na jó, csak a fontosakat a sor elejére:-D
Lassan gyűjthetünk üzemanyagra AC-hez:-PPPP
addigra 500-510 lesz a benya...
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Alfa tuning
GT Ɨ|ѯ2012-01-09 19:53:38 // 21598
sprint832012-01-09 19:48:19 // 21597
Tudnék mit kitalálni:) Van egy lista a fejemben. Csak sok számjegyű a lista következménye.
GT Ɨ|ѯ2012-01-09 19:45:15 // 21596
155-re már nincs is mit költened:-)
Már top
Már top
sprint832012-01-09 19:44:16 // 21595
Látod:) Amíg nem megy el a mostani nem veszek másikat megfogadtam:D Nem költök feleslegesen a kocsira:D Legalábbis a 155-re nem, másba locsolom a lóvét:)
sprint832012-01-09 19:01:49 // 21593
Majdnem a az én kocsimra került először:)
mreni2012-01-09 19:01:19 // 21592
ez eddig is így volt :D
GT Ɨ|ѯ2012-01-09 19:00:31 // 21591
kátyúkat meg majd nagy ívben kerüld!:-)
GT Ɨ|ѯ2012-01-09 18:55:56 // 21589
tecc:-)
jó a felirat is:-)
jó a felirat is:-)
mreni2012-01-09 18:55:48 // 21588
szétszedve természetesen,jobb úgy,lassan megint meg kell fújni,mert kopottas kicsit :))
Bgabor2012-01-09 18:54:46 // 21587
A féket szétszedve festetted vagy fent a helyén ,hogy érdemes ??
mreni2012-01-09 18:52:01 // 21586
köszi,elöl igen,hátul 215/35 :)
sprint832012-01-09 18:44:27 // 21585
Nagyon klassz lett!! 205/40 van rajta?
Bgabor2012-01-09 18:40:15 // 21584
WolfRace nagyon szépppp :-)
Föckös2012-01-09 18:02:12 // 21583
bezony, épp ezért lesz valsz tavasszal rugócsere. és akkor már nem marad alatta alkatrész ami nem lett kicserélve...
EngineCoffeeTables2012-01-09 17:08:23 // 21581
Ismeros problema, nekem 15mm kellett :)))
mreni2012-01-09 17:07:00 // 21580
GT Ɨ|ѯ2012-01-09 17:01:23 // 21579
Odaértek a fiúk?:-D
Kazes☻2012-01-08 17:22:05 // 21573
Az 'E' és 'F' betűk útmutatásul szolgálnak szőkéknek?! :)))
GT Ɨ|ѯ2012-01-08 11:00:20 // 21571

Zsoltyr2012-01-07 10:44:48 // 21570
Én sem felejtettem el! Saját kárán tanul a hülyéje.
Dévid2012-01-06 20:01:36 // 21569
Olyan hála az égnek még nem volt. Nagyon vigyázok az Alfámra, szörnyen óvatosan állok be a garázsba. :)
GT Ɨ|ѯ2012-01-06 14:14:43 // 21568
Az-az!:-)
Néha meg hopp...kocc..:-)
Néha meg hopp...kocc..:-)
GTPeti2012-01-06 11:23:36 // 21567
Tudom! És "simplicity". :)
Putyesz2012-01-06 10:56:55 // 21566
uhh...értelek!...én max 5 centis ültetést vállalnék be...
Dévid2012-01-06 10:49:30 // 21565
És hidd el a gerenda sokkal biztosabb is, mint bármelyik drága csodakütyü, plusz olcsóbban javítható, házi technológiával. :D
Dévid2012-01-06 10:44:04 // 21564
Józan paraszti ész. :)
GT Ɨ|ѯ2012-01-06 10:41:19 // 21562
OK:-)
A gerenda érzi:-D
A gerenda érzi:-D
Dévid2012-01-06 10:37:48 // 21561
Én régi vágású fiatalember vagyok, keresztben le van rögzítve egy gerenda, addig tolathatok a 156-al, és akkor még marad elől-hátul pár centi. :D
Andy2012-01-06 10:03:22 // 21560
ystuc2012-01-06 09:32:19 // 21559
Ész nélkül? 30-cal mentem az utolsó alkalomnál. Itt a sztori. :-)
Zsoltyr2012-01-06 08:46:52 // 21558
Ja, hát aki ész nélkül nyomja! :-)
Az enyém is le van ültetve, a gátlók a rugókhoz vannak igazítva, de a hátsó kerék így is beleér az ívbe - nyáron (a felni ET-je miatt), a télivel nincs gond. Szerencsére olajteknőt nem ütöttem még le, viszont a kipuffot, az első kerék mögött az alját és az első lökös alját rendszerint végighúzom. Ja az olajleeresztő csavart sem volt könnyű kicsavarni a jelentős kopás miatt. Elég figyelmesen kell közlekedni vele és nagyon óvatosan átmenni a fekvőrendőrökön. Egyébként a bal első tornyot cserélni kellett már törés miatt, ami az ültetés-toronymerevítés-"jómagyarutak" következménye.
uff
Az enyém is le van ültetve, a gátlók a rugókhoz vannak igazítva, de a hátsó kerék így is beleér az ívbe - nyáron (a felni ET-je miatt), a télivel nincs gond. Szerencsére olajteknőt nem ütöttem még le, viszont a kipuffot, az első kerék mögött az alját és az első lökös alját rendszerint végighúzom. Ja az olajleeresztő csavart sem volt könnyű kicsavarni a jelentős kopás miatt. Elég figyelmesen kell közlekedni vele és nagyon óvatosan átmenni a fekvőrendőrökön. Egyébként a bal első tornyot cserélni kellett már törés miatt, ami az ültetés-toronymerevítés-"jómagyarutak" következménye.
uff
ystuc2012-01-06 07:09:53 // 21557
Konkrétan a jó minőségű magyar utak miatt. Volt, hogy kiálló csatornafedelet találtam meg, volt, hogy útegyenetlenségnek köszönhetően repedt szét az olajteknő. Hozzáteszem, a biztosító fizetett...!
mreni2012-01-05 23:10:03 // 21553
meg is válaszoltad miért ütötted le annyiszor az alját :))
vm2012-01-05 21:57:48 // 21552
De igen, viszont meggyőzhető vagyok ;-)
MIFI2012-01-05 21:37:14 // 21551
Itt a példa Ha valaki kályhacsőben gondolkodik :)
Tomice2012-01-05 20:58:57 // 21550
ystuc2012-01-05 19:22:55 // 21549
Saját tapasztalatból mondom, hogy ültetés esetén jobban kell félni az olajteknő épsége miatt. 3 év alatt négyszer gyaláztam le. :-)
Online tag
0
Vendég0
563
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Alfa reklám
- Giulia
- 159
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...
- 4C
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10