.....2013-06-19 14:06:05 //
37175
Most várom a csodát a xado revitalizáló gél használatával :)

eddig még bevált...kopp...kopp...kopp
A 159-nél nem nem próbáltam, de ált. tűvel állítható.
'''''2013-06-19 13:48:22 //
37173
Nekem a 100.000km 9évesen meg is lesz! Drága autókat így hajtan! :-)
Ablakmosó fúvókákat lehet állítani?! Ha igen, hogyan mivel?!
Nem jövök rá..... :S
SKrisz2013-06-19 13:09:13 //
37170
Akkor Te nyertél :-) Ahogy én számolgattam, nekem a 100K kb. 3 éves korára lesz meg a vasnak. Nekem még min 2.5 évig szolgálnia kell, így remélem a bajok elkerülnek nagy ívben :-)
Szia èn is igy jàrtam,a motortèrben egy csatlakozó kontakt hibàs volt,még hozzà a magas nyomàsù üzemanyagcsövön a bal oldalon nyomàs szabàlyzó csati,de nézd meg a jobboldalit is. A csatika össze kell illeszteni pontosan.
Így van :-)
Az első 100ezren 1.407,63 óra volt menetidőm, ami 58,65 nap!
Az életének 6,65 %-át töltötte mozgásban, ami napi átlagba 96,86 perc!!
.....2013-06-19 11:17:07 //
37167
35165 -es hozzászólásom, képekkel
Igazából nem nagyon lehet se ezzel, se azzal kalkulálni. A hűtőfedelünk egy nap különbséggel dobta be a törülközőt.
Egyre biztosabb vagyok abban is, hogy a jeladónak a melegben hajtás sem tett jót. Melegebbe volt, mint egy normál esetben. Ilyenkor jönne jól, ha a hőmérő a valós értéket mutatná. (A Spideré pl. ha egy szerpentinen felkúszik 100 felé, lassítok.) Itt oda van szegelve a 90-re.
SKrisz2013-06-19 11:12:24 //
37165
Azért van nagy túra autója az embernek, hogy használja :-))
Akkor azért te is lépkedsz vele. :)
Tényleg nem csekély, de ismerve a hivatalos árképzést akár a kétszerese is lehetett volna :-(
Nem értem...
A 6 mm3 már nagyon sok.
SKrisz2013-06-19 11:09:09 //
37161
Levetted belőle a 4 (5?) havi korkülönbséget is? Mert úgy korrekt a kép :-)
Azért 35% különbség nem kevés :-P
Semmi előjele. Egyszerűen leáll a motor. Hibaüzenet nincs se eltárolva, se kiírva.
Ráindítasz, akkor nem indul el. Vársz pár percet, kicsit hűl, és simán indul. Aztán megy egy darabig és megint megáll. A "darabig" elég tág fogalom, lámpánál állva a 35 fokban fél perc sem volt. Ha haladni tudott az ember és volt menetszél akár 2 km-t is lehetett menni.
A gáz az, hogy a motor leállásával minden elmegy, pl. elég nehéz tekerni a kormányt, hogy félreállj.
kinek mi az olcsó én tudom mellik a gyári és az pont 6e ahhoz képest a 70 euró nem csekély ...
A pénteket kizárnám, mert amikor készült, már nem üzemelt pénteken a gyár. Bár, így meg a csütörtöki lett "pénteki" :-DD
Akkor még olcsón megúsztam :-DD
.....2013-06-19 10:47:54 //
37155
Nekem 1x-se sikerült 20% alá vinni ellenben volt 110% is az eltömődöttség. MES azt írta nincs eltömődve :)
SKrisz2013-06-19 10:42:14 //
37154
Az a "baj" hogy nagy futás különbség nincs a 2 vas között... Nekem márciusban múlt 2 éves a kicsike és 76K van benne...
.....2013-06-19 10:40:12 //
37153
Nálam 1 és -5,1 -es korrekcióval se füstölt míg bent volt a dpf. Nálam csak nyáron és hidegen volt egyenetlen az alapjárat, gázadásra rángatott majd leállt, mivel ekkora korrekciós különbséget már nem tud kezelni az ecu.
Viszont ő használja is rendesen, tisztelgésesen! :)
Neked is nézni kéne egy befecskendezési korrekciót MES-el, az első indításkor.
Ez egy hidegindítás volt, ha jól emlékszem absz értékben 2-3 mm3/i korrekcióval.
A rángatásra kíváncsi leszek.
Remélem csak finnyás volt az üa-ra. :)
És gondolom a meghibásodásnak nincs semmi előjele...
Eddig én se hallottam ilyen hibát 159-nél.
Kellemes lehet egy ilyen eset egy külföldi nyaraláskor. :(
A DPF a nem látható koromrészecskéket szűri (5μ alatti).
Ha jók a befecs rendszer, és nem remapos, akkor nem igazán füstölhet (látható korom) a JTD.
Találtam egy (számomra) új
DPF összefoglalót, ha valakit érdekel.
Szerintem normális. Az enyém valós 90-nél eszik sík úton téli és nyári kerékkel 5,4-5,5 litert.
"EGR szeleppel nem rángatott csak nem ment!" - Ez attól függ, hogy hol és hogy ragad be. Kb. mint a termosztátnál...
SKrisz2013-06-19 09:16:01 //
37143
Azért nem egyszerű ez a vas... Enyém se piskóta, de azért az enyém sokkal inkább egy szerdai gyártás. A Tied szeintem hétfő vagy péntek :-)))
Köszi,akkor már nem aggódok :D nekem 18as kerekek vannak fent,a téli 17es...
A fogyasztásod normális!
A teljesítméned az problémás. Egy diagnosztika kéne, mert így nehéz. Lehet ez sok minden. LMM, VGT, MAP, EGR, áramláskorlátozó...stb.
Coolby2013-06-19 08:24:21 //
37138
ezt akartam írni én is... ez a fehér füst átmegy DPF-en is.
Hali nekem a 19" es klimaval 7.2 ha 150-160 gurulok akkor 7.8.nekem meg nemsikerult 6.5 ala vinni bar nem is igyekszek. A teli kerekkel 17" azzal lehet kb fellitert sporolni ha nagyon akarod akkor egy litert is.