mesa2006-07-07 16:25:36 // 12372
"a hétvége első napján látszott, hogy nem vagyunk elég gyorsak ahhoz, hogy a dobogóra kerüljünk"
Kíváncsi vagyok az eredti szövegre.. Vajon abban is többesszámban beszélt ? Hiszen Fisico ugyanazzal a csapattal a dobogón végzett .... :O
Inner Circle2006-07-07 13:28:37 // 12371
Na majd rájön, hogy a McLarennél nem a latinos temperamentumú csapatvezető ölelgetése lesz a fő feladata :D
Grando2006-07-07 11:34:15 // 12370
Na ja, mit mondjon? "Szar a meki, de egy rahedli lóvét kapok, úgyhogy lexarom"? :DD
Whiteskull2006-07-07 11:16:45 // 12369
Inner Circle2006-07-06 15:52:25 // 12368
Sir Frank is beszállt a "Tippeljük meg, hova megy Kimi!" népijátékba. Lassan maga Kimi is a közönség segítségét fogja kérni (Ferrari: 44%, Renault: 32%, marad a McLarennél: 13%, legközelebbi kocsma: 11%, "Melyik mellett döntsek Vágó úr?") :D
"Ferrari set for Schu-Kimi lineup - 06 July 2006
Ferrari are heading towards a dream driver lineup pairing Michael Schumacher alongside Kimi Räikkönen for 2007.
That's the opinion of rival team principal Sir Frank Williams, who scoffed at his counterpart's constant pleas for cost cuts in F1.
'Ferrari have a massive budget and probably a $60m driver bill next year - that's the way it looks,' Williams told Speed TV.
Hinting at Schumacher-Räikkönen, despite rumours linking the latter Finn with Renault, he added: 'You know what I'm talking about; the two drivers.'
Williams' sneer at Ferrari's finances follows Jean Todt's caution at Indianapolis in signing off an otherwise unanimous agreement to soften the cost-slashing engine 'freeze' rules for 2008.
'They're saying we must save money, we must save money,' Sir Frank, 64, continued. 'I fell out of my chair when (Todt) said that.'
Ferrari chief Todt admits that Ferrari is holding a full deck of cards in terms of commercial sponsorship for 2007, but commented: 'It doesn't mean that we have to spend money for the pleasure of spending money.'
Williams also suggested that McLaren's Vodafone sponsorship, to commence in 2007, tips the scales at $55 million."
Szóval Sir Frank a Ferrarira tippel. Aszongya, MS és KR együtt 60 millió dollárt kasszíroznak.
Xixo2006-07-06 03:37:40 // 12367
Hát akiknek az alliansz a főszponzora, annak nem számít a töréskár!! :-)))))
Grando2006-07-05 17:14:57 // 12366
Kimi lehet, hogy megint rossz helyre ment?
Inner Circle2006-07-05 16:39:43 // 12365
Nem a5.hu, nem F1hirek.hu és nem is valami hasonlóan lúzer forrás :D
A legújabb hír:
"Japanese company Bridgestone will exclusively supply tyres for the Formula One World Championship from 2008 to 2010, World Motorsport's governing body FIFA said on Wednesday.
Bridgestone had been the favourites to win the deal since French tyre manufacturer Michelin refused to participate after FIA asked for offers. FIA's aim has been to lower the astronomical costs for teams.
At present both Michelin and Bridgestone provide tyres to the 11 teams. The French manufacturer supplies Renault, McLaren, Honda, Red Bull, BMW Sauber and Toro Rosso, and the Japanese company supplies Ferrari, Williams, Toyota, Midland and Super Aguri.
Michelin reacted in a statement by saying: "The change of Formula One rules bringing about a monopoly in tyres is completely contrary to principles.
"Formula One should be a place were advanced technologies compete as a means of improving motor sport.""
Nem nagy újdonság, de most már hivatalos.
Whiteskull2006-07-05 15:40:04 // 12364
Hát azért kullognia nem kell, de ha van jobb nála, akkor ideje átadni a helyét. :)
mesa2006-07-05 15:32:44 // 12363
Némileg cáfolja ezeket a -szerintem- légbőlkapott híreket, hogy a Renaultok lassúak voltak, a kanyargós részeken is, láygabb keverékkel pedig gyorsabbnak kellett volna lenniük.
Valamin, hogy a Meklárenek is lassúak voltak, a keményebb(?) gumival is.
Azt elképzelhetőnek tartom, hogy tavalyi specifikációjú Bridgestone gumikat is vittek -Michelint nem.
A fehér vonal pedig hatalmas kamu. Senki nem húzódott volna le a sáv alá, presztízsből :)))
Ez ugye a Blikknek az autosportos mellékújsága ? :D
Mike.2006-07-05 15:29:38 // 12362
Én Ferrari és MS párti vagyok, de tetszene ha látnám küzdeni egy azonos autóval egy másik jó pilótával szemben. Igaz, hogy ez kockázatos mert vagy a mennybe emelik, ha jobb nála, vagy mehet kullogva nyugdíjba. :-)
SKrisz2006-07-05 15:24:27 // 12361
Ezt nem tudhatom (én nagyon örülnék neki)... :)
Whiteskull2006-07-05 15:23:13 // 12360
Hmmm... Én benne lennék. :))
Mike.2006-07-05 15:22:38 // 12359
Ha ezt megcsinálnák és oda hoznák MS mellé Kimit akkor ezzel rengeteg rajongót húznának magukhoz. :-)
Whiteskull2006-07-05 15:22:36 // 12358
Ez nagyon jó! A kollégám furcsán nézett át, amikor felröhögtem. :)))
SKrisz2006-07-05 15:21:52 // 12357
Williams? Jobban járt volna (mindkét fél), ha szépen visszabalag a Cartba...
SKrisz2006-07-05 15:20:57 // 12356
Ezt is nyilatkozták már, hogy biztos lenne egy olyan évad, amikor a Ferrarinal, hallgatólagosan sem lenne csapatsorrend... Az tutti érdekes szezon lenne!:))
Mike.2006-07-05 15:20:48 // 12355
Biztos sok a pót kasztni náluk és lehet törni, nem számít semmi. :-)))
Mike.2006-07-05 15:18:57 // 12354
Na ez lenne csak az érdekes! Nekem nagyon tetszene főleg, ha hagynák őket versenyezni. Egyik sem vállalná be a másod pilóta szerepét.
Inner Circle2006-07-05 15:16:39 // 12353
Végül: olasz hírek szerint Montoya már alá is írt a Williams-hez. A Williams nem kívánta kommentálni a dolgot.
Lesz itt még nemulass!...
SKrisz2006-07-05 15:15:24 // 12352
Szép hírek... Kapaszkodósáv az F1-ben... LOL...
Inner Circle2006-07-05 15:14:05 // 12351
Ez a nemmindegy, emberek!!!
"Michelin only narrowly avoided a disastrous repeat of the 2005-style 'Indy-saga' at the venue last weekend.
Auto Motor Und Sport in Germany reports that, although it was kept impressively quiet, the French supplier noticed damage on its 2006-spec tyres after free practice sessions at Indianapolis.
Last year, the marque had to order all seven Michelin-clad teams to retire their cars after the US GP formation lap.
In 2006, to prevent a repeat, Michelin reportedly told five of its six partner teams - all except McLaren - to use the 'soft' option, after the hard tyre showed some signs of damage.
This could explain Renault's uncharacteristic lack of pace; Fernando Alonso reportedly wanted to use the hard tyre but was ordered not to.
Auto Motor Und Sport also reveals that Bridgestone were wary of tyre damage at Indianapolis and - as a back-up plan - brought its 2005-spec tyres to America.
The FIA, too, had an emergency plan; if Michelin had found itself in strife this year, the governing body would have painted a line on the troublesome Indy banking, with one 'lane' for fast cars and one for cars restricted to a 250kph limit".
Három érdekes hír egymásután:
1. a 2006-os Michelinek is szakadoztak a szabadedzésen, ezért a Michelin megmondta a csapatoknak hogy bizonyos fajta gumikat nem használhatnak (talán ezért volt dög lassú a Renault)
2. a Bridgestone is félt a terheléstől, ezért elhozták a 2005-ös gumikat is, szükség esetére
3. a FIA-nak is volt vész-forgatókönyve: ha a michelinesek megint gondban lettek volna, akkor felfestettek volna egy sávot a döntött kanyarban, és a veszélyeztetett autók csak a "kapaszkodósávban" mehettek volna max. 250-nel... na az lett volna az igazán szép!
Whiteskull2006-07-05 14:49:59 // 12350
Meg azt is mondta régebben, hogy milyen jó itt a merdzsónál.
Ennek ellenére nekem tetszene, ha mindketten ott lennének. :))
SKrisz2006-07-05 14:49:44 // 12349
Na ugye! Ezt mondták mások is!:)))
SKrisz2006-07-05 14:48:55 // 12348
Ennek pont ellenkezője is szárnyra kapott már, hogy jót tenne a csapatnak, MS-nek meg KR-nek is, ha egy szezont együtt lehúznának!:)
mesa2006-07-05 14:46:23 // 12347
Azt mondta egy finn tv-nek, hogy az nem befolyásolja Ferraris szerződ(tet)ését, hogy Schumacherrel vagy nélküle !!!
mesa2006-07-05 14:44:26 // 12346
Köszi. Akkor még hírzárlat vétécécé ügyben számomra ... :)
Whiteskull2006-07-05 14:34:44 // 12345
Hát nem hinném, hogy a Ferrarihoz menne. Legalábbis, ha Schumi marad. Akkor meg csak a rönyó marad.
SKrisz2006-07-05 14:33:04 // 12344
Az így is van... Csak itt már nehéz lenne akár titkolózni is...
Amire én sokkal kiváncsibb vagyok, hogy a Kimi gyerek hova szerződött... Mert itt még mindig csak a ködösítés megy... Vagy lemaradtam valamiről!:))
Whiteskull2006-07-05 14:31:07 // 12343
Hát az eddigi év közbeni kirúgások is egyik napról a másikra történtek. Előtte héten még mindenki tagadott mindent. :)
SKrisz2006-07-05 14:27:58 // 12342
Ha lehet hinni a híreknek, mostmár nemcsak pletyka, hanem tény, hogy Monthy nem erősíti tovább a McLaren csapatát jövőre... Idei kiszórásáról nem volt még szó...
Satti2006-07-05 14:10:50 // 12341
Feltétlenül nézd meg,nem fogsz csalódni!
Whiteskull2006-07-05 14:09:31 // 12340
Szerintem igen. :)))
mesa2006-07-05 13:58:07 // 12339
OFF
nem merek benézni a WTCC topikba, mert még nem láttam a futamot. MOst várom hogy feltolják torrentre.
Érdemes várnom rá, és letöltenem ? Alfás szemmel nézve, természetesen. Csak ennyit mondjatok!
ON
Forza Ferrari
SKrisz2006-07-05 13:02:43 // 12337
Az oválpálya a biztos neki... Ott felesleges a kormány, a gázról meg néha csak elveszi a lábát!:)))
Xixo2006-07-05 12:46:57 // 12336
De lehet, hogy a WTCC jobban állna neki, ott legalább nem esne ki egyből a fél mezőny, amikor megérkeznek az első kanyarba!! :-))))
Xixo2006-07-05 12:41:59 // 12335
Akkor biztos azért engedte maga elé MS-t 10 valahány másodperccel, hogy nehogy zavarja hátulról? Vagy direkt visszavett, hogy most lehessen MS-t fényezni???
MS 1000szer jobb pilóta és bármikor simán veri Massát. Itt is megelőzhette volna a pályán, de mivel így egyszerübb volt ezt csinálták. Nem tudom miért olyan nagy dolog ez?!! Már rég megszokhattuk ezt...
Inner Circle2006-07-05 12:29:25 // 12334
De Montoyát ki is rúgják...
mesa2006-07-05 12:16:27 // 12333
Gyakorlatilag többet, mint egy Montoya a meklárenhez ! :))))
Whiteskull2006-07-05 12:12:44 // 12332
Csak annyit, hogy elmondhatják, nekünk is van egy Schumacherünk. :)))
SKrisz2006-07-05 12:11:50 // 12331
Ne viccelj már! Ralf csinálja a legjobb tartós és törésteszteket a Totojának... Ezt mindenki nem tudja ilyen jól csinálni!:))))
Inner Circle2006-07-05 11:55:34 // 12330
Én azt hittem, Ralf fizet azért hogy vezethessen :D (Na jó, nem hittem. De el sem tudom képzelni hogy mit esznek rajta a japók! Mit tesz hozzá Ralf a csapathoz, amit gyakorlatilag bárki ne tudna a helyében?)
mesa2006-07-05 11:30:38 // 12329
Akkor kb Ralf fizetését fogja elérni :))))
Inner Circle2006-07-05 11:12:33 // 12328
De a spanyol média nem pihen, amint lecsapták az egyik bombahírét, itt jön a másik:
"Kimi Raikkonen will be the Finn joining Giancarlo Fisichella at Renault next season, according to reports in the Spanish media.
Upon signing for Renault, Fisichella said that although he couldn't confirm who his new team-mate would be next season, he could revealed that it would be "a Finn."
And according to the Spanish press, that 'Finn' isn't Renault test driver Heikki Kovalainen but rather current McLaren driver Kimi Raikkonen.
The Finn, out of contract at McLaren, has reportedly been offered four times the annual salary of current Renault driver and World Champion Fernando Alonso to drive for the French squad in 2007 and beyond."
Azaz Kimi a Renault-hoz megy, Alonso mostani évi fizetésének NÉGYSZERESÉÉRT... persze nem írják hogy neki is évi fizetése lenne, vagy mondjuk kétéves szerződés teljes összege.
Inner Circle2006-07-05 11:09:19 // 12327
Montoya "survivor":
"McLaren have denied reports that they intend dropping Juan Pablo Montoya for his part in the multi-car pile-up at the start of the United States Grand Prix.
Montoya was largely responsible for the accident at Turn Two of the Indianapolis race, which saw him take out not only himself but also his McLaren team-mate, Kimi Raikkonen, as well as five other cars.
And although the race stewards didn't punished the Colombian for his involvement, rumours started making the rounds suggesting that McLaren may drop him in favour of using test driver Pedro de la Rosa.
However, according to McLaren COE Martin Whitmarsh, dropping Montoya is not an option.
"No," Whitmarsh responded when asked by Autosport if they were planning on axing Montoya.
"I think getting good results helps us all, but the way in which the end of this race came about isn't something that the team is going to hold against Juan Pablo.
"Had he let Button and Heidfeld through and taken an ultra-cautious approach, we would probably have had some view on that with him, wouldn't we?""
Azaz hivatalosan azt mondják: nem dobják ki.
Songokou2006-07-04 13:18:56 // 12326
Csufos veg lenne :) De talan ki lehet mondani, h raszolgalt.
Inner Circle2006-07-04 12:43:33 // 12325
"AS newspaper in Spain is presently running a rumour that Haug has implored team principal Ron Dennis to immediately sack the Colombian and replace him with Spanish test driver Pedro de la Rosa from the French Grand Prix."
Spanyol hírek szerint Norbert Haug indítványozta hogy azonnal rúgják ki Montoyát és Magny-Cours-ban már de la Rosa induljon helyette.
Szomorú vég lenne, de talán jobb is mihamarabb túlesni rajta... De la Rosa tavaly, míg Montoya a teniszmotoros balesetét heverte ki, nem végzett helyette rossz munkát.
Songokou2006-07-04 11:48:36 // 12324
Ott a pont! :)
Whiteskull2006-07-04 11:45:15 // 12323
Persze, hogy nem. De az a pilóta, akinek nincs szerencséje, az sose lesz vb. :))
Online tag
1
Vendég1
576
Fórum
Friss topicok
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- 159
- Virtuális Romeo
- Alfa reklám
- Alfás cuccok, kiegészít...
- Oldtimer, youngtimer
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki