Szevasz. Én ugyan így jártam. Már kint voltak a drótok, mikor feltettem a télit, de nekem olyan durván áll a hátulja mit egy driftes japánnak.
A szerelőm szerint szinte minden szét van hullva. Szilentek, uniball, teleszkópok. Mivel van tartalék donor autóm, így az alól kiszereltem a futóművet és teljes felújítást csinálok.
Német fórumokon olvastam, hogy leggyakrabban az uniball-t cserélik, mert az legyen bármilyen gyártótól hamar elszáll.
De jól mondják itt a kollégák, legjobb padon megrángatni és ott meglátszik mit kell cserélni.
Szilentek ide:
Unibal az alsó lengőkaron a keréknél (az előző képen nem látszik)
Ha ez sem segít (bár amúgy is jó kicserélni és nem is drága) a 2 stabilizátor pálca hátul (beton hogy nem így hívják, de ez a szabad fordítás)
Ha ez sem segít akkor jön a 'banán' -ok cseréje (ha megöltük sem tudom magyarul - csehül: priecne rameno zavesenia)
És utoljára maradnak a teleszkópok.
De olyat is olvastam már, hogy valaki mindent kicserélt, de akkor sem érte el a gyári értékeket.
Én 6 helyről szereztem be az alkatrészeket (Delphi, TRW, Magetti Marelli) és kb. 400 euróból megúszom az egészet. A szerelőm ugyan ezeket az alkatrészeket 680 és tudta volna beszerezni (nincs ideje keresgetni, van 4 katalógusa és annyi), szóval érdemes utána járni.
Bontás előtt:





