tesókám. Azt írta, hogy TELJESEN lemerült az akksija.
Amúgy fűrészelhetitek a fingot, Csörinek van 100%-ban igaza. Mondjuk ezen kevéssé csodálkozom.
Petinek is igaza van abban, hogy a kábel a legkulturáltabb megoldás a lemerült akksis autó beindítására. Neked meg csak annyiban van igazad, hogy TALÁN beindul tolásra. Ha nagyon muszáj. Pb meg csak simán hülye mint mindig :-P
Amúgy javaslom átgondolásra, mekkora pofont kap a vezérműszíj, ha meghúzod az autót, oszt jól rádobod a kuplungot. Én már csak ezért se szoktam autót rángatni. Ha valami a saját önindítójával és akksijával nem indul be bikázásra se, az úgyis fos.
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
Wickey2012-01-20 19:18:51 // 37222
mreni2012-01-20 19:04:54 // 37221
hagyd,van baja neki bőven :D
GTPeti2012-01-20 17:33:22 // 37220
A te értékes hozzászólásodhoz képest mindenképpen több információtartalma volt...
Szabi62012-01-20 15:41:40 // 37217
Kicseréltem a váltóba az olajat és GL 5 helyett GL4-est tettem bele ez nagy gond ???
pb_2012-01-19 23:35:47 // 37216
Pl ilyen érvekkel, és 1etértéssel?
"Ez szerintem egy common railes autónál gyakorlatilag kínzás. Pl. nincs megfelelő üzemanyagnyomás, mert nem megy az AC... mert alig vagy képes megtolással megforgatni a generátort. Ennek biztos nagyon örül a nagynyomású szivattyú. Egyébként pedig az ECU csak figyelne, hogy néha talán van vmi "feszültségfoszlány"
"ha nem megy gyujtásra az AC,akkor a tolás is olyan mint halottnak a csók...."
"Erről beszélek. Pozitív eredménye nem lesz, negatív viszont könnyen lehet. Semmiképpen sem egészséges"
Tnyleg + ne próbáljátok, mert kb 10 főtengely fordulat után, már kipukkad a kat/1. dob/kipuff, ezáltal odalesz a padlólemez, majd a kedves yátékos a földön landol, így Lgázolja a saját verdája, és mindezek tetéjben a hangrobbanást +hazudtoló robaj mellett iszonaytos túzgolyóvá változik az egész verda, majd katapultálódik, és földkörüli pályára áll.
Szóvaé még Vletlenül se próbáljátok +, aki mégis +próbálja az magára vessen.
"Ez szerintem egy common railes autónál gyakorlatilag kínzás. Pl. nincs megfelelő üzemanyagnyomás, mert nem megy az AC... mert alig vagy képes megtolással megforgatni a generátort. Ennek biztos nagyon örül a nagynyomású szivattyú. Egyébként pedig az ECU csak figyelne, hogy néha talán van vmi "feszültségfoszlány"
"ha nem megy gyujtásra az AC,akkor a tolás is olyan mint halottnak a csók...."
"Erről beszélek. Pozitív eredménye nem lesz, negatív viszont könnyen lehet. Semmiképpen sem egészséges"
Tnyleg + ne próbáljátok, mert kb 10 főtengely fordulat után, már kipukkad a kat/1. dob/kipuff, ezáltal odalesz a padlólemez, majd a kedves yátékos a földön landol, így Lgázolja a saját verdája, és mindezek tetéjben a hangrobbanást +hazudtoló robaj mellett iszonaytos túzgolyóvá változik az egész verda, majd katapultálódik, és földkörüli pályára áll.
Szóvaé még Vletlenül se próbáljátok +, aki mégis +próbálja az magára vessen.
zalan2012-01-19 23:31:41 // 37215
legegyszerűbb egy megbízható aksi :) mind gyakorlatban mind elméletben !!!
GTPeti2012-01-19 23:01:02 // 37214
A barátod is ezt az "elmélet" dolgot sulykolta a maga módján... Mondjuk azt nem (sem) nagyon értem, hogy egy (több) akkulemerülést miért nem élhettem volna át...
Tehát nem az elmélet vs. gyakorlatról szól ez. Pontosan leírtam az érveimet.
És az érveken túl még azt is, hogy erre a problémára van egy - mindannyiunk által ismert - praktikus megoldás is ami ráadásul egyszerűen kivitelezhető. Miért kell ennek ellenére az ósdi módszert alkalmazni egy modern autónál? Persze mindenki azt tesz, amit jónak lát. Ehhez páran - téged is beleértve - szolgáltattunk információkat.
Nálam amúgy mindig van bikakábel. Volt, hogy én segítettem, volt, hogy nekem segítettek. ;)
Tehát nem az elmélet vs. gyakorlatról szól ez. Pontosan leírtam az érveimet.
És az érveken túl még azt is, hogy erre a problémára van egy - mindannyiunk által ismert - praktikus megoldás is ami ráadásul egyszerűen kivitelezhető. Miért kell ennek ellenére az ósdi módszert alkalmazni egy modern autónál? Persze mindenki azt tesz, amit jónak lát. Ehhez páran - téged is beleértve - szolgáltattunk információkat.
Nálam amúgy mindig van bikakábel. Volt, hogy én segítettem, volt, hogy nekem segítettek. ;)
Ferke2012-01-19 22:16:06 // 37213
Egy 70ah körüli akksi ritkán merül annyirae, hogy a műszerek se vilàgítsanak. Más az elmélet, meg más a gyakorlat. :-)
pb_2012-01-19 20:43:00 // 37212
Mindig olyanokat szoktam írni.) De pontosan melyik is?
GTPeti2012-01-19 20:17:40 // 37211
Többek között tartalmas hozzászólásaidhoz...
pb_2012-01-19 20:16:41 // 37210
Mihez kedves kolléga?)
GTPeti2012-01-19 19:48:52 // 37209
Igen. Pontosan azt írta, hogy egy full lemerült akksijú gépet hülyeség betolni. Amit én is.
mreni2012-01-19 19:39:13 // 37207
gátlókat is érdemes
Mendieta2012-01-19 19:34:15 // 37206
Sziasztok
Kérdésem volna, ültető rugót szeretnék a 164-esre .
tapasztalatok van e esetleg.
Vagy információ.Gátlókat is vegyek hozzá vagy csak rugót ?
Valakinek van e eladó ?
Nagyon emeli a fenekét (az én véleményem szerint).És teletankolni meg nagyon drága volna :
Kérdésem volna, ültető rugót szeretnék a 164-esre .
tapasztalatok van e esetleg.
Vagy információ.Gátlókat is vegyek hozzá vagy csak rugót ?
Valakinek van e eladó ?
Nagyon emeli a fenekét (az én véleményem szerint).És teletankolni meg nagyon drága volna :
Ferke2012-01-19 18:22:44 // 37204
Így, hogy már Csöri is ugyanazt írja, el teccik hinni végre??:-))))
eldiablo1562012-01-19 18:01:06 // 37203
Sziasztok! A hétvégén leakarom cserélni a szervóolajat, olvastam, hogy érdemes előtte átmosni a rendszert. Tudja valaki hogy gyakorlatba mi ennek a menete? Köszi.
tomcsi1462012-01-19 14:10:32 // 37202
Cartársak!
Akinek van autodata, (ePer 2008) vagy ezekkel egyenértékű programja legyen kedves nézze meg, hogy a Fiat Bravo 2008--as évjáratú 1.6 dizelek váltóján hol található az olajbeöntő és olajszínt ellenőrző csavar!
Ha esetleg ki tudja másolni a fotót nagyon megköszönném!
Előre is THX!
Akinek van autodata, (ePer 2008) vagy ezekkel egyenértékű programja legyen kedves nézze meg, hogy a Fiat Bravo 2008--as évjáratú 1.6 dizelek váltóján hol található az olajbeöntő és olajszínt ellenőrző csavar!
Ha esetleg ki tudja másolni a fotót nagyon megköszönném!
Előre is THX!
pb_2012-01-19 13:35:20 // 37201
Hiába, tudott a csóka.D
Dévid2012-01-19 12:56:03 // 37200
Arra nem emlékszem, de egy egycentessel, meg egy aggregátorral meghegesztett egy jó nagy valamit. Meg magnéziumvázas bringával felnyitott egy páncélautót. :D
pb_2012-01-19 12:53:22 // 37199
+ zsiga kipuffból gyártott aknavetőt.D
pb_2012-01-19 12:51:33 // 37198
Az már inkább 70 körül van.))
Dévid2012-01-19 12:48:33 // 37197
Volt egy ilyen MacGyver rész is, ahol a kilőtt hűtőjű Willis Jeep vízkörébe tojásfehérjét tett a fickó, azzal tömítette le a lyukakat.
Föckös2012-01-19 12:38:18 // 37196
fehérje ezaz! ezért írtam én is a tojást, az hamarabb hat :-)))
Föckös2012-01-19 12:37:32 // 37195
apukém is anno az 1,6 d golfnál lenmagliszet tett bele, gyors megoldásként.
igen egy 54 lóerős szívódízelnél :-)
igen egy 54 lóerős szívódízelnél :-)
Föckös2012-01-19 12:36:32 // 37194
jól mondod! csak az "annak idején" óta eltelt vagy 50 év.
"annak idején" egy autó ha 100 lóerő volt, akkor már nagyon májer volt a tulaj vele...
Az olaszok meg azért nem így, mert náluk nincs tejföl! :-))))
"annak idején" egy autó ha 100 lóerő volt, akkor már nagyon májer volt a tulaj vele...
Az olaszok meg azért nem így, mert náluk nincs tejföl! :-))))
Grando2012-01-19 12:30:38 // 37193
Ja, és hűtőtömítőt sem locsolunk az autóba. Szépen megkeressük a szivárgás helyét, és szakszerűen javítjuk. :)))
Grando2012-01-19 12:29:22 // 37192
Na jó, egy átkelési hadművelet során a Donnál jól jöhetnek az ilyen tippek. De azt a tankot nem venném meg használtan, az is biztos. :DD
vm2012-01-19 12:22:07 // 37191
Valamikor az antik időben még én is olvastam ilyen "autószerelés az út szélén" című szösszenetet.
Abban szerepelt a szakadt ékszíj kiváltása az asszony harisnyájával, a karbi úszójáé meg levelibékával :DD
Amúgy a legtöbb poralakú hűtőtömítő alapja a lenmag...
Abban szerepelt a szakadt ékszíj kiváltása az asszony harisnyájával, a karbi úszójáé meg levelibékával :DD
Amúgy a legtöbb poralakú hűtőtömítő alapja a lenmag...
Grando2012-01-19 10:46:15 // 37190
Hát ez hatalmas! :DDD
Kéne nyitni egy Kuruzslás-vajákolás-sárkányfűkúra topicot. Beszarok! :DDD ;)))
Kéne nyitni egy Kuruzslás-vajákolás-sárkányfűkúra topicot. Beszarok! :DDD ;)))
jati1592012-01-19 10:30:52 // 37189
Még meredekebb!
Megkérdeztem a öreg szakikat és azt mondták, hogy annak idején MTZ repedt blokkokat tejföllel gyógyították! :-D
Megkérdeztem a öreg szakikat és azt mondták, hogy annak idején MTZ repedt blokkokat tejföllel gyógyították! :-D
jati1592012-01-19 10:22:16 // 37188
Bocs! Pontosítok! Nem a kálcium!
A fehérje csapódik ki a tejből! Szóval a tojás se rossz ötlet! :D
Persze szerintem is hülyeség ez, de érdekes a természet tudomány! :D
A fehérje csapódik ki a tejből! Szóval a tojás se rossz ötlet! :D
Persze szerintem is hülyeség ez, de érdekes a természet tudomány! :D
jati1592012-01-19 10:18:16 // 37187
Lehet rajta röhögni, de tényleg működött! :-)
Mi motorfelújítással foglalkozunk 1987 óta. Én nagyon nem hittem benne!
Az elmélet az lehet talán, hogy a szivárgás helyére a tejben lévő Kálcium kiül és letömíti azt! Vagy a fene se tudja...
Természetesen ahogy írtam is, ez csak tüneti kezelés volt, de megállt a vízevés 2 hónapra.
Ja és nem nyomtam bele egy zacskós tejet, csak két evőkanálnyit. :D
Hasonlóan működhet a hűtő tömítő adalék is!
Mi motorfelújítással foglalkozunk 1987 óta. Én nagyon nem hittem benne!
Az elmélet az lehet talán, hogy a szivárgás helyére a tejben lévő Kálcium kiül és letömíti azt! Vagy a fene se tudja...
Természetesen ahogy írtam is, ez csak tüneti kezelés volt, de megállt a vízevés 2 hónapra.
Ja és nem nyomtam bele egy zacskós tejet, csak két evőkanálnyit. :D
Hasonlóan működhet a hűtő tömítő adalék is!
Erhard 242 (Pure Energy)2012-01-19 10:05:34 // 37186
naaa még teszel hozzá egy kis eperlekvárt és ha megszomjazol elő a szívószál, kiegyenlítőtartály kupak leteker :P
Kareszka19842012-01-19 09:55:58 // 37185
a tej csodákra képes :D
anno, bringás koromban, minden belsőgumi cserekor egy injekciósspricc-nyi tejet raktam a belső gumiba...ez az esetleges gumikiritkulást tömítette be :))
nade egy idő eltelte után, ha lekelett ereszteni, nem volt ajánlatos beleszagolni akiáramló levegőbe :D
anno, bringás koromban, minden belsőgumi cserekor egy injekciósspricc-nyi tejet raktam a belső gumiba...ez az esetleges gumikiritkulást tömítette be :))
nade egy idő eltelte után, ha lekelett ereszteni, nem volt ajánlatos beleszagolni akiáramló levegőbe :D
Grando2012-01-19 09:18:35 // 37184
Tejet locsoltál a hűtővízbe? Zseniális! :DDD
Föckös2012-01-19 08:16:11 // 37183
ja én meg hallottam egy stzaktekintélytől, hogy tegyél bele két tojásfehérjét, meg némi kakaóport :-))))
hagyjuk már az ilyen "megoldás"okat, nem a 20. század közepén élünk amikor még kenyérrel is ki lehetett szigetelni a karbit...
hagyjuk már az ilyen "megoldás"okat, nem a 20. század közepén élünk amikor még kenyérrel is ki lehetett szigetelni a karbit...
Föckös2012-01-19 08:14:24 // 37182
hát ez nem vízfogyasztás amit írsz...
vonaltól 1-2 mm-ekről beszélünk, nemááááááá.
és ha éppen akkor melegebb volt a víz?
akkor aggódj, ha egy hét alatt eszi maxról minre.
addig felesleges.
ha jobban lehűl a dobban a kijövő gáz, akkor persze, hogy párásabb, emiatt se aggódj.
ha jóól megzavarod a gépet melegen, és utána is nagyon gőzöl akkor van valami.
én is anno beparáztam a boxinál, aztán kiderült csak, h nem gyári a középdob, és picit nehezebben melegszik át.
vonaltól 1-2 mm-ekről beszélünk, nemááááááá.
és ha éppen akkor melegebb volt a víz?
akkor aggódj, ha egy hét alatt eszi maxról minre.
addig felesleges.
ha jobban lehűl a dobban a kijövő gáz, akkor persze, hogy párásabb, emiatt se aggódj.
ha jóól megzavarod a gépet melegen, és utána is nagyon gőzöl akkor van valami.
én is anno beparáztam a boxinál, aztán kiderült csak, h nem gyári a középdob, és picit nehezebben melegszik át.
jati1592012-01-19 07:21:07 // 37181
Helló!
Szerintem is ez nem olyan vészes Vizevés, hogy hengefej probléma legyen! Jártam már úgy hogy a vizpumpa szimeringjénél csöpögött a Viz! Előtte én is azt hittem hogy hengerfej lesz. Egyik nagy környekbeli szaktekintély azt mondta hogy egy vagy kettő evőkanál tejet rakják a hűtővizbe!
Bejött! 1-2 hónapig nem is ette a vizet! :-) Aztán csak elvittem az autószerelőmhöz és kiderült a turpisság!
Szerintem is ez nem olyan vészes Vizevés, hogy hengefej probléma legyen! Jártam már úgy hogy a vizpumpa szimeringjénél csöpögött a Viz! Előtte én is azt hittem hogy hengerfej lesz. Egyik nagy környekbeli szaktekintély azt mondta hogy egy vagy kettő evőkanál tejet rakják a hűtővizbe!
Bejött! 1-2 hónapig nem is ette a vizet! :-) Aztán csak elvittem az autószerelőmhöz és kiderült a turpisság!
pb_2012-01-19 00:23:15 // 37180
"Hát igen, az elmélet lusta gebéje a gyakorlat táltosát nem éri utol soha."
Csöri2012-01-18 23:06:13 // 37179
Ha teljesen lemerült akkor csak a bika marad vagy a töltés. Ha van benne annyi áram, hogy a műszerfali kontrol lámpák világítanak és megy az üzemanyag szivattyú akkor 3.-ban meg lehet tolni.
GTPeti2012-01-18 22:54:52 // 37178
Tónyó cartárs írta a 37150. hsz.-ban, hogy segítsen neki vki betolni (vagy bebikázni) a JTD-jét. Ezután kezdtünk érveket és ellenérveket felhozni az autóbetolással kapcscolatban.
Csöri2012-01-18 22:45:19 // 37177
Minek a betolásáról?
GTPeti2012-01-18 22:34:47 // 37176
Csöri, neked mi a véleményed a betolásról?
kiko2012-01-18 22:34:10 // 37175
Cseréltem benne gyertyákat, olajat, szűrőket mind gyári. Most ugyan felesbe van benne a vpower racing és az etanol h átmossa a rendszert. Lehet attól van?
Csöri2012-01-18 22:32:08 // 37174
Ha enné a vizet akkor több fogyna. Biztos nem hengerfejes.
kiko2012-01-18 22:25:12 // 37173
Kedves Cartársak!
Kérdeznélek titeket h nem-e tudtok vmi gyógymódot arra, hogy a mocim egy csöppet eszi a vizet, ezt alapjáraton eléggé látni, több a fehér gőz, menet közbe gynegébb csöppet. 1 hónapja a max vonal felett volt 1-2 milivel, most a max alatt 2 milivel. Annyit tudni kell h egy 2.0JTS-ről van szó és nem tudom mióta de mikor megvettem az autót akkor hirtelen kicseréltem termosztátot mert nem ment 90ig a hőfok, csak 60ig. Attól félek h ez előtt az előző valaki meghuzatta vagy valami történhetett. Tanács? Csak a hengerfejezés segít vagy egy tömítés csere elég lehet?
Kérdeznélek titeket h nem-e tudtok vmi gyógymódot arra, hogy a mocim egy csöppet eszi a vizet, ezt alapjáraton eléggé látni, több a fehér gőz, menet közbe gynegébb csöppet. 1 hónapja a max vonal felett volt 1-2 milivel, most a max alatt 2 milivel. Annyit tudni kell h egy 2.0JTS-ről van szó és nem tudom mióta de mikor megvettem az autót akkor hirtelen kicseréltem termosztátot mert nem ment 90ig a hőfok, csak 60ig. Attól félek h ez előtt az előző valaki meghuzatta vagy valami történhetett. Tanács? Csak a hengerfejezés segít vagy egy tömítés csere elég lehet?