ystuc2009-06-09 22:10:08 // 14245
Bizony, az is van... :-)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
GTPeti2009-06-09 22:07:37 // 14242
Protokolláris célra, viszont ma már nem egy nagy durranás egy W210-es. :)
ystuc2009-06-09 22:06:27 // 14241
Protokoláris célokra vannak.
GTPeti2009-06-09 22:06:20 // 14240
Nézd, én csak annyit tudok, amit olvastam és hallottam. A kollégám, akinek ilyenje volt, tényleg nagy MB-fan és mégis kesergett ezen a jelenségen. (Neki pl. két ajtaját cserélték ki, kettőt pedig javították.)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Satti2009-06-09 22:04:34 // 14238
Biztos volt ilyen, de tényleg nem hallottam róla, vagy ez is az olyan szokásos, kissé felnagyított dolog volt, mint annak idején az első szériás A klasse szarvasteszt hisztije. Amint bele lehet kötni egy nagy autógyártó cég egyik autójába, azt azonnal meglovagolják, bármilyen márkáról is van szó.
ystuc2009-06-09 22:02:37 // 14237
Karban vannak tartva amúgy. Koszosan sosincs elrakva, garázsban állnak, műszakilag kifogástalanok. Mint egy igazi cégautó. Mert hát azok is. :-)
GTPeti2009-06-09 21:57:22 // 14236
Pedig nem azért írtak egy 2 oldalas cikket az AutoBild-ben, mert csak pár autónál jött elő.
Itt pl. egy topic erről
Vagy ezek itt..
Itt pl. egy topic erről
Vagy ezek itt..
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
GTPeti2009-06-09 21:54:57 // 14234
Ez sem rossz:

:))

:))
Satti2009-06-09 21:54:31 // 14233
Az legfeljebb csak az egyik évjáratnál fordulhatott elő, bár még sosem hallottam róla, pedig már jópár ilyen Mercit árultam, és nem volt ilyen gond velük.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
ystuc2009-06-09 21:47:58 // 14231
Mienknek semmi baja.
Satti2009-06-09 21:46:23 // 14230
Ezekből a nagy benyás az igazi, csakis az! :-)
GTPeti2009-06-09 21:46:01 // 14229
Nem csodálom, hogy nehezen adtad oda. :))
ystuc, amit betettél képet, ez pont a rozsdásodó E-Klasse. :(((
Volt kollégámnak is sok baja volt vele. Itt No-ban még oldtimeres műhelyek is specializálódtak ezen típus "kezelésére". Attól még persze lehet jó autó, csak oda kell figyelni a kasztnira.
ystuc, amit betettél képet, ez pont a rozsdásodó E-Klasse. :(((
Volt kollégámnak is sok baja volt vele. Itt No-ban még oldtimeres műhelyek is specializálódtak ezen típus "kezelésére". Attól még persze lehet jó autó, csak oda kell figyelni a kasztnira.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
ystuc2009-06-09 21:43:14 // 14227
Satti2009-06-09 21:42:34 // 14226
Az első az volt egyszer nekem, eladásra vettem, de nehezen adtam oda, mert qrva jó volt vele menni. 500 SEC volt, pont ugyanilyen Borbet felnikkel.
GTPeti2009-06-09 21:38:30 // 14225
Egy kis válogatás kedvenc Mercieimből:





Nektek melyik jön be?





Nektek melyik jön be?
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Satti2009-06-09 21:25:52 // 14223
A régebbi Mercikről beszéltem, de ami kényelmet nyújt egy nagy böhöm 140-es, az is király.:-) Arról nem is beszélve, ahogy a V8-as 500-as, vagy a V12-es 600-as megy, az nem semmi.:-)
GTPeti2009-06-09 21:21:06 // 14222
Minőség? Na ne nevettess... Emlékszünk még az E-Klasse rozsdásodási botrányára?? Milliókat fizettek ki pl. ajtók garanciális cseréjére...
És bevallottan spórolás állt a dolog hátterében. Szóval azért, nem kell hasraesni a csillagtól. (Szigorúan SZVSZ.)
És bevallottan spórolás állt a dolog hátterében. Szóval azért, nem kell hasraesni a csillagtól. (Szigorúan SZVSZ.)
Satti2009-06-09 21:15:51 // 14221
A Mercedes odafigyel a minőségre, kötelezi őket a hírnév, a hagyomány, de nekem kicsit hiányoznak az olyan jellegű Mercik, mint voltak annak idején a 123-asok és a 126-osok, azok gazán nagyon jó autók voltak, amennyiben talál az meber egy jó állapotút ezekből, azok még most is jó gépek.
GTPeti2009-06-09 21:08:48 // 14220
Még vmi.
Két dolog lehetséges.
1. A Mercedes tényleg megemberelte magát és újra minőségi autókat gyárt. Ez jó lenne.
2. Hatalmasat blöffölnek a stuttgartiak, mivel a fél autó műanyag, és a marketinggel felnyomott ár és a gyártási költség szép profitot eredményez.
Én a C-Klasse tanulmányozása kapcsán sajnos inkább az utóbbira tippelek. (Bár remélem, hogy tévedek.)
Két dolog lehetséges.
1. A Mercedes tényleg megemberelte magát és újra minőségi autókat gyárt. Ez jó lenne.
2. Hatalmasat blöffölnek a stuttgartiak, mivel a fél autó műanyag, és a marketinggel felnyomott ár és a gyártási költség szép profitot eredményez.
Én a C-Klasse tanulmányozása kapcsán sajnos inkább az utóbbira tippelek. (Bár remélem, hogy tévedek.)
GTPeti2009-06-09 20:59:22 // 14219
Mercedes E-Klasse cikk a Totalcaron:
"A beltér egyszerűsége helyenként szimpla igénytelenségbe csap át – a szellőzőrostélyok például olyanok, mintha valaki műanyagot festegetett volna kályhaezüsttel. Az Elegance felirat is már-már fauvéphaetoni mélységekbe menően ízléstelen a középkonzolon, a fa messziről sem látszik fának (pedig a Mercedes mintha valódi anyagokat használna, de ha most is így volt, akkor nem jött össze), a bőrkormány bőrje is műbőrös tapintású."
Pontosan erről írtam én is nemrég a vadiúj céges E-Klasse kapcsán. (NEM az én céges autóm.) Bevonatlan műanyag a műszerfal???? Na nehogymár!! A 156-ban 11 éve alap volt a bevont, tényleg puha tapintású műszerfal...
"A beltér egyszerűsége helyenként szimpla igénytelenségbe csap át – a szellőzőrostélyok például olyanok, mintha valaki műanyagot festegetett volna kályhaezüsttel. Az Elegance felirat is már-már fauvéphaetoni mélységekbe menően ízléstelen a középkonzolon, a fa messziről sem látszik fának (pedig a Mercedes mintha valódi anyagokat használna, de ha most is így volt, akkor nem jött össze), a bőrkormány bőrje is műbőrös tapintású."
Pontosan erről írtam én is nemrég a vadiúj céges E-Klasse kapcsán. (NEM az én céges autóm.) Bevonatlan műanyag a műszerfal???? Na nehogymár!! A 156-ban 11 éve alap volt a bevont, tényleg puha tapintású műszerfal...
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Szabeee2009-06-09 18:37:44 // 14216
4 db csevegős hozzászólás elrejtve
Szunyi2009-06-09 14:06:15 // 14211
Álomautóm!!!!!!!! :-)
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
GTPeti2009-06-09 12:11:35 // 14208
Totalcar cikk a Chevrolet Cruze-ról:
"Persze az 1,6 literes, 113 lóerős motor nem egy erőművész, de ha lendületbe jött az 1,3 tonnás kocsi, akkor önként és dalolva térnek ki előle a Mazdák, Alfák és Seatok."
Aha persze.
"Persze az 1,6 literes, 113 lóerős motor nem egy erőművész, de ha lendületbe jött az 1,3 tonnás kocsi, akkor önként és dalolva térnek ki előle a Mazdák, Alfák és Seatok."
Aha persze.
krisz332009-06-08 16:44:22 // 14206
igen :)) elöször én is fiat lancsa paletátt nézegetm de ez volt olcsobb meg nagyobb is :) meg az utolso szériás 164 2.5 td van benne :)
WarbiRunner (Gyuri)2009-06-08 16:37:19 // 14205
Szóval te engedsz neki :-) Nekünk van 380 liter, ha megtelt, megtelt. Valahogy így is mindíg kerül elő hajszárító, smink készlet, 3 csere cipő, ilyen ruha, olyan ruha, ha netán túrázás helyett véletlenül színházba mennénk, és akkor ugye babakocsi, utazóágy és egyéb gyerek szerelékek. Ha megnézed a fotóalbumomban a Sárospataki vár előtt készült fotókat, nem véletlenül van 1 centire az autó segge az aszfalttól :-))) De ennyi, én emiatt buszt nem veszek. Én megmondtam, ha nem elég, veszek egy Wartburg Touristot :-) Ez elegendően komoly fenyegetés, mert ki is telik tőlem, így elég az a 380 liter...;-). Ha meg jön több lurkó, akkor majd csere valami nagyobb olasz dögre. Végső esetben kombira.
krisz332009-06-08 16:36:19 // 14204
nem csak visszaraktam :) tudod suszter cipöje :)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
krisz332009-06-08 16:29:30 // 14202
á csak gondoltam ahol fel megy az L200 összkerékel ott én is felmegyek 6 fövel meg elsökerékel sikerült is csak a lökös nem jött :( de késöbb visszakerült :)
GTPeti2009-06-08 16:26:42 // 14201
Kicsit mintha meghidegalakítottátok volna az orrát.
Vagy csak beadjusztáltátok az első terepszöget?
Vagy csak beadjusztáltátok az első terepszöget?
krisz332009-06-08 16:18:34 // 14200
krisz332009-06-08 16:11:14 // 14199
azért kell diesel kisbussz mert nem ismered a nejemet :)))
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2009-06-07 22:05:26 // 14197
hümm ezt benéztem aszittem D4D:)
Szóval helyesen:
"Nem, ennyire csak az idióták változnak meg :))
én biztos nem fogok egy tojotabuszt kinevezni életem legjobb és legmegbízhatóbb autójának :)))
Lehet hogy kapott egy megfelelő ellentételezést amiért már megváltozott, bár sztem csak az agyára ment a teszkógazdaságos-sok tárolórekesz kell mert sok cucca van a gyereknek-családapaság :D"
Szóval helyesen:
"Nem, ennyire csak az idióták változnak meg :))
én biztos nem fogok egy tojotabuszt kinevezni életem legjobb és legmegbízhatóbb autójának :)))
Lehet hogy kapott egy megfelelő ellentételezést amiért már megváltozott, bár sztem csak az agyára ment a teszkógazdaságos-sok tárolórekesz kell mert sok cucca van a gyereknek-családapaság :D"
Online tag
2
Vendég2
648
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Stelvio
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Spider
- Alfa reklám
- Off-os verdák, tapaszta...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV