam el idáig, csak nem tudom h nekem a magnesszelep e a rossz vagy csak a relé. Igazából ha a magnesszeleppel van vmi abba nagyon nem folynék bele mert nem nagyon tudom kezelni a multimétert de egy relét még ki tudok cserélni:-) csak nem tudom hol van és hogy hogyan tudnám ellenőrizni azt h működik e vagy sem.. . De ez a magas fordulaton való lustaság arra utal h vmi nem kerek, nyilván nem egy turbó de azért ahogy sokan irják kellene érezni h fordulaton jobban megy...
Dzsozy2013-10-30 12:13:59 // 46302
Blogom 5. oldala, vez.mód mágnesszelep. Van két bejegyzés róla. Talán ez tud segíteni?!
Ktomi2013-10-30 11:07:32 // 46301
Sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni: az utóbbi időben rendszeres hibajelzést ad a komputer: valami fojtószelep hiba (1 kör alacsony jel??? vagy vmi ilyesmi). Sokszor menet közben is, ilyenkor kb. 3000-es fordulat felett nincs ereje sem. Általában egy újraindítás (ideiglenesen) megoldja a problémát. Próbáltam már cserélni a fojtószelepet, de annál is előjött ez a hiba. Tudja valaki, hogy mi lehet az oka? Előre is köszi!
6UR202013-10-30 10:43:05 // 46300
Sziasztok.
Tudna segíteni vki h a Vezmód reléjét merre találom? Tudomásom szerint ennek bizonyos fordulaton tolni kéne egy kis lóerőt a mociba, de ez 3000 után már inkább csak bőg sem minthogy jobban menne olyan mintha nem kapcsolna át sehová sem. 3-4000-ig jól megy utána sincs torpanás csak szépen lassan elvész a dinamika. Vagy vmi ötlet h hogyan tudom ellenőrizni a működését?
Piritu - 1.000.0002013-10-30 07:17:19 // 46299
A gyári rádió rajta van az autó busz rendszerén. Az újjal próbál kommunikálni, de nem tud és ezért dobja az üzeneteket.
Buksi2013-10-30 00:10:02 // 46298
Az biztos! :-DDD
Disturbed2013-10-29 22:56:32 // 46297
Sziasztok!

A szituáció a következő:
Vettem egy JVC KD431-es fejegységet a kocsiba mert sajnos a gyári valamiért nem akarja úgy fogni a rádióadásokat mint kellene s a kerete is el van törve.

Ha a gyári fejegység van a kocsiban akkor minden rendben.
Viszont ha az új fejegység akkor pár perc múlva az autó "Motor Control System Failure" hibát ír ki, kiolvasóval random a következőkkel mindenféle logika nélkül (viszont ezek az alkatrészek jók): lambdaszonda, katalizátor, immobiliser, valami O2 melegítő, lambda szenzor

Utólag átkötöttem a piros/sárga kábeleket is, hogy a fejegység megtartsa a beállításokat akkor is ha leveszem a gyújtást, viszont a hiba mind előtte mind utána fennáll.

Visszatettem a gyári fejegységet miután kitöröltem a hibakódokat és a gyárival nem is jönnek elő, viszont amint beteszem az új fejegységet pár perc/pár kilóméter és megint kigyullad a "Motor Control System Failure".

Lenne esetleg valakinek ötlete?
Imyx2013-10-29 06:51:54 // 46296
Még mi is nehézkesen indulnánk el ennyi idő után azt hiszem ;P :DDD.

Fairlane, sorry a viccért :-).
ON
DieselManiaco(NagyVad)2013-10-29 06:46:45 // 46295
asszem benne van a service manuálban a hőgomba ellenállása,de nem biztos..
Mr. Z2013-10-29 04:58:45 // 46294
:DDD
Buksi2013-10-29 02:40:51 // 46293
Te hogy éreznéd magad egy heti füvön való szabadban állás után? :-DDD
Mr. Z2013-10-29 00:05:07 // 46292
Hogy tudom azt kimérni, hogy vajon a hőgomba a rossz vagy az óra? Álltalába nem mutat semmit , vagy átbukik 130-ea random. elvileg meleg motornál nő az ellenállása a gombának ha jól tudom, szóval megmérem hidegen melegen?
Fairlane2013-10-28 21:18:15 // 46291
Ma elég érdekeset produkált a GT.... :/

Egy hetet állt az autó a szabadban, füvön.
Reggel induláskor, egyesben rántott egy elég szépet. Először azt hittem elszoktam tőle :) Aztán mentem 20 km-t, de utána is állóhelyzetből induláskor mindig rántott egyet. Úgy mintha túl gyorsan kapnám fel a lábam a kuplungpedálról...

Aztán eltelt egy fél nap a meleg teremgarázsban, és délutánra elmúlt a rándulás.

Mi lehet, megsértődött álltában? Mittomén bepárásodott a tárcsa, vagy berozsdált a lendkerék? :)
Martika832013-10-28 21:14:09 // 46290
Találtam egyet, 9500 huf / kulcs. www.mrsuszter.hu
Martika832013-10-28 18:54:59 // 46289
Hali. Nem tudjátok véletlen, hogy hol készítenek legolcsóbban immos kulcsokat eredeti alapján..? Köszi.
PistaFR2013-10-28 16:31:34 // 46288
A rendszám világítás is? Az enyémnek (és ahogy olvastam elég sok 156-nak) az a bibije, sokszor nem is az izzóval van a baj, hanem a lámpatesttel.
Kócosw2013-10-28 11:19:45 // 46286
nekem a legzsakindito hibajel akkor mult el amikor kiszedtem az inditot a helyeröl,lecsatlakoztattam, polustisztitas es vissza..azota kuss van..kopp kopp...
nekem most epp a helyzetjelzö visszajelzöje vilagit, ugy hogy minden izzo tökeletesen müködik..
Erre van valakinek elmelete hogy miert van? Szeria izzo van benne...
WarbiRunner (Gyuri)2013-10-28 10:28:38 // 46285
Ezzel a hülye hibával egyszer már találkoztam! Pontosan amikor gyújtáson lehúztam a műszerfal csatlakozót hibakeresés közben. Ezen én is dobtam egy hátast, ha szakadást észlel a hibalámpánál, hibalámpát gyújt...:-)
Mondjuk nekem más megfogalmazás rémlik a FES-ben, de lényeg hogy kontakt jellegű hibát kell első körben keresni. Pl WD-40-ezd be a műszerfal csatlakozókat (kontaktspray még jobb, de úgyis WD van otthon..:-))
Sityu2013-10-28 09:56:55 // 46284
Bocsi, lehet elsiklottál fölötte.Lejjebb írtam, hogy ez nem az én 156-om, hanem egy 145 TRW vezérlője. Így sem áll össze ? A légzsák hibakódoknak mi a szintaktikája?
[k i z z o]2013-10-27 22:30:02 // 46283
Deploymentet biztosan nem, szerintem semmit.
[k i z z o]2013-10-27 22:29:06 // 46282
Ezek a szoftverek ugyanabból a hibás adatbázisból dolgoznak, sajnos. Ez nem visz előbbre.
Sityu2013-10-27 21:28:05 // 46281
Íme. Mindenesetre megkerdezem az alfaobd_t is.
GTPeti2013-10-27 21:12:18 // 46280
kizzo, légyszi a 46270-ben feltett kérdésre is válaszolj röviden. Érdekel. Thx!
[k i z z o]2013-10-27 21:04:37 // 46279
A FES hibaleírása nem helytálló, a vezérlőben nincsen ilyen hibakód. Valószínűleg a FES rosszul interpretálja a vezérlő hibatárolójában lévő adatokat.

Hiba lehetne például, ha világít a hibalámpa és a hibakód rá vonatkozik a Warning lamp short to GND (a lámpa másik fele +12V -on van).

Persze kellene tudni, pontosan mi a hibakód - mármint a nem FES -el olvasott.

Ki kell olvasni a vezérlőt, vagy egy olvasás kell Examinerrel.
szasza(SW)2013-10-27 19:59:49 // 46278
Rendben!Köszi!:)
Ferke2013-10-27 19:08:51 // 46277
Ja, ezt Szasza-nak írtam a 46261-es hsz-re, de úgy látszik, hogy már az alapvető fórumozással is gondjaim vannak.:)
Ferke2013-10-27 19:07:21 // 46276
Azzal együtt!!! Nehogy lehajtogasd:)
GTPeti2013-10-27 18:53:55 // 46275
A légzsák hibajelzőt 99%, hogy a légzsák elektronika égeti. De 100%-os választ csak az eLearn-ban található kapcs.rajz ad.
GTPeti2013-10-27 18:53:01 // 46274
Ezt a problémát nem egészen értem. Lefordítva azt jelenti, hogy a csatlakozás a hibalámpa és az ECU között hibás. Ez elég misztikus számomra...

Amit múltkor leírtam, jómagam végigcsináltam és megleltem a hszt.
(Csak arra próbálom rávezetni az embereket, hogy van más módja is az info megszerzésének, mint sokadszorra leíratni ugyanazt. Nem lustaság. Korrektség.)

Amúgy az ülések alatti fekete fiókokban található csatlakozók szoktak szórakozni és a függönylégzsákok csatlakozói, amik SW-nél a csomagtartó két oldalán található szürke háromszögek belső oldalára vannak rögzítve. Elvben mindegyik helyettesíthető forrasztással, bár ilyenkor az ülések kivétele ugye macerásabb. Kontakspray-vel is lehet próbálkozni, szerintem ez nem tökéletes (tartós) megoldás.

(Légyszi cserébe máskor próbáld ki a Keresőt. ;)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak