Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
Erhard 242 (Pure Energy)2013-11-03 12:09:33 // 46332
sehogy, ilyen nincs...főfékhenger rendesen dolgozik? lehet ganyés a rendszer ... általában a hátsó féknyergek hallnak el
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-11-02 11:35:08 // 46331
A fékcső fékolaj munkahenger cserélve lett augusztusban. Lehet meg adta magát mind a 4? és mi romolhat el azon ?
Erhard 242 (Pure Energy)2013-11-02 11:27:34 // 46330
felgyújtás helyett javaslom a 4 fékcső cseréjét gazdaságosabb...
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-11-02 10:58:34 // 46329
Igen én is így gondolom, meg tisztítatom azokat a bigyókat a féknyergen meg le cseréltetem az olajat ( kb 2000km et ment) ha ez után sem lesz jó akkor irány egy autókereskedés.
[k i z z o]2013-11-02 09:13:43 // 46328
4 keréknél nem szorulás lesz, hozzáértővel nézesd meg.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-11-01 21:31:19 // 46327
Ma néztem a gumikat, nincsenek ki szakadva fújtam be alá wd40 et hát ha ideiglenesen ér valamit amíg el jutok vele szerelőhöz.
gecsa2013-11-01 21:29:14 // 46326
nekem csak a jobb oldala volt, de a többi sem volt épp újszerű.. nézd meg a csúszkáknál a porvédőket is, mert ha már szétszeded, cserélni is jó egyben, filléres dolog...
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-11-01 21:21:26 // 46325
De mind a 4 keréknél egyszerre rohad be? hát minden esetre meg csináltatom meg lehet le cseréltetem az olajat is azt ha nem lesz jó akkor fel gyújtom :)
gecsa2013-11-01 21:16:10 // 46324
többek között arra is.. nekem megoldotta az alapos tisztítás és kenés..
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-11-01 20:36:25 // 46323
Arra gondolsz hogy a féknyeregnél a csúszkák be vannak "rohadva" ?
gecsa2013-11-01 20:22:37 // 46322
egy délután szedd szét, takarítsd ki, egy kis rézpaszta, vagy spray, és mehet össze... ;)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-11-01 20:15:36 // 46321
üdv. Megint szemtelenkedik a patkány, kedden este úgy döntött a verda hogy menet közbe magától fékez. félre álltam, két padló fékezés és ok. Semmi panasz nincs a fékre faszán fog meg minden, augusztusban lett fékolaj cserélve rajta, lehet koszos vagy mi lehet vele a bibi.
[k i z z o]2013-11-01 18:35:53 // 46320
Milyen túlméretes dugókat használtatok?
mreni2013-11-01 16:22:24 // 46319
ez nem lazaság... :D
VKG231!!! (156+75)2013-11-01 13:55:10 // 46318
Azigen... Nem vak, csak bátor?
Ferke2013-11-01 13:30:30 // 46316
Fúúúbakker, de irigylem ezt a lazaságot, ahogy hagyod így járni...biztos én vagyok beszari, de én egy másodpercig nem merném hagyni így járni, egyértelmű, hogy valamelyik szíjhajtás csapágya szól. Ebben az a jó, hogy ilyen hang mellett kb bármikor megállhat, és akkor jöhet a motorgenerál:))
Ferke2013-11-01 13:27:46 // 46315
Az szerintem nem fae, hanem facet, a valeo meg igen, ennyivel drágább.:)
Mr. Z2013-11-01 13:15:30 // 46314
Hőgombát akarok venni, van 3000ért és van 8000ért is van valami különbség? vagy csak a neve? Egyik valami FAE másik VALEO
marci912013-10-31 23:43:01 // 46313
Ciao!
Az autómmal már másodszorra esett meg az a jelenség, hogy hideg indítás után egy erős zaj jön a motortérből, ami pár perc alapjárat után szépen fokozatosan elmúlik. Nem minden indításnál van, 3 hét alatt egyszer van ilyen és jó lenne tudni az okát. Íme egy videó a hangról:
http://www.youtube.com/watch?v=ls-olJWKDvA
Az autómmal már másodszorra esett meg az a jelenség, hogy hideg indítás után egy erős zaj jön a motortérből, ami pár perc alapjárat után szépen fokozatosan elmúlik. Nem minden indításnál van, 3 hét alatt egyszer van ilyen és jó lenne tudni az okát. Íme egy videó a hangról:
http://www.youtube.com/watch?v=ls-olJWKDvA
Piritu - 1.000.0002013-10-31 19:45:10 // 46312
Gondolom ki kellene operálni a csatlakozóból a megfelelő érintkezőt (a gyári rádió tetején ott kell lennie a bekötésnek), aztán egy proxi rendezés MES-el. Hangsúlyozom, ez csak elv, gyakorlatban nem próbáltam.
Jack2013-10-31 13:37:42 // 46311
Igen, így teljes a mondat. ;)
Ferke2013-10-31 13:14:51 // 46310
A teljes full generál 300 fölött valamennyivel...ja, bárki, aki belevágna, fontos: olajozó fúvókákat cserélni mindenképp!!!!
Ferke2013-10-31 13:13:22 // 46309
Mármint a gépműhely+annak anyagára volt gondolok 255e, nem a gépműhely munka maga?!:)
Jack2013-10-31 10:57:46 // 46308
Túlméretes dugók, gyűrűk, összes csapágy, teljes hengerfej, szelepvezetőkkel, szimmeringekkel. A főtengely maradt meg és a hajtókarok, az volt jó állapotban:).
Disturbed2013-10-30 21:38:05 // 46307
Szia!
És esetleg te tudsz erre valamiféle megoldást? Nagyon zavaró hiszen ha tényleges hiba jönne elő emiatt fel se tűnne mert alapból random dobálja a hibákat.
És esetleg te tudsz erre valamiféle megoldást? Nagyon zavaró hiszen ha tényleges hiba jönne elő emiatt fel se tűnne mert alapból random dobálja a hibákat.
sanyi132013-10-30 17:52:18 // 46306
Mit cseréltek benne?
Jack2013-10-30 17:09:20 // 46305
Nekem hetfőn lett kész a kocsi. Csak a gépműhelyes volt 255e ft. A munkadíj a ki/be szrelésért műhelyenként változik. Az persze ezen felül van... Fájdalmas...
sanyi132013-10-30 14:12:35 // 46304
Sziasztok! Mennyibe van egy motor felújítás : Új dugó ,gyűrűk stb.?Valaki valami infó!
6UR202013-10-30 13:43:46 // 46303
Olvstam a blogodat és a hozzászolasaidat is a témával kapcsolatban, annak is a segítségével jutottam el idáig, csak nem tudom h nekem a magnesszelep e a rossz vagy csak a relé. Igazából ha a magnesszeleppel van vmi abba nagyon nem folynék bele mert nem nagyon tudom kezelni a multimétert de egy relét még ki tudok cserélni:-) csak nem tudom hol van és hogy hogyan tudnám ellenőrizni azt h működik e vagy sem.. . De ez a magas fordulaton való lustaság arra utal h vmi nem kerek, nyilván nem egy turbó de azért ahogy sokan irják kellene érezni h fordulaton jobban megy...
Dzsozy2013-10-30 12:13:59 // 46302
Blogom 5. oldala, vez.mód mágnesszelep. Van két bejegyzés róla. Talán ez tud segíteni?!
Ktomi2013-10-30 11:07:32 // 46301
Sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni: az utóbbi időben rendszeres hibajelzést ad a komputer: valami fojtószelep hiba (1 kör alacsony jel??? vagy vmi ilyesmi). Sokszor menet közben is, ilyenkor kb. 3000-es fordulat felett nincs ereje sem. Általában egy újraindítás (ideiglenesen) megoldja a problémát. Próbáltam már cserélni a fojtószelepet, de annál is előjött ez a hiba. Tudja valaki, hogy mi lehet az oka? Előre is köszi!
6UR202013-10-30 10:43:05 // 46300
Sziasztok.
Tudna segíteni vki h a Vezmód reléjét merre találom? Tudomásom szerint ennek bizonyos fordulaton tolni kéne egy kis lóerőt a mociba, de ez 3000 után már inkább csak bőg sem minthogy jobban menne olyan mintha nem kapcsolna át sehová sem. 3-4000-ig jól megy utána sincs torpanás csak szépen lassan elvész a dinamika. Vagy vmi ötlet h hogyan tudom ellenőrizni a működését?
Tudna segíteni vki h a Vezmód reléjét merre találom? Tudomásom szerint ennek bizonyos fordulaton tolni kéne egy kis lóerőt a mociba, de ez 3000 után már inkább csak bőg sem minthogy jobban menne olyan mintha nem kapcsolna át sehová sem. 3-4000-ig jól megy utána sincs torpanás csak szépen lassan elvész a dinamika. Vagy vmi ötlet h hogyan tudom ellenőrizni a működését?
Piritu - 1.000.0002013-10-30 07:17:19 // 46299
A gyári rádió rajta van az autó busz rendszerén. Az újjal próbál kommunikálni, de nem tud és ezért dobja az üzeneteket.
Disturbed2013-10-29 22:56:32 // 46297
Sziasztok!
A szituáció a következő:
Vettem egy JVC KD431-es fejegységet a kocsiba mert sajnos a gyári valamiért nem akarja úgy fogni a rádióadásokat mint kellene s a kerete is el van törve.
Ha a gyári fejegység van a kocsiban akkor minden rendben.
Viszont ha az új fejegység akkor pár perc múlva az autó "Motor Control System Failure" hibát ír ki, kiolvasóval random a következőkkel mindenféle logika nélkül (viszont ezek az alkatrészek jók): lambdaszonda, katalizátor, immobiliser, valami O2 melegítő, lambda szenzor
Utólag átkötöttem a piros/sárga kábeleket is, hogy a fejegység megtartsa a beállításokat akkor is ha leveszem a gyújtást, viszont a hiba mind előtte mind utána fennáll.
Visszatettem a gyári fejegységet miután kitöröltem a hibakódokat és a gyárival nem is jönnek elő, viszont amint beteszem az új fejegységet pár perc/pár kilóméter és megint kigyullad a "Motor Control System Failure".
Lenne esetleg valakinek ötlete?
A szituáció a következő:
Vettem egy JVC KD431-es fejegységet a kocsiba mert sajnos a gyári valamiért nem akarja úgy fogni a rádióadásokat mint kellene s a kerete is el van törve.
Ha a gyári fejegység van a kocsiban akkor minden rendben.
Viszont ha az új fejegység akkor pár perc múlva az autó "Motor Control System Failure" hibát ír ki, kiolvasóval random a következőkkel mindenféle logika nélkül (viszont ezek az alkatrészek jók): lambdaszonda, katalizátor, immobiliser, valami O2 melegítő, lambda szenzor
Utólag átkötöttem a piros/sárga kábeleket is, hogy a fejegység megtartsa a beállításokat akkor is ha leveszem a gyújtást, viszont a hiba mind előtte mind utána fennáll.
Visszatettem a gyári fejegységet miután kitöröltem a hibakódokat és a gyárival nem is jönnek elő, viszont amint beteszem az új fejegységet pár perc/pár kilóméter és megint kigyullad a "Motor Control System Failure".
Lenne esetleg valakinek ötlete?
Imyx2013-10-29 06:51:54 // 46296
Még mi is nehézkesen indulnánk el ennyi idő után azt hiszem ;P :DDD.
Fairlane, sorry a viccért :-).
ON
Fairlane, sorry a viccért :-).
ON
DieselManiaco(NagyVad)2013-10-29 06:46:45 // 46295
asszem benne van a service manuálban a hőgomba ellenállása,de nem biztos..
Buksi2013-10-29 02:40:51 // 46293
Te hogy éreznéd magad egy heti füvön való szabadban állás után? :-DDD
Mr. Z2013-10-29 00:05:07 // 46292
Hogy tudom azt kimérni, hogy vajon a hőgomba a rossz vagy az óra? Álltalába nem mutat semmit , vagy átbukik 130-ea random. elvileg meleg motornál nő az ellenállása a gombának ha jól tudom, szóval megmérem hidegen melegen?
Fairlane2013-10-28 21:18:15 // 46291
Ma elég érdekeset produkált a GT.... :/
Egy hetet állt az autó a szabadban, füvön.
Reggel induláskor, egyesben rántott egy elég szépet. Először azt hittem elszoktam tőle :) Aztán mentem 20 km-t, de utána is állóhelyzetből induláskor mindig rántott egyet. Úgy mintha túl gyorsan kapnám fel a lábam a kuplungpedálról...
Aztán eltelt egy fél nap a meleg teremgarázsban, és délutánra elmúlt a rándulás.
Mi lehet, megsértődött álltában? Mittomén bepárásodott a tárcsa, vagy berozsdált a lendkerék? :)
Egy hetet állt az autó a szabadban, füvön.
Reggel induláskor, egyesben rántott egy elég szépet. Először azt hittem elszoktam tőle :) Aztán mentem 20 km-t, de utána is állóhelyzetből induláskor mindig rántott egyet. Úgy mintha túl gyorsan kapnám fel a lábam a kuplungpedálról...
Aztán eltelt egy fél nap a meleg teremgarázsban, és délutánra elmúlt a rándulás.
Mi lehet, megsértődött álltában? Mittomén bepárásodott a tárcsa, vagy berozsdált a lendkerék? :)
Martika832013-10-28 21:14:09 // 46290
Találtam egyet, 9500 huf / kulcs. www.mrsuszter.hu
Martika832013-10-28 18:54:59 // 46289
Hali. Nem tudjátok véletlen, hogy hol készítenek legolcsóbban immos kulcsokat eredeti alapján..? Köszi.
PistaFR2013-10-28 16:31:34 // 46288
A rendszám világítás is? Az enyémnek (és ahogy olvastam elég sok 156-nak) az a bibije, sokszor nem is az izzóval van a baj, hanem a lámpatesttel.
Kócosw2013-10-28 11:19:45 // 46286
nekem a legzsakindito hibajel akkor mult el amikor kiszedtem az inditot a helyeröl,lecsatlakoztattam, polustisztitas es vissza..azota kuss van..kopp kopp...
nekem most epp a helyzetjelzö visszajelzöje vilagit, ugy hogy minden izzo tökeletesen müködik..
Erre van valakinek elmelete hogy miert van? Szeria izzo van benne...
nekem most epp a helyzetjelzö visszajelzöje vilagit, ugy hogy minden izzo tökeletesen müködik..
Erre van valakinek elmelete hogy miert van? Szeria izzo van benne...
WarbiRunner (Gyuri)2013-10-28 10:28:38 // 46285
Ezzel a hülye hibával egyszer már találkoztam! Pontosan amikor gyújtáson lehúztam a műszerfal csatlakozót hibakeresés közben. Ezen én is dobtam egy hátast, ha szakadást észlel a hibalámpánál, hibalámpát gyújt...:-)
Mondjuk nekem más megfogalmazás rémlik a FES-ben, de lényeg hogy kontakt jellegű hibát kell első körben keresni. Pl WD-40-ezd be a műszerfal csatlakozókat (kontaktspray még jobb, de úgyis WD van otthon..:-))
Mondjuk nekem más megfogalmazás rémlik a FES-ben, de lényeg hogy kontakt jellegű hibát kell első körben keresni. Pl WD-40-ezd be a műszerfal csatlakozókat (kontaktspray még jobb, de úgyis WD van otthon..:-))
Sityu2013-10-28 09:56:55 // 46284
Bocsi, lehet elsiklottál fölötte.Lejjebb írtam, hogy ez nem az én 156-om, hanem egy 145 TRW vezérlője. Így sem áll össze ? A légzsák hibakódoknak mi a szintaktikája?
[k i z z o]2013-10-27 22:30:02 // 46283
Deploymentet biztosan nem, szerintem semmit.
Online tag
2
Vendég2
526
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- 159
- Alfa reklám
- 4C
- Alfa történelem, híres ...
- Filmek
- Zenebutik
- Spider
- Adok-veszek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV