Fórum >> Egyebek >> Mo-i utak helyzete: elegem van!

farki2005-09-16 22:32:03 // 164
Ott a pont! A környezetvédők meg bekaphatják! Azért nem készült el eddig az északi elkerülő, mert az ottani erdőben madarak fészkelnek. LOL! A madarak nem hülyék, ha zavarja őket a forgalom, arrébb mennek. De addig is milliárdos veszteség a gazdaságnak az a sok büdös, dugóban állós, dolgozni nem tudós, idegbajos, balesetet okozós, vagy szenvedős, stb. autós, akiknak muszály Budapesten keresztül autózniuk! Az ott lakók egészségéről ne is beszéljünk...
Charlie 1662005-09-16 08:15:48 // 163
Igen. Tudod a röhej az, hogy sokszor ha nem a Hungárián hanem a belvároson keresztül mész, gyorsabban átérsz. Én mondjuk nem vagyok közlekedéslogisztikus, de sztem ha a metro helyett befejeznék az M0-t, akkor sok autó be sem jönne pestre, és lehetne süríteni a buszokat, villamosokat a tömegközlekedésben. No comment
tom1642005-09-16 07:47:31 // 162
Szerencsére ritkán járok Pesten :-)))) de véleményem azért van! Amikor nyaralni mentem Fehérvárról Bogácsra az út nagy részét Pesten töltöttem!!! Ha az M7-röl megyek az M3-ra, miért kell bemenni a Hungáriára? Négyes metro helyett építenének 2 hidat pest alá és 2 hidat pest fölé, mindjárt nem lenne olyan forgalom, mert aki nem akar pestre bemenni, az akkor nem is fog!!!!! A Szexárdi híd 1-2 éve készült el, és úgy emléxem 8 milliárdba került, a 4. metróra meg szánnak kb. 200 milliárdot! Hidakat akarunk, nem metrót!!!!!!
Fürjjózsi2005-09-15 10:18:23 // 161
Engem tegnap az Alfám :))) nyugtatott meg a Mogyoródin. A kollégám is igen elismerően nyilatkozott a hangról és érzésről, ahogy hátbavágja a gyorsulás. Muszáj volt. Halásztelek-Zugló két óra alatt!!! :((( Egyébként reggelente 1 és negyed óra a normális. FCK :)))
mszabika2005-09-15 09:42:08 // 160
akkor ezért kellenek a képek a másik topicba, hogy lenyugodj? elfelejtetik veled mi?! :))))))))))))))))
Azmo2005-09-15 09:26:31 // 159
Hát, remek volt, kb fél óra volt a Margit hidat abszolválni pestről budára....hát nem menne végre a jó ***** anyjába ez a sok tetvészkedő autós? Ráadásul a Jászainál a felhajtónál le van zárva az egyik felhajtó sáv.....mégis miért?????? Horror mivan reggelente a Margiton és nem volt ez így.....
Azmo2005-09-13 13:27:14 // 158
Nem-nem Charlie, ez spec nem személy szerint Neked szólt, hanem általánosságban, tök igazad van ebben a helyzetben, mert tény hogy szakembereket néha elfelejtenek megkérdezni a tervezés szintjén!
Charlie 1662005-09-13 11:57:16 // 157
Szia Azmo, Elnézésedet kérem, de talán kicsit igazságtalan vagy velem. :):):) Nem mindíg és nem mindenért nyígok. A f..ság az amit nem állhatok. Az M7 új szakasza pl nekem kiváló. Nem is szóltam egy szót sem, sőr örültem. Az M7-es 5 évvel ezelötti felújítására sem szóltam. A keleti Pu.-nál is jól meg van oldva a terelés, kerülés. A Bajcsi már bajosabb, de azt nem lehet jól megoldani. A budaőrsi bevezető viszont így f...ság. De egyet azért ismerj el. Az előző 3 évben nem volt ennyi felújítás, mint most.
zolee1452005-09-13 11:55:09 // 156
Azmo cartárssal értek egyet: a 4-ből legalább egy évünk legyen jó, amikor végre odatarthatjuk a seggünket kinyalásra a nagyfejűeknek. Ez "rendszerfüggetlen" olyanok mint a hosszútávfutók, szépen beosztják az erejüket, és a végén belehúznak, hisz mindenki arra emlékszik.
GEORGE2005-09-13 11:54:20 // 155
DVD? mert akkor egy biztonsági másolat?? :-)
Charlie 1662005-09-13 11:53:20 // 154
IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN IGEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÓRIÁSI TENKYA !!! Megjegyzem Tracy-tól van vagy 5 filmem. Nem volt egyszerű megszerezni...:):):
GEORGE2005-09-13 11:20:26 // 153
Meg teherautók a megengedett2x-vel mennek!!!! :-( Mert úgy olcsobb a vállakozónak a fuvar!!!
Azmo2005-09-13 11:18:00 // 152
Ez szerintem több összetevős történet! Adott az hogy az M0-ás nem az, hanem MC, mert nincs befejezve és minden rohadt teherautó átmegy a városon, az olyan úton, ami nem erre lett tervezve! Azért gyűrődhet fel, mert mint ahogy most is látható az utakat, oldalakat több részletben csinálják, nem egybefüggő az aszfalt, ill a régetegek, hanem több, mondjuk 3 csíkból áll, vagyis vannak közte rések, hiába folyékony, akkor is marad közte hely, ami mozgást enged ennek az anyagnak.......kicsit az az érzésem most mint a tektonikus mozgás vagy hogy írják, szal az óceánok alatt amikor a föld táblák mozognak, na szerintem ezek az aszfalt táblák ugyanígy megmozdulnak mondjuk egy-két év teherautós közlekedés alatt!
GEORGE2005-09-13 11:16:58 // 151
Charlie 166 tettem neked a csajos topicba képeket! :)
kod2005-09-13 11:16:45 // 150
Az Arpad fejedelem jo lett bizony.... hej foleg ejszaka... :-)) csak neha pont ott allnak a zsernyakok... :-((( azert varjuk ki a tavaszt....
GEORGE2005-09-13 11:14:31 // 149
Az jó is lett! :-)
kod2005-09-13 11:13:51 // 148
nem szerintem oda is uj aszfalt kerult.... neha szoktam vasarolni a kutnal ejszaka.. es amikor jovok ki akkor egybol nagy gaz.... :-) a tekno olyan allapotban volt hogy siralmas... most csak siman tekno... :-)) ebben igazad van.. es nem lehet kikerulni... :-((( es mitol??? engem mindig ez foglalkoztat...
Azmo2005-09-13 11:12:24 // 147
Figyu, ez tényleg arról szól már megint, hogy mi mindig sírunk valami miatt! Tessék örülni, hogy végre van valami haladás út ügyben, mert ott a Határ út pl. amin mindig 50-el megyek mert imádok rajta minél többet menni, olyan jó, meg lehet nézni a Bajcsy-t, szerintem nagyon minőségi lett és ott a többi, az Árpád fejedelem pl.......
Azmo2005-09-13 11:09:30 // 146
hát addig a nagy építkezésig volt csak teljes felújítás, utána én ugyanolyannak éreztem az utat.....hát szerintem azért, mert addig volt pénz, ill addig tervezték meg, osztottak rá pénzt! Nemtom... Ez olyan hogy az összes utat, huplit nem lehet megcsinálni eccerre, erre minden pénz sem lenne elég! Ja engem az borít ki, amikor keresztve van felgyűrődés az úton! Az a halálom, eccerű lenne basszus fogni egy rohadt célgépet és levégni azt az élet, amit nem tudsz kikerülni, mert keresztbe van végig az úton és olyat odabasz az autónak, hogy szinte sírva fakadok, pláne egy 33-assal, ami hát nem erre lett kitalálva és nincs benne 80 szilent és csillapítás mint az újabb autókban, amik megjegyzem szintén nagyot ütnek ezeken a kereszt gyűrődéseken!
Charlie 1662005-09-13 11:09:01 // 145
Az a baj, hoy sztem ehhez lassan semmi köze a politikának. A baj az hogy úgy látom haver-koma kerül a tűzvonalba. Ez edig nem baj mert mindenki így csinálja. Az a baj hogy a szakembereket nem engedik oda. Közlekedésmérnök, stb. Japán főnököm látta jól, amikor látta az ideiglenes lezárásokat. Ezt mondta: "No planning..!! ". Az jó hogy utat építenek, nem azzal van a bajom, hanem azzal hogy mikor meg hol !!
kod2005-09-13 11:08:44 // 144
vagy ott az EuroCenter mogotti uj ut .. a csatonakon akkorat zukken az ember ha nem figyel.... :-((
kod2005-09-13 11:06:43 // 143
arra.. de miert nem?? ... a hupli marad?? logikaus szerinted???
Azmo2005-09-13 11:04:50 // 142
de mondjuk ha megnézed a Bajcsy-t az elég komoly, az tényleg több réteg és rendesen csinálják, most jól láccik az összes réteg, mert ugye a szélét csinálják épp!
Azmo2005-09-13 11:04:05 // 141
kod a MOL kút előtt nem volt teljes felújítás.....ha arra a MOLra gondolsz, ami az Aquincum szállónál van
GEORGE2005-09-13 11:00:15 // 140
Gratula a kivitelezöknek!!!! Az a durva kod, hogy utána nem lesz felelőségre vonás!!! Rádob egy fele rétegű aszfaltot és azt hiszi felújította az útat!! Na persze a komoly milliókat el tette érte! :-((( EZ MA magyarország!!! :-(((((((
kod2005-09-13 10:56:51 // 139
szerintem kb 2 honapja adtak at a IIIkerben a Lajos utcat... vazze mar latni hogy hol jarnak a buszok es a MOL kutnal maradt a tekno.... ennyit errol.... :-((
zolee1452005-09-13 10:40:04 // 138
a 4-es felújított szakasza nem sokkal jobb, mint volt: kedves kis kereszthullámok vannak rajta. oké, ne legyünk elégedetlenek, a lényeg hogy megszűntek a pótosifát is elnyelni képes kátyúk.
Azmo2005-09-13 10:37:07 // 137
hehh, látod direkt nem írtam ezt hozzá az előbb! De ja, jönnek a választások, jönnek a jó dolgok......de tudod mit? Nem érdekel, én örülök hogy jó történik, mert hiába anyázik mindenki hogy dugó dugó hátán van, legalább készül az út és amúgy is dugó van állandóan! Most legalább csomó helyen kurva jó út lesz és engem ez érdekel! ....4 évből 3 év fejünkre szarás, az uccsó év seggnyalás.....legalább az uccsó évben jól jár a nép, ez is valami!
zolee1452005-09-13 10:04:31 // 136
tudom, hogy ez nem egy politikai fórum, de ennyi talán belefér: nem látjátok át a helyzetet! A mi Ferink, és maroknyi csapata gőzerővel készül a választásokra, és marketing szempontból gazdaságosabb ha mindenki orra előtt csinálják az utat, mintha csak bemondanák a tv-ben és vagy meghallja a T. Választópolgár vagy nem... :))) amúgy eddig az volt a gond hogy szar az út, most meg az hogy nem lehet haladni. De nehéz a kedvetekben járni! Amúgy ha ezt befejezik akkor már csak Budapest 99%-a lesz járhatatlan.:)))
Charlie 1662005-09-13 09:56:32 // 135
Jó ötlet. 1 db példa: - Felújítják a Budaőrsi-Hegyalja útvonalat befelé, csak 1 sáv járható. Azért jó hogy megvárták a nyár végét meg az iskolakezdést, mert így legalább több emer álla dugóban és töben látják hogy csinálják-csinálják. Ott reggel amúgyis kevés a két sáv, most meg... Eddig reggel befelé az Egérútig állta a sor. Most néha túléra aBudaőrsi Teco-n, és az egérút befelé indkét sávon már reggel 7-kor full. Gratulálok a szervezőknek. Lehet hogy a közlekedéslogisztika órára be kellet volna menni csocsózás helyett. Feltéve hogy okos vezetőink odaengednek szakemebrt is a döntéshez. Vajon ők is erre járnak befelé?
Azmo2005-09-13 09:29:29 // 134
Helló De rég írtunk ide....na vitassuk meg a mostanában menő útfelújításokat:) Kinek mit okozott, öröm, bánat, stb. Story-k, ilyesmi!
Pietro2005-08-03 21:17:35 // 133
Ne má'!!! Mondja valaki, hogy ez nem komoly! Van közöttünk jogász, nem? Ilyen lehet????
csocsi2005-07-29 19:49:59 // 132
Hali! Hát ........ én is szereztem az esztergomi talira való menet közben egy kormánymű cserét! Finoman szólva nagy rakás ..... az utak helyzete!!!!!!
Gabriel2005-07-29 18:55:40 // 131
Cselentano2005-06-29 10:44:42 // 130
bár én mostanában az felújításoktól függetlenül teljesen jól tudok haladni a városban offos autóval is
Cselentano2005-06-29 10:43:40 // 129
na ez komoly volt szerintem kérjünk meg egy dzsint, hogy varázsolja zsír új állapotúvá az összes útat, legyen készen az összes autópálya, stb. ne ez szerintem előbb összejönne, mindhogy rendberakják az itthoni közlekedési iszonyt uff
Kazes☻2005-01-20 11:16:54 // 128
Elhiszem, hogy útálod a rossz tapasztalatok miatt, de szerintem az ötlet jó, a hiba a kivitelezésben van.
mszabika2005-01-20 11:15:42 // 127
A topichoz csak ennyi a hozzáfűzni valóm:
count M2005-01-20 09:17:15 // 126
LacUS, én is azt a csomópontot rajzoltam... :) Nekem nem köcsögöltek ennyit, de végül is úgy készült el a dolog, hogy a helye azért megvolt a jövőbeli, földalatti HÉV-nek (vagy az ötös metrónak, kinek hogy tetszik). Exed mikor csinálta ezt? És kinél? :) r.cM
Don Gombóc2005-01-20 08:17:09 // 125
Hát én vonatoztam így eleget, és mondhatom jó szar. Erre az Osztrákok kényszerítettek rá minket mert az éves közlekedési engedélyek korlátozott kontingensben lettek kiadva, így akinek nem volt engedélye elegendő annak találták ki a vonatot. Kurva szar várni rá ,volt amikor két napot, Lassabb mint lábon, drágább, mocskos koszos, egy szemét kényszermegoldás volt a részünkre. Mivel beléptünk az unijóba ez nekünk megszünt de az útadót ugyanúgy ki kell fizetni a sógoroknál. Az unión kívüliek ugyanúgy vonatoznak a labancoknál, és nálunk is Szeged és Wels között. Azt a büdös bunkót vonatoztatnám aki kitalálta. Odaláncoltatnám a tetvet a a személyszállító vagonba egy életre hogy rohadjon ki a mocskos bele. Na végre kimérgelődtem magam.
Kazes☻2005-01-19 18:29:07 // 124
Igen, igen ez is nagy probléma. Pár évvel ezelőtt, amikor építették az Árkádot az Őrs-ön, feltétel volt a csomópont felújítása. Elkezdték. Akkoriban még fuvaroztam és sűrűn jártam arra, nagy dugók, por, zaj, stb. Tűrtem, sőt örültem neki, mert úgy szét volt túrva minden, hogy joggal hihettem át is alakítják. Egyszercsak kész lett és én meglepődve tapasztaltam az eredményt: visszaépítettek mindent ugyanúgy, csak kicserélték az aljzatot, meg a zömített altalajt,különböző szakszavakat használtak akik beszéltek róla,és új felületet kapott. A lényeg, hogy semmi átalakítás, semmi újítás, se aluljáro, se felüljáró, semmi. Na ez a gáz!
Kazes☻2005-01-19 18:15:25 // 123
Mert túl egyszerű lenne! Amúgy szerintem azért, mert az olajkartel még nagyon-nagyon erős. Erősek a fosszilis energia hordozók kartelja, ezért használunk robanómotort, ezért megy még mindíg a szénbányászat, ezért írtják az erdők nagyrészét( 3. világban) és nem megy előre olyan ütemben az alternatív energiahordozók fejlesztése, kihasználása, elterjedése.
..2005-01-19 18:11:53 // 122
Tudjátok mi a szomorú?Hogy azok akik a jövő utjait tervezik,már az egyetemen kezdik megfolytani.Hogy, hogy?Hát az exbarátnőm építőmérnöknek tanul, feladatot kapott,hogy a Soroksári út Kvassay út kereszteződést tervezze át, úgyhogy az tovább fejleszthető legyen (a hév majd tovább mehessen,stb.) Megcsinálta, madridi mintára,hogy a HÉVet föld alá viszi, meg az utakat is kurva jól megoldotta,úgy hogy mindenki nyugodtan biztonságosan kanyarodhatott volna.(Ellentétben most ha a belváros felé menve akarsz a Kvassayra kanyarodni).Mit mondott a prof?Hát szép,és jó,de tervezze át egyszerű 4 ágú kereszteződéssé, mert erre nem lenne szükség itthon.....Hát ezért is tartanak itt az utak..
Robi2005-01-19 18:06:25 // 121
Tényleg! Ez miért nem működik? Túl sokat kellene vesztegelni? Vagy túl drága? Miért nem éri meg a kamionosoknak vonatozni?
Kazes☻2005-01-19 17:57:36 // 120
De Gombóc! Azért, ha kötelező lenne az átmenőforgalomnak a határon felszállni kamionostól a vonatra, jobb lenne a helyzet, nem gondolod?
Kazes☻2005-01-19 17:55:48 // 119
Ez mind így van, szóról szóra igaz. Ezért mondom én és már írtam is , hogy ez MAFFIA. Szervezett bűnözésről van szó kérem. Eleve szarúl csinálják. Alul tervezik, vagy csak a régi rossz aljzatra ráhúznak egy újabb réteget, a gond a szőnyeg alá van seperve és nyugodtan hátradőlnek a bőr foteljukban, a zsozsót meg szépen lenyúlják és mennek 2., 3. nyaralásra egy éven belűl a Paradicsom-szigetekre, stb.
Don Gombóc2005-01-19 17:36:30 // 118
Az utak azért szarok mert már eredetileg szarul csinálják meg. Ezek nem alapok, amik az aszfalt alatt vannak. Ha jó az út egyes esetekben azt sem a nemzetközis kamionok teszik tönkre, hanem a magyar fuvarozók akik nem 40 tonnás hanem 50-55 tonnás összgördülő sulyokkal járnak. Őket is meg lehet érteni, mert évek óta nem mozdultak el a fuvardíjak, az üzemanyag csak emelkedik, így kénytelenek nagyobb terheléssel járni. Az utalapra fordított pénzt nem arra fordítják szerintem. Szerintem ugyanúgy eltünik a lóvé mint a közgyógyellátásban, és van aki a kórházban és van aki az utakon végzi. Csak az a baj hogy ezek a tisztelt állami vezetők még nem jöttek rá hogy az ország érrendszere az úthálózat. Lásd a Németeknél mivel kezdték az újra egyesítés után, hát az útépítéssel. Sok jó példa van az európai országokban de mi még ellesni sem tudjuk. Tizenöt év telt el a rendszerváltás óta de még mindig nincs kész az M0-ás. a Londoni körgyűrűt kibővítették 2x4 sávosra de azt is hirtelen kinőtték és lassan kezdik még tovább bővíteni. De az a lényeg hogy külön hivatal lesz aki közvetít a kormány és a Budapesti főpolgármester között. Aki ismeri a Dunaföldvár Solt közötti utat amit öt éve újítottak fel az láthatja hogy minden évben foltozzák. Hát ezeket ki fogja felelősségre vonni? Ezeknél nem segít más csak a kötél meg a golyó, mert úgy is hülyének néznek minket hiszen azt csinálnak amit akarnak, csak utat nem.
Kazes☻2005-01-19 12:26:20 // 117
A románok nem rég vezették be. Mondjuk annyiban igazuk van, hogy a mi kis országunk tranzitország és sajnos az átmenő -főleg- kamionforgalom nincs kellőképpen szabályozva és bizony a régi és rosszabb minőségű utjainkat tönkre vágják. Persze nem feltétlenűl ez lenne a megoldás.
gyugya2005-01-19 12:21:20 // 116
Igaz nem budapesti, de ut tema. Mit szoltok hozza, hogy azt akarjak, hogy a bejovo kulfoldiek utadot fizessenek. Biztos a sok szemet turista teszi tonkre az utjainkat, es mi, hogy jol kitoljunk veluk beszedjuk az utadot es raadasul meg se csinaljuk az utat! Jol kitolunk veluk. Meg magunkkal.
Kazes☻2005-01-19 11:59:32 // 115
Na meg annak is letörném a kezét, vagy legalább is rácsapnék, aki amellett, hogy mint itt írtátok rosszul gyártatja az utakat, még rádob azzal, hogy szarul is tervezi, tervezteti, vagyis azokat a kib..szott csatornafedeleket szinte mindíg, kizárolag a NYOMVONALON helyezi el. Se beljebb, se kiljebb, vagy netán középre! Mivel egy új út fél év alatt már süllyed, reped, vagy csak a csatorna fedelek,ill. környékük szakad be törik fel, már javítják, persze nem egy szintben az eredetivel, vagy ha mégis akkor más minőségű anyaggal, ami megintcsak megsüllyed és ezen olyan autózni, mintha az ember bice-bóca lenne. Ilyen pl.: a 6-os bevezető Budafoknál a Campona felüljáróig, az új egyetem előtt Budán, a Szerémi úton a híd felé-de lehet, hogy ez már kész.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak