Beszereltem az új tartályt, de a visszafolyó ágra csak a gyári piros vakdugót tettem fel és csak a szivattyúra menő csövet szereltem fel rendesen. A visszafolyó ágat ami az olajhűtő felől jön, arra ráhúztam egy vastagabb gumicsövet és kivezettem oldalra egy tartályba. Feltöltöttem a tartály új olajjal és megkértem fateromat, hogy figyelje mikor jön az új olaj a motor beindítását követően, ez kb 5 mp volt :D kiabált az öreg, mert tele lett a leeresztő tartály és már a friss olaj jött. Visszakötöttem a visszafolyó ágat a tartályra lemostam a kifolyt olajat mindenhonnan feltöltöttem újra, motor beindít stop szintellenőrzés, utántöltés, újra beindít megforgat koppra jobb/balra és ok vajpuhán működik és semmi hang.
Na mitől is esik le a szűrő?! Ez kérem szépen egy csúnya konstrukciós hiba, vagy írhatnám azt is nem ilyen MO-i utakra van tervezve a kocsi :)
A kis szűrő nem ragasztva van, hanem egy nútpályába van beakasztva amit a csőben levő rézcső túltolásával fixálnak. Tehát a szűrő a helyén van, benyomják a rézcsövet és az befelé kilóg így fixálva a szűrőt a helyén. A probléma akkor van amikor ez a kis rézcső elkezd lefelé kúszni és nem fogja már meg többé a szűrőt, ekkor elég egy bukkanó és már bele is pottyant a tartályba :S... Sajnos ezt akkor néztem meg amikor az új már össze volt rakva, de nincs kizáva, hogy egyszer szétszedem majd és beragasztom ezt a rézcsövet a helyére, hogy ne tudjon lecsúszni.


