Fórum >> Típusok >> Spider

Arno1662012-08-10 18:10:57 // 3721
Csináltam gyorsan telefonnal, remélem látszik a lényeg:

3 db csevegős hozzászólás elrejtve
Arno1662012-08-09 16:51:06 // 3717
blokk hatso falán jobb oldalt a hengerfej magasságában. De állítólag nem mindegyik EGR-es. (Enyem lehet svajci...)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Fairlane2012-08-08 15:36:19 // 3715
Bárdinál elvileg tudnak hozni.
Ki kell túratni velük eperből, vagy talán még gyorsabb, ha te mondasz nekik cikkszámot ;)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Arno1662012-08-08 10:34:05 // 3713
Srácok, TS-hez a felső motorkitámasztó kutyacsontot hol lehet beszerezni újban? Köszi!
Vagy hol szilentezik meg megvárható felállásban? Köszi!
Arno1662012-08-07 22:53:08 // 3712
ltopolino.hu

-

Az EGR szelepet meg tudná nézni vki, hogy gázadásra mit csinál?
Enyém üzemmeleg motornál épphogy néha mozdul. (látszik ha ránéz az ember)
Ennek igy kell mukodnie? Anno Dedra-nal nagy gázra behúzott rendesen, nem csak "kamu" mozgásokat csinalt.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Arno1662012-08-06 22:47:02 // 3710
Hibakódig nem jutottam még, adaptert kellene faragni.
De lehet inkabb azt kellene mint találgatni. :)

Az is érdekes, hogy 1-ben ha indulok húz egy darabig, majd torpan egyet egesz lent (1500-2000rpm korul), es huz tovabb.... akkusaru le-fel megvolt egyeb ok miatt.
Az a gyanum az említett megkerülő szelep valamiért határon dolgozik, vagy lehet szorul.

Nyomtávszélesítő közben megoldódott. 15mm-es Novitec került be pont a tehermentesítő igénye miatt. Nem mintha számítana a márka, de TÜV papír meg minden azért egy nyugalmat ad.

Viszont remélem futóműbeállítás megoldja: instabilabb lett a szélesítéstől, tolja az orrát, és riszálja a fenekét. Éppenhogy és csak forszírozott kanyarban, de a korábbi állapothoz képest visszalépés. :-/
Piritu - 1.000.0002012-08-03 22:43:17 // 3708
Hibakódod van az ECU-ban? Esetleg egy élőadat elemzés megmondaná, hogy miért rángat. Én elsőre egy egyszerű resetet javasolok. (eu2-nél akusaru le pár percig is elég)
A beállítást már napok óta keresem a manualban, de nem találtam semmit, ellenben van valami egy megkerülő szelepről benne. Holnap megnézem a vasban.

Víztranszferesen már én is gondolkodtam (szintén középkonzol ügyben), aztán találtam egy ezüstöt Phonnál és az lett. Amiket nézegettem a neten jónak tűntek, bár egyet tényleg jó lenne látni élőben.

Nyomtávszélesítőt nekem a gumisom hozott. A 10 mm kissé cikis, mert az még keskenyebb, mint a kerékagy központosítója és nem biztos, hogy marad még akkora darab, ami a központosításhoz elég. Nekem ezért lett 16 mm, mert azon mér van központosító.
Arno1662012-07-30 13:58:53 // 3707
Sracok, mitől lehet hogy gazelvetel gazraadas hatasara dadog es rangat a pók? (2.0TS)
Kisgázon egyenletes tempoban haladva is kepes ra neha, ha olyanja van.
Olyan mintha motortartó lógna, de nem. (féltengelyek jók, kuplung új) Egyre inkabb az a gyanum valami a pillangó zárás / alapjarat körül nem kerek. Neha az alapjarat is jatszik.

/erzesre olyan mintha bizonyos pillangoallas alatt azonnal elvenne a levegot es megjon a brutal motorfek/

Mi az EURO2-es 2.0TS-en az alapjarat beallitasanak menete?

--

Víztranszferes dekorfoliával dolgozott, dolgoztatott valaki? Középkonzolt szeretném bevonatni, elég "izé", gondoltam gyűjtök egy kis infot előtte pro-kontra.

--

Esetleg alu 10mm-es nyomtávszélesítőre jó forrás tipp? Ebay-t neztem, de ha lenne jobb megköszönném.

Köszönet előre is!
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
Rohodi Mihály2012-07-27 14:32:05 // 3703
Testvérek :-)
Bal 2.2 JTS 186LE 2007-ből, jobb 1750 TBi 200LE 2010-ből :-)



Különbségek az utastérben: ülés-kormány, és az újban már MŰANYAG a díszcsík, nem szálhúzott alu...








9 db csevegős hozzászólás elrejtve
Wickey2012-07-21 19:03:53 // 3693
már kikaptam, és az átvezető az, ami zárlatos. Ami - gyanítom - nem tervezési sajátosság benne. :))
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Wickey2012-07-21 18:07:51 // 3690
ez gyors volt, abból meg az átvezető hiányzik. Na mindegy. A 145-öst meg most ezért nem szedem szét. Broáf.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Wickey2012-07-21 11:08:43 // 3688
Most, hogy van egy garnitúra, elkezdhetjük. Én felújítom a saját, polcon lévőimet, majd kicserélem, és ami az autó alatt van, jól odaadom Neked. Te felújítod szép kényelmesen, beteszed, és ami kikerül a kocsid alól, visszaadod. Egy ilyet pl. el tudok képzelni.
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
Piritu - 1.000.0002012-07-20 21:18:31 // 3684
Kettő hiba volt benne, mindkettőt egyszerre kitörölte. Az enyém amúgy TRW (60625181)
Wickey2012-07-20 21:08:26 // 3683
ja, a váltó egyelőre oké, mentem vele 40 km-et, és egyszer-kétszer eltoltam neki kettőben, de eddig bírta, koppkopp. :-)

de most, hogy hibátlan a kipufogó és halk az autó, kiderült, hogy hiába válogattam össze a jobb cuccokat a hátsó futóműbe, iszonyatosan tud ott nyikorogni valami gödrös úton. :-(

Szóval a maradékot nekilátok felújítani.
Wickey2012-07-20 21:06:39 // 3682
röhögni fogsz: A légzsák diag csati egyes lábát testelni kell gyújtáson pár másodpercre, és kivillogja a hibakódot. :-)))

Amúgy a 145 service manualban le van írva az airbag résznél, Docky oldalán elérhető.
Wickey2012-07-20 21:05:48 // 3681
Felkerül, majd ha meglesz a rendszám. :-)

Az examiner képes volt egyszerre kiütni az összes hibát?
Neked is Becker vezérlőd van és nem TRW? Eperben alvázszám alapján elvben ellenőrizhető, a 60610206 az a becker, a 60625181 pedig a TRW.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Piritu - 1.000.0002012-07-20 21:02:55 // 3679
Ahogy látom nálad is Examiner lesz a vége, mint nálam -(
A váltó oké lett? Mikor kerül fel a Vas az oldaladra?
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
gyml2012-07-20 14:51:26 // 3677
Hűdeszép! :)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Rohodi Mihály2012-07-19 11:01:04 // 3675
Újabb tető nélkülivel bővült a család :-)



Szép nyarat mindenkinek!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak