Üdv!
a következő híradás "rendőrös", a 12. (VI.21) számból.
Képes Híradó rovat, a szövegnek nekem kicsit olyan üzenete van, hogy
"szegény kapitalisták csak drága és gyors autókkal tudnak bűnmegelőzni, bezzeg mi!" :-)

Üdv mindenkinek!
nemrég egy barátom rokonától örökölt cuccokat válogatott és felajánlott két oszlopnyi autó-motort a '60-as évekből.
ahogy elkezdtem átolvasgatni, egyre másra akadtam az alfás vonatkozású képekbe, gondoltam beszkennelgetem és megosztom veletek :-)
az első híradás 1965. VI.6.-ai, 11. számból való. A lap fő híre: "Képes beszámoló a Budapesti Nemzetközi Vásár járműveiről" :-)

GT Ɨ|ѯ2008-06-14 14:07:39 //
686
Kazes☻2008-06-03 14:27:02 //
685
Az eleje Giulietta a többi fabrikálás, de szerintem annyira nem rossz. Talán azt próbálták, hogy az elég hamar befuccsolt Arna helyett legyen kis "női" autójuk és a Giulietta jól ment, ezért abból próbálkoztak kihozni valamit. :)
Áki2008-06-03 13:53:20 //
684
Áááá azért sokat kellett volna fízetniük!:DDD
Áki2008-06-03 13:52:56 //
683
15 perc hírnév mindenkinek jár!:-))))))
Gyáááá, én is láttam :DDDD Azt hittem, rosszul vettem észre, de nem :DDDDD
pb_2008-06-03 10:01:44 //
681
Legközelebb Lőadja a hátul hajt, Lől kormányoz magánszámát.)))))
Kau2008-06-03 10:00:55 //
680
Persze. Nem is értem, miért nem írták ki a végén a nevét :)))
Föckös2008-06-03 09:59:57 //
679
akkor ezen volt a röhögés...
:-)))
boyci2008-06-03 09:59:29 //
678
adásban, természetesen :)))
boyci2008-06-03 09:58:58 //
677
....Én a múlt héten ( IS ) láttam!!! :DDDDDDDD
Kau2008-06-03 09:20:43 //
676
Gondoltam ide írom a híres Alfásokhoz.
Tegnap láttam Ákit a Showder klubban.
Igaz csak néző volt. De benne volt a tévében :))))))))))))))
GT Ɨ|ѯ2008-03-21 14:23:21 //
675
GT Ɨ|ѯ2007-12-22 14:52:15 //
674
GT Ɨ|ѯ2007-12-22 14:50:00 //
673
GT Ɨ|ѯ2007-11-16 11:36:09 //
672
Kicsi baki,mindenkinél előfordul6:-)))
Renalfault:-)))
GT Ɨ|ѯ2007-11-11 16:20:55 //
671
Hybri:DDD
Azt én pl.megköszönném, nagyon kíváncsi lennék rá! :)
Az egyetlen létezö ProCar, amiröl itt írnak, az Alfa Múzeumban található Areseben, egy ugyanilyen motorral szerelt C-csoportos versenyautó társaságában. A másik gépemröl akár képet is tudok feltölteni róla.
Xixo2007-08-23 02:29:48 //
668
Most nem találom, de az tényleg nem olyan sok. Még 87-ben sem volt sok...
Igen, érdekes a cikk.
(A fejlesztési összeggel van valami nagyságrendi probléma, lehet, hogy az eredeti cikk is elírta. A 350.000 USD akkor sem volt számottevő összeg.)
Xixo2007-08-21 02:01:15 //
666
Pedig érdekes!! Vagy nem???
Xixo2007-08-19 01:56:26 //
665
Ezt most olvastam az ItaliaSpeed-es hírlevélben. Gondoltam, hátha érdekel valakit!!
Xixo2007-08-19 01:55:17 //
664
Alfa Romeo ProCar - 1987
Miután a Fiat átvette az Alfa Romeo vezetését, az a megegyezés született a konszernek között, hogy az Alfa Romeo továbbra is a fő hangsúlyt a sportosságra, valamint a motorsportokra fekteti. Így az Alfa Corse (az Auto Delta utóda) erőforrásait olyan modellek megalkotására akarták fordítani, melyek megfelelnek majd a FIA új ProCar követelményeinek.
Az Alfa Romeo ProCar V10-es motorja 600 lóerő leadására volt képesMi az a ProCar? A történet Bernie Ecclestonnal kezdődik, aki akkoriban a FOCA elnöke volt. Bernie valamikori Brabham-F1 autóiban Alfa Romeo motorok dolgoztak, így mindig is jó kapcsolatban volt a milánói céggel. Amikor Ecclestone megálmodta a ProCar modelleket egyetlen cél vezérelte: bevonni a legnagyobb autógyártókat a motorsportba. Abban az időben a FIA követelményrendszere leírta, hogy az új modelleknek egyforma motorokkal kell rendelkezniük, akárcsak a F1-es autóknak. De nemcsak a motoroknál alkalmazták a F1-es technológiát. Az autóknak héjszerkezetűnek kellett lenniük, előírás volt a karbon-szálas féktárcsa és a középmotor, melynek a hengerűrtartalma maximum 3.5 liter lehetett.
Az egyetlen példányban létező Alfa Romeo ProCarE célból született meg a 164 ProCar, mellyel az Alfa Romeo csatlakozni kívánt a Formula „S” csapathoz (S=silhouette, ez volt az új ProCar modellek számára létrehozott verseny elnevezése). A modell hétköznapi autó látszatát mutatja, látszólag semmi sem utal különleges voltára. Az egyetlen igazán feltűnő motívum az autón a hatalmas méretű hátsó légterelő. Ám Bernie Ecclestone tervei kudarcba fulladtak. Az autógyártó manufaktúrák nem mutattak érdeklődést sem a különleges versenymodellek, sem a ProCar versenyek iránt. Ennek oka a túl magas előállítási költségekben keresendők. Így egyedül a nagyszerű 164 ProCar született meg az Alfa Romeo bábáskodása mellett. A Formula S kategória pedig meghalt, még mielőtt igazán megismerték volna.
A ProCar héjszerkezetű karosszériát és középmotort kapottDe nézzük meg közelebbről ezt az alig ismert modellt. Az aluminium-Nomex átlyuggatott alvázat kevlár valamint karbon-szál erősítette. Akárcsak az alváz, a kasztni is Nomex, kevlár és szénszál keverékéből épült. Az autó érdekessége, az, hogy három fő darabból áll. Ahogyan a képeken is látható a modell eleje egy egészben levehető karosszéria elem, ami az utcai 164-as lökhárítóját és motorterét formázza. A hátsó darab tartalmazza a tetőlemezt, a B-oszlopot, a hátsó ajtókat valamint lökhárítót. Mindkét részt a motorsportból jól ismert gyorsbilincsekkel lehetett rögzíteni. A középső darab gyakorlatilag az utastér, ez a rögzített rész tartalmazza az ajtókat és a szélvédőt is. A 164 PorCar ajtói, visszapillantó tükrei, fényszórói és lökhárítói méretben és alakban is teljesen megegyeztek az utcai autókéval, viszont műszaki megoldásai messze túlmutattak egy mezei 164-es Alfán. A 164 ProCar fékrendszere teljes egészében megegyezett az akkori Forma 1-es modellekben alkalmazottakéval (sokdugattyús rendszer, karbon-szálas tárcsákkal). A motor a legmodernebb F1-es motor volt: 73°,V10 felülvezérelt, hengerenként négy szeleppel. A középmotoros modellbe egy hatsebességes váltó került beépítésre. A digitális benzin-befecskendezőt a Bosch szállította. A hétköznapi megjelenésű ProCar nem mindennapi teljesítménnyel büszkélkedhetett. 600 lóereje mindössze 750 kg-mal párosult. Ez lehetővé tette a hihetetlen, 350 km/ órás sebesség elérését, valamint azt, hogy mindössze 2 másodpercre volt szükség arra, hogy álló helyzetből 100 km/órára gyorsítson. Ne feledjük, hogy 1987-ben járunk - a ProCar gyorsabb, mint a kor F1-es autói. Az előállítás és a fejlesztés költségei csillagászati összegekre rúgtak, mintegy 350.000 USA dollárt költött az Alfa Romeo a versenyautóra.
Az egyetlenegy létező ProCar modell valahol Amerikában van.
panza2007-07-24 22:24:44 //
663

És itt a hab a tortán!!! A csodálatos Alfa Romeo 6C 2500 SS Corsa!!!
Jó éjszakát neked is! :)))
Csodálatos ez a kép! :))))
panza2007-07-24 22:18:13 //
661

Jó éjszakát minden alfásnak!!!!
Satti2007-06-09 22:27:13 //
660
Jaja,csak kicsiben:-)
Ali762007-06-09 22:26:16 //
659
Az eleje full Giulietta Nuova!
Satti2007-06-09 22:20:05 //
658
Mindenesetre nem nagy baj,hogy nem gyártották:-)Ebben nem igazán van cuore sportivo:-)
ystuc2007-06-09 22:18:19 //
657
Igen, az eleje Arna... De a többi rész? Lehet, hogy valami prototípus volt ez is? De valami olyasmi, mint a 75 SW?
Satti2007-06-09 22:15:14 //
656
Olyan,mintha egy pandát kereszteztek volna egy régi Alfával,elég fura,akár az arna.
ystuc2007-06-09 22:12:50 //
655
Ez mi? Mit tudtok róla?

Cgo2007-05-24 10:18:10 //
654
itt keveredtem bele egy Maserati konvojba, voltak vagy oten es a gyarig mentek, ahol eltuntek. lehuztuk az ablakokat es hallgattuk a Zenet :)
Cgo2007-05-24 10:16:34 //
653

a Zagato ugy nez ki, mint egy oreg garazs a vilag vegen az Alfa muzeumtol kb. 2 perc autoval :) igaz, en veletlenul talaltam meg, mert nem volt se navim, se terkepem es ugy kerestem az alfa muzeumot milanoban :))
Tommi2007-05-23 12:57:44 //
652
Nem, ott sajnos nem :(
Elég sokminden kimaradt még, kell majd egy másik túrát csinálni :) Pl a Quattroroute újságnak is van valami kiállítása, de az időszakos szokott lenni. Torinoban Fiat, Lancia múzeum, Bolognában Ducati múzeum, mugelloi pálya, stb... van még pár ötlet :)
Cgo2007-05-23 12:02:46 //
651
egyetertek. voltatok a Zagato muhelynel is?
Attie2006-12-10 19:25:32 //
649
Illetve a
Wikipedian is találtam.
"Le fabricant italien aura une licence de fabrication et de commercialisation à partir de 1960. Les voitures étant assemblées à Milan. Les différences, avec le modèle français, sont essentiellement : l'électricité (Magneti-Marelli) en 12 Volts, les feux spécifiques, et le logo "Dauphine Alfa-Romeo" ou "Ondine Alfa-Romeo" !"
Ez azt mondja, hogy az elektronika volt más. Magneti-Marelli.
A feux, ha jól emlékszem tüzet jelent, úgyhogy gondolom ez vmi speckó gyertyára utal.
Mivel az is. De miért Alfa?
Satti2006-12-10 18:48:18 //
646
Ez inkább egy régi renaultra hasonlít.
Grando2006-12-10 18:45:40 //
645
A szégyenfalra vele az arna mellé! :DDD
Nem hiszitek mit találtam véletlenül a neten:

Ha még többet szeretnétek látni:
Tudtok erről valamit? Miért alfa ez?
kando.2006-11-07 15:20:15 //
643
Helló!
Na, találtál állványt ? :))
Tommi2006-11-07 15:17:39 //
642
Nyami-nyami, jóóóó kis cuccot kaptál :) Nem hoztam, mivel még nem voltam kint :) Elvileg most november végén mennék, de nemtom a társaság hogy jön össze.
Azmo2006-11-07 15:15:44 //
641
Szeva,
Irtam oldaladra hogy hoztál-e nekem szivart :)
Tegnap kaptam egy 5ös csomag Monte Cristo No. 4-et:) De ha esetleg hoztál nekem nagyon örülnék neki :)
Tommi2006-11-07 15:11:27 //
640
Szia Duce :)
Nézegesd az én képeimet, ott még szöveg is van mellette :PPP