Shadin2014-01-16 20:11:29 // 46380
	Az én voltam. Nekem fel is meg le is megy.
	
David | Centocinquantanove2014-01-16 17:41:56 // 46379
	A kettő szinte ugyanaz, amúgy a FES-ből lett a MES, úgyhogy jó vagy! :)
	
Liquid2014-01-16 16:51:08 // 46378
	az lehet
megnézem otthon milyen ELM327-em van, nekem működött minden vele eddig
	
megnézem otthon milyen ELM327-em van, nekem működött minden vele eddig
Piritu - 1.000.0002014-01-16 16:36:18 // 46377
	Már csak azt nem értem, hogy a "szerviz" számláló a nullázás után miért csökkent? Előtte 5 volt, utána 4 lett. Kicsit meglepő-
Bár ez a megjegyzés van hozzá:
"NOTE: The service function will be disabled after 9 service resets (You can re-enable the function by increasing the "service interval" value in Adjustments section)."
Lehet, hogy azt mutatja, hogy már csak 4 van a 9-ből?
	
Bár ez a megjegyzés van hozzá:
"NOTE: The service function will be disabled after 9 service resets (You can re-enable the function by increasing the "service interval" value in Adjustments section)."
Lehet, hogy azt mutatja, hogy már csak 4 van a 9-ből?
mex862014-01-16 16:32:50 // 46376
	honnan lehet ilyen FES-t szerezni?
nekem csak MES van.
	
nekem csak MES van.
Liquid2014-01-16 16:25:31 // 46375
	Hm, ez érdekes
	
Piritu - 1.000.0002014-01-16 16:03:17 // 46374
	Ma érdekes dolgot tapasztaltam. 
ELM327-es interfészem van, de már az 1.4-es verzió.
A MES 1.4-el nullázni akartam a szervizintervallumot, de nem találta a csatlakozást. A motorhoz hozzáfért, máshoz nem. (Vételkor csak a motorral teszteltem.) Ekkor szedtem szét az interfészt, hogy biztos ki kell venni az ellenállást és berakni a többit, ahogy az oldalon áll. Nos, ebbe már nem kell. Gyárilag "át van építve". Mégse megy. Aztán "elővettem" a régi FES3.6-ot. Ugyan azokkal a beállításokkal mindent látott és sikeresen nulláztam a szerviz számlálót.
Érdekes.
	
ELM327-es interfészem van, de már az 1.4-es verzió.
A MES 1.4-el nullázni akartam a szervizintervallumot, de nem találta a csatlakozást. A motorhoz hozzáfért, máshoz nem. (Vételkor csak a motorral teszteltem.) Ekkor szedtem szét az interfészt, hogy biztos ki kell venni az ellenállást és berakni a többit, ahogy az oldalon áll. Nos, ebbe már nem kell. Gyárilag "át van építve". Mégse megy. Aztán "elővettem" a régi FES3.6-ot. Ugyan azokkal a beállításokkal mindent látott és sikeresen nulláztam a szerviz számlálót.
Érdekes.
Pityukoma2014-01-16 16:01:03 // 46373
	Szia Ezt nézted már? Nem Amore tag, de régi Alfa-s a srác. Én már többször üzleteltem vele, megbízhatsz benne.
	
ValeRossi462014-01-16 15:20:59 // 46372
	jaja,csak cső van végig.
Hajrá! :D
	
Hajrá! :D
mzo2014-01-16 14:30:24 // 46371
	Áh akkor neked az egesz rendszert atszabtak. Értem. :) igy oke. Egyebkent en se vennek uj dpf-et mert ami nincs azzal nem lehet baj sem. Ahogy te is mondtad. Ugyhogy nincs kegyelem tavasszal herélés lesz. :)
	
ValeRossi462014-01-16 14:10:51 // 46370
	Csak többet nem lesz gond vele :) 
Meg a kiszerelésben volt egy dupla csövesítési projekt is :D
	
Meg a kiszerelésben volt egy dupla csövesítési projekt is :D
mex862014-01-16 14:09:30 // 46369
	
	
mzo2014-01-16 14:03:52 // 46368
	Csak ennyi? :o ha jol latom Rossinak majdnem ennyiert irtak ki meg szedtek le a Dpf-et.
	
mex862014-01-16 14:01:08 // 46367
	most nézem, már 315 ojroért van vadiúj DPF ebayen ingyen szällitással.
nem kevés, de messze nem az a horror mint amiröl sirnak mindenhol.
2.4-re 1.9-re ugyanazt hozza.
valoban ugyanaz van rajtuk?
(azért inkább kiheréltetem :o) )
	
nem kevés, de messze nem az a horror mint amiröl sirnak mindenhol.
2.4-re 1.9-re ugyanazt hozza.
valoban ugyanaz van rajtuk?
(azért inkább kiheréltetem :o) )
Ricsi 1472014-01-16 13:52:10 // 46366
	Igen, mindenképpen így tervezem az autó vásárlást, részben ezért is maradok a 166-nál, jóval több pénz marad a zsebemben (mint ha 159-et vennék) vagy több folyik el a 166-ra de azért remélem, sikerül olyat választani amire nem kell elkölteni minden vagyonomat!
	
mex862014-01-16 13:23:59 // 46364
	rossz helyeken jártál sztem :D
akkor volt a motorom is vizsgán, karbon sportdob volt rajta és simán átment nem állami vizsgahelyen, magasitott kormánnyal, szokásos buktato ok azaz a hátso prizma hiányával, pedig nem nehéz kiszurni egyiket se, meg a hang se az volt ami gyárilag :D
viszont a KPM az egy vicc, volt egy offom ami ugy ment át hogy a hátso ablaktörlö be volt ällva középen, a mäsiknak el volt törve a bölcsöje lengökarbekötésnél és ez a vizsga után derült ki pár napra, hogy azt hogy nem vették észre.... pedig ha vmi az azért veszélyes...
és ezek elsö forgalomba helyezések voltak aminél azért azt gondolnám jobban meg kell nézzék a vasat.
valszeg ezek alapján egy DPF hiányon nem akadnának fel maguktól idöszakos vizsgän sem a KPM-nél
	
akkor volt a motorom is vizsgán, karbon sportdob volt rajta és simán átment nem állami vizsgahelyen, magasitott kormánnyal, szokásos buktato ok azaz a hátso prizma hiányával, pedig nem nehéz kiszurni egyiket se, meg a hang se az volt ami gyárilag :D
viszont a KPM az egy vicc, volt egy offom ami ugy ment át hogy a hátso ablaktörlö be volt ällva középen, a mäsiknak el volt törve a bölcsöje lengökarbekötésnél és ez a vizsga után derült ki pár napra, hogy azt hogy nem vették észre.... pedig ha vmi az azért veszélyes...
és ezek elsö forgalomba helyezések voltak aminél azért azt gondolnám jobban meg kell nézzék a vasat.
valszeg ezek alapján egy DPF hiányon nem akadnának fel maguktól idöszakos vizsgän sem a KPM-nél
ValeRossi462014-01-16 13:18:38 // 46363
	mechanikusan Én a Proex-nél csináltattam,Pityukoma ajánlásával,ki írást meg Balog Zoli,ha jól írom és Alsónémediben van ''kirendeltsége'' :) .
	
ValeRossi462014-01-16 13:16:17 // 46362
	Vizsgáról nem tudok nyilatkozni,de szerintem sincs gond vele.
Zajosnak meg nem zajosabb. Alfa159(nála láttam) kocsijához hasonlóan,az enyémben sincs DPF,hátsódob,viszont egy kellemes morgós hangot ad cserébe :) és csak akkor füstöl ha padlót nyomok,de nem vészes.
	
Zajosnak meg nem zajosabb. Alfa159(nála láttam) kocsijához hasonlóan,az enyémben sincs DPF,hátsódob,viszont egy kellemes morgós hangot ad cserébe :) és csak akkor füstöl ha padlót nyomok,de nem vészes.
mzo2014-01-16 13:08:57 // 46361
	Gyerekek köszönöm az infókat, most már csak az lenne a kérdésem ki tudja ezeket a munkálatokat megcsinalni Bp-en, vagy környékén? Most nem is de tavasszal, nyár elejen sort kerítenék a kiiktatásukra. :)
	
ALFI1562014-01-16 13:06:47 // 46360
	Én csak azt tudom mondani,hogy úgy vegyél autót,hogy 500ezer még maradjon a zsebedbe.Ne ganézz ki magad alól.Bár mi kijöhet.A szükséges szervíz plussz átírás mindjárt 200ezer.A maradék 3-ra is szükség lehet.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-16 12:57:56 // 46359
	simán :)
	
.......................2014-01-16 12:53:18 // 46358
	pedig vért izzadtam mire átment az enyém 2013 júniusban
vagy 5. helyen sikerült Csöri segítségével ,
új rendelet,hogy a maszek vizsgabázisokat kontrollálják,
így csak az állami KPM eknél lehet szemethunyatni a DPF hiány miatt
	
vagy 5. helyen sikerült Csöri segítségével ,
új rendelet,hogy a maszek vizsgabázisokat kontrollálják,
így csak az állami KPM eknél lehet szemethunyatni a DPF hiány miatt
David | Centocinquantanove2014-01-16 12:41:48 // 46357
	Szerintem is átmegy max nem kap zöld matricát hanem kéket.... ;-) De ez sem valószínű.
	
'''''2014-01-16 12:26:03 // 46356
	Dpf nélkül sem hangosabb a vas.Vizsgán is átmegy,ahogy írtad. :-) Nekem a dpf sincs meg és a két kipuffdob is a polcon van.Átment a vizsgán.
	
mex862014-01-16 12:17:05 // 46355
	bár Szabolcs irta hogy vmi kollegáját megvágták ittkint DPF hiäny miatt, otthon még nem hallottam ilyenröl
	
mex862014-01-16 12:16:05 // 46354
	gondolod fog hibakódot dobni ha kiirják belöle?
a vizsgän csak egy sima hibakod lekérdezést csinälnak nem turkälnak annyira bele a belvilägba
ha a dpf häza meg ott van szemre se fog feltünni
dizelnél csak füstöt mérnek, viszont a mérök szeretnek eltömödni igy nagyon ritka hogy pontosan oda kerül, ahol kellene mérnie, mert a vizsgabiztosok nem szeretik takaritani.
meg egy normälis ällapotú nem agyig huzott motor dpf nélkül se fog úgy füstölni hogy bukta legyen
innentöl a többit gondolom magad is kitalälod
amugy erröl az egészröl csak annyit hoyg itt németben is ki vannak herélve a 2.4ek nagyrészt, az enyémet is ugy vettem hogy az EGR le van falazva, bär a DPF még benne, látszólag müködik is még. valahogy mégis ätmennek a tüv-ön és nem hiszem hogy minden vizsga elött visszaszerelnek bele mindent.
	
a vizsgän csak egy sima hibakod lekérdezést csinälnak nem turkälnak annyira bele a belvilägba
ha a dpf häza meg ott van szemre se fog feltünni
dizelnél csak füstöt mérnek, viszont a mérök szeretnek eltömödni igy nagyon ritka hogy pontosan oda kerül, ahol kellene mérnie, mert a vizsgabiztosok nem szeretik takaritani.
meg egy normälis ällapotú nem agyig huzott motor dpf nélkül se fog úgy füstölni hogy bukta legyen
innentöl a többit gondolom magad is kitalälod
amugy erröl az egészröl csak annyit hoyg itt németben is ki vannak herélve a 2.4ek nagyrészt, az enyémet is ugy vettem hogy az EGR le van falazva, bär a DPF még benne, látszólag müködik is még. valahogy mégis ätmennek a tüv-ön és nem hiszem hogy minden vizsga elött visszaszerelnek bele mindent.
Bilux2014-01-16 12:08:33 // 46353
	Akkor most már csak jön az utód.
Gondolod nagy autó nélkül marad az alfa?
	
Gondolod nagy autó nélkül marad az alfa?
mzo2014-01-16 12:05:10 // 46352
	A Dpf kiiktatás után a vizsgán hogy megy át az autó? Olyankor kell bele szerezni egy másik Dpf szűrőt, vagy csak siman le kell fizetni a vizsgabiztost? :) mennyivel lesz zajosabb az autó szűrő nélkül? Komolyan gondolkodom rajta hogy már csak szívosori problémák megelőzése céljaból is lefalazom az Egr-t és takarékossági (valamint későbbi esetleges problémák elkerülése végett) kiiktatnám a Dpf-et is.
	
Giuntini2014-01-16 11:20:41 // 46351
	Hát igen végleg megszűnt. Pedig a formája ma is veri a Bmw-ket, Merci-ket, Audi-kat, sajnos nem frissítettek a motorokon, ebben az autóban szükség lett volna továbbra is nagy dízelre, és igazi Alfa benzinmotorokra. Amikor ma egy autóteszt (német vonalon) úgy kezdődik, hogy hány pohártartó van az autóban, ezt az autót tovább kellett volna gyártani, az igazi Alfásoknak.
	
.......................2014-01-16 11:03:27 // 46350
	én Most Nokian Z G2 öt vettem,a Nokian Z megszünt ,jó gumi,most ezt vettem én is mert jó az Aquaplaning ja
de ha exrém aquaplaning állóság kell akkor Uniroyal,az a "Rain Tyre"
de szerintem a 159 olyan nehéz ,hogy mindegy,úgysem fog felúszni
	
de ha exrém aquaplaning állóság kell akkor Uniroyal,az a "Rain Tyre"
de szerintem a 159 olyan nehéz ,hogy mindegy,úgysem fog felúszni
Liquid2014-01-16 10:01:20 // 46349
	a Conti SportContact 2 nagyon jó cucc, a 156-on volt, csak ajánlani tudom, szintén jó a Nokian V, olyanom is volt
	
mex862014-01-16 09:57:35 // 46348
	bár valszeg amit még tavaly találtunk azok is készletes darabok voltak de azért még lehetett konfigurálni
	
mex862014-01-16 09:55:52 // 46347
	
	
Szabolcs 1592014-01-16 09:53:37 // 46346
	Hali mindenki Tudom mèg korai de nyärigumi vásârlás elött állok mindenkèp ujjat akarok venni Continental Sport contact 2 sen gondolkodok ilyen Volt rajt nekem bevält ,de lehet van ennèl olcsobb is de olyat akarok Ami nagyobb sebbesègnèl se uszik még a vizen,mert nèmetbe ahol lehet 180 és 200 között megyek ,valakinek valami ötlete Gummi terén
	
Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-16 09:49:00 // 46345
	így van normális 2.0 az majd 3 mihál, 2.5-ért egy jól felszerelt 1.9-et kap leginkább ami fiatal is
	
Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-16 09:47:49 // 46344
	a dpf-et kiiktatni 20 Mátyás utána nem költöttem semmire ami a 2.4-nek köszönhető
	
Liquid2014-01-16 09:39:44 // 46343
	a majdnem ugyanúgy megy, az 200 méteren több autóhossz :)
	
mex862014-01-16 09:32:54 // 46342
	fene tudja mennyire hozza vissza,
értékveszte´se nyilvän több mivel még jobban elötte van
ha a 2.4et valaki mär gatyäba räzta (dpf off, egr off, lapätka kikötve) nem hinném hogy különösebben sok bosszusägot okozna.
bär a fogyasztäskülönbség ott lesz még.
gyanitom van elönye a 2.0-nak.
meg ha csak 2-2,5van rä, akkkor hiäba érné meg jobban :D
azért max akkor adjäk oda ha hitelt is vesz fel rä az meg kinek kell...
	
értékveszte´se nyilvän több mivel még jobban elötte van
ha a 2.4et valaki mär gatyäba räzta (dpf off, egr off, lapätka kikötve) nem hinném hogy különösebben sok bosszusägot okozna.
bär a fogyasztäskülönbség ott lesz még.
gyanitom van elönye a 2.0-nak.
meg ha csak 2-2,5van rä, akkkor hiäba érné meg jobban :D
azért max akkor adjäk oda ha hitelt is vesz fel rä az meg kinek kell...
.......................2014-01-16 09:22:23 // 46341
	A legkevesebb gond a 2,0 jtdm el lesz,és hosszabbtávon visszahozza a felárát ,ha sokat mész vele,
Ha nem akkor a 2,4 ,sokkal olcsóbb a piacon
	
Ha nem akkor a 2,4 ,sokkal olcsóbb a piacon
mex862014-01-16 09:15:47 // 46340
	ja a szines cérnákat meg a kihuzhato combtámaszos ülést elfelejtettem belsöre de tudom h van az is :)
	
mex862014-01-16 09:14:50 // 46339
	ettöl függetlenül elismerem h a legfinomabb a TI, meg azt is hoyg a 2.0 valszeg problémamentesebb a 2.4-nél.
mint ahogy a 10V 2.4-el sincs sok gond, és eddig nälam 1-1,5 liter pluszt produkäl a 159 a 10v 66hoz képest.
	
mint ahogy a 10V 2.4-el sincs sok gond, és eddig nälam 1-1,5 liter pluszt produkäl a 159 a 10v 66hoz képest.
mex862014-01-16 09:13:21 // 46338
	Sztem a nem TI is ütös belvilägra... ez az ülés pl ami benne van mäs gyärtók 90%-änäl kemény pénzbe kerülne sportülésként. a kormäny is szinte u.a. azt a domboritäst leszämitva, sztem ez is elég sportos meg az alubetétek se gagyik nagyon.
bär csak a börös distinctive-röl tudok nyilatkozni, szövetes FL utäni egyszerüsitett üléses az mondjuk nem jön be nekem se de tudnék vele élni.
most vettem egy OFF-os sportosnak mondott autot bizniszre, feläras sportbelsövel (Astra GTC), hät ez sehol nincs egy bärmilyen hasonló korú Alfa alap belsejéhez képest
amugy meg ne ajänljunk a kollegänak szvsz 2.0jtdm-et mikor irja hogy a keret 2 max 2,5 misi.
abba egyértelmüen nem fér bele, 2.4-ek legalja van 2 körül és azt még ät kell irni meg hät ha kell szervizelni, märpedig kell...
	
bär csak a börös distinctive-röl tudok nyilatkozni, szövetes FL utäni egyszerüsitett üléses az mondjuk nem jön be nekem se de tudnék vele élni.
most vettem egy OFF-os sportosnak mondott autot bizniszre, feläras sportbelsövel (Astra GTC), hät ez sehol nincs egy bärmilyen hasonló korú Alfa alap belsejéhez képest
amugy meg ne ajänljunk a kollegänak szvsz 2.0jtdm-et mikor irja hogy a keret 2 max 2,5 misi.
abba egyértelmüen nem fér bele, 2.4-ek legalja van 2 körül és azt még ät kell irni meg hät ha kell szervizelni, märpedig kell...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-16 09:05:40 // 46337
	"majdnem ugyan úgy megy" ... nagyon nem úgy megy, vagy kb akkor megy majdnem úgy mikor a 120 lovas VS 150 is...
	
.......................2014-01-16 08:59:43 // 46336
	Szép az 5 hengeres hangja,De a 166 2,4 20v kevesebbet eszik vele,
én a 2,0 jtdm et ajánlom,azoknál minden régen problémás alkatrészt továbbfejlesztettek,
Egr,dpf, kis pillangók, a 2,4 nél ezek mind szopófaktor
Ha 2,4 akkor 166 ot vennék kéziváltóval,
Ha pedig a 159 tetszik akkor csakis 2,0 jtdm,mert az kevesebbet eszik,literekkel
És majdnem ugyanúgy megy
A TI a legjobb belső,csak ritka és drága
	
én a 2,0 jtdm et ajánlom,azoknál minden régen problémás alkatrészt továbbfejlesztettek,
Egr,dpf, kis pillangók, a 2,4 nél ezek mind szopófaktor
Ha 2,4 akkor 166 ot vennék kéziváltóval,
Ha pedig a 159 tetszik akkor csakis 2,0 jtdm,mert az kevesebbet eszik,literekkel
És majdnem ugyanúgy megy
A TI a legjobb belső,csak ritka és drága
David | Centocinquantanove2014-01-16 08:58:09 // 46335
	De azóta van benne ilyen irányú védelem, hogy ha végállás előtt ellenállásba ütközik az üveg akkor megáll és visszaenged pár centit... Vagy rosszul tudom?
	
David | Centocinquantanove2014-01-16 08:55:00 // 46334
	2007/09 és megy fel-le.
Viszont volna egy kérdésem, hogy a múltkor beszélgettem egy kollégával és kiderült, hogy amióta megvan a vas még soha nem hallottam a riasztóját.
Létezik egy egyszerű de tuti módszer, amivel be lehet indítani a szirénáját direkte? Csak meghallgatnám, hogy ha esetleg jelez akkor felismerjem :D
	
Viszont volna egy kérdésem, hogy a múltkor beszélgettem egy kollégával és kiderült, hogy amióta megvan a vas még soha nem hallottam a riasztóját.
Létezik egy egyszerű de tuti módszer, amivel be lehet indítani a szirénáját direkte? Csak meghallgatnám, hogy ha esetleg jelez akkor felismerjem :D
.......................2014-01-16 08:53:41 // 46333
	Csak a 159 hez pl. Nincs ball joint hátulra,
Csak egyben a csonkállvánnyal
	
Csak egyben a csonkállvánnyal
mex862014-01-16 08:45:50 // 46332
	ha bontott kasznielem kell az egyértelmüen húzósabb a 166hoz képest, nyilvän mivel fiatalabb
kopó-fogyó cuccok sztem kb egyärasak bär a 159 futomüve elvileg picit lehet tartósabb a 66näl.
	
kopó-fogyó cuccok sztem kb egyärasak bär a 159 futomüve elvileg picit lehet tartósabb a 66näl.
.....2014-01-16 08:38:37 // 46331
	Én állítani nem tudtam a MES-ben, csak tesztelni. Mozgatja a három állásban, de visszaáll közép állásba.