Fórum >> Típusok >> 159

droberto2013-05-01 22:13:16 // 34834
Egyébként a kocsi nem olyan rossz (120 km/h-ig). Nagy sebességnél zajos, és zúg a motorja! Egyébként 1-1,5 literrel eszik kevesebbet mint a 159, ami jó.
Piritu - 1.000.0002013-05-01 22:11:51 // 34833
Na, jóccakát mindenkinek!
Holnap jelentkezem a célállomásról! :-)
droberto2013-05-01 22:10:52 // 34832
Nincs, de viszek majd egy féltéglát! :)
Piritu - 1.000.0002013-05-01 22:09:02 // 34831
tempomat van benne? Anélkül már nem biztos, hogy elindulnék...
Piritu - 1.000.0002013-05-01 22:06:42 // 34830
Részvétem :-(
droberto2013-05-01 22:05:40 // 34829
Én hétfőn céges vassal (Dacia Logan MCV 1.5 dCi) megyek Oelde-be, ami 1270 km.
droberto2013-05-01 22:02:08 // 34828
Én a gyárit tenném, nem egy nagy pénz.
MES-el ránéznék az EGR-re, meg az áramláskorlátozó szelepre menet közben.
GTPeti2013-05-01 21:54:35 // 34827
Én nem szeretek, de a 156-tal eddig valószínűleg többet mentem éjjel, mint nappal. :)
Piritu - 1.000.0002013-05-01 21:51:53 // 34826
Személy szerint szeretek éjjel menni. Az anyacég 1.000 km, volt már többször is úgy, hogy délután 4-kor indultam el. Egyszer 125-ös átlagot jöttem Ausztrián keresztül, gyakorlatilag végig GPS szerinti 130 tempomattal.
GTPeti2013-05-01 21:48:35 // 34825
Csatlakozom, nálam is vhol ott lenne a határ. 1100km-hez volt szerencsém többször, már az is kemény, ha nem korán indulsz el. (Márpedig az nem az erősségem. :))
Piritu - 1.000.0002013-05-01 20:55:55 // 34824
Annyival kalkuláltam én is. 7-kor indulás, este 8-kor míting.
Piritu - 1.000.0002013-05-01 20:54:10 // 34823
Valahol 1300 körül lenne az a határ, amit már egyben nem tennék meg. (A múltkor is ezért mentem repcsivel Barcelonába, sürgős volt. Pedig klassz lett volna egy fotó a Párduccal a Kolumbusz szobor alatt.
)
Piritu - 1.000.0002013-05-01 20:45:01 // 34821
Megállni? Max. tankolni és kajálni :-))
Erhard 242 (Pure Energy)2013-05-01 20:37:46 // 34820
egy talppal vagy megállsz aludni félúton?
Piritu - 1.000.0002013-05-01 20:36:46 // 34819
Holnap megint a nyakunkba vesszük a Párduccal a világot. Elbaktatunk Hamburgba. 1130 km, nyami, nyami :-)
direttore2013-05-01 15:54:05 // 34818
szia!

pillangószelepet kitakaritottad? nálam ugyanez van, de nem mindig csinálja. ugy 1500-1700- nél van rángatás. Szerelőhöz levittem probakörre mentünk, rádugva a gépre a műszert, semmit nem csinált a kocsi, minden jol ment. Másnap ujra kezdődött. Szerintem légtömegmérő szarakodik, de még nem teljesen hibás igy nem jelez a comp.
Alfonis2013-05-01 15:34:06 // 34817
na a kábelt már meg is találtam...majd meglesem, h ami nekem van azt h tudnám oda bevarázsolni vagy rendelek én is valahonnan egyet. :) Bármikor bárhol jól jöhet ha ott is van egy konnektor :)
Sajnos az alacsony fordulatos rángatás nem szűnt meg az EGR és a MAP takarításával. Most voltam Pápán kertészkedni és hát körforgalomból kifele kis gáz amire 1 mp késéssel reagál kettőt ránt majd csak utána húz. Ha folyamatosan gyorsítok nincsenek ilyen trükkök h kis gáz akkor semmi gond . nemvágom :S Majd hétvégén lehet ledugeszolom EGR t meglesem úgy. De nemsokára indulás LINZ be, holnap már várnak a gyerekek :D
ValeRossi462013-05-01 07:59:23 // 34816
Ezen az oldalon gondoltam,nem az alfacity.hu-n :)

itt ni : AlfaCity - június 15. :)
Vermacy2013-05-01 07:36:32 // 34815
...még nem... Amorés kód nem jó hozzá :-(
'''''2013-05-01 06:59:15 // 34814
Nem tudjátok véletlen,ki az a kartárs,aki a pécsi NS autóházban dolgozik?Mintha régen bemutatkozott volna itt is de már nem emlékszem.
Pityukoma2013-05-01 02:07:36 // 34812
Már ment rutinból :-(
droberto2013-05-01 01:59:33 // 34811
Jól szét kaptad a hátulját.
Pityukoma2013-05-01 01:28:45 // 34810
Rugótörésem 2.X Itt is van olyan kép ahol látszik a csomagtartóban lévő 12V-os csatlakozó aljzat stekkere.
Pityukoma2013-05-01 01:25:27 // 34809
Majd a talin jól megtekergetem :-D
Pityukoma2013-05-01 01:24:47 // 34808
Megtaláltam. Rosszul emlékeztem, nem blog bejegyzés volt, csak egy HSZ.
Pityukoma2013-05-01 01:23:42 // 34807
Nézd meg az előző HSZ-em előzményét :-)
(2012.04.20. HSZ20482)
Pityukoma2013-05-01 01:21:41 // 34806
Ha ennek a Hsz-nek az előzményére kattintasz, ott megtalálod.
Pityukoma2013-05-01 00:45:20 // 34805
Tényleg írtam + fényképeket is raktam a blogomba. Most látom csak hogy nem látom :-) Lehet hogy kitöröltem véletlenül.
No mindegy. Végre működik itthonról is az Amore, úgyhogy mindjárt frissítem a blogom a rugótöréssel :-( azokon a képeken látszani fog a gyári csati is ami a kárpit mögött van.
droberto2013-04-30 23:40:17 // 34804
Akkor elért téged is e típushiba... :(
droberto2013-04-30 23:19:59 // 34803
Itt látod a stekkert is!
Ha a bontásban elakadsz szólj! :)
Dömpi (il dottore)2013-04-30 23:19:44 // 34802
...ilyenkor azért örülök, hogy nekem a két hátsó kurblis...
Csosznorbert2013-04-30 22:36:59 // 34801
Üdv. Ma este hazainduláskor egy lecsúszott jobb hátsó ablak fogadott. Gombnyomásra nem mozdul csak nyöszög meg ropog. Vagyis hétvégén ajtókárpit bontás. Addig marad a faék ami fent tartja....
Alfonis2013-04-30 21:35:54 // 34800
na még csak kedd van és már ennyire fáradtak vagytok? :P
hurrá h szabin voltam :)
Alfonis2013-04-30 20:42:23 // 34799
majd meglesem a kábelt alaposabban, mert a dugeszt már kiszedtem akkor nem láttam ott semmit. aljzatom már van ilyen univerzális ami mindenhova beépíthető akkor belevarázsolom a dugójába :) ha nem találok kábelt akkor szivacs :P
droberto2013-04-30 20:09:53 // 34798
Úgy emlékeztem írt róla. Mindegy is. Egyszerű. Elmész egy Alfa dealerhez és veszel egy ilyet 3-4 ezerért. A kábel elvileg ott van.
Alfonis2013-04-30 18:53:27 // 34797
na gondolkoztam az árnyékolástechnikán és arra jutottam, h nem veszek 40 E pont oda illőt. így bementem a praktikerbe és vettem 3 pár 399 ft os 38X45 ös (ha jól tom) tapadókorongosat meg hátra 1db 100X50 est. A hátsó az épp passzol. Az oldalsóból egy ablakra két pár kell és így teljesen takarja (de lehet egy pár is akkor nem fedi egymást viszont nem takar mindenhol) :) oldalsóknál pont oda illik, a tapadókorongot nem kell használni hátsó ablaknál sem lenne muszáj mert ott is tartja. Tök jól meg van a helye mintha oda tervezték volna. Nagyon menő :) úgyh így 1500 volt az egész :D
Alfonis2013-04-30 18:09:16 // 34796
nem is igaz...
droberto2013-04-30 14:36:46 // 34795
Pityukomának van! :)
Alfonis2013-04-30 13:06:00 // 34794
áh szó... így már világos :)
őőhm... gyors témaváltás.. Hátul nekem nincs 12 V van valakinek Blogja vagy ötlete h h lehetne odavinni legegyszerűbben? Igazából jó lenne a csom tartóba is meg a hátsó utasoknak is :P
Csabi2013-04-30 13:05:06 // 34793
Nem ugyanaz....ha lehúzod a csatit akkor P403 hibakódot fog tárolni az ECU és vészüzembe kerül a vas rögtön jön a "check engine), mert nem érzékeli a szelepet villamosan...szívódizelként fog menni
Ha "ledugozód" vagy megszorul zárt helyzetben akkor P401-et fog tárolni...egy kicsit probálkozik még az ECU azaz ad működtető feszt a szelepre, de amikor érzékeli, h semmi kipuffgáz nem megy vissza(MAP, LMM értékek) akkor dobja a check engine lámpát. Korrigálja a légtömeget és a többit már leírtam...:)
.......................2013-04-30 12:58:50 // 34792
mert ha lehúzod a csatit,a motort MIL be rakja,vagyis vészüzembe
és max. 100kmh val megy a verda,

ha ledugózod ,csak nyafog,de a teljesítmény marad
Alfonis2013-04-30 12:42:15 // 34791
Várjunk akkor ha a lámpát igyisugyisdobja akkor... most kitisztítottam lehúzom a csatit egr motorjáról aztán olyan mintha le lenne dugózva nem? akkor meg minek ledugózni ? :P
Csabi2013-04-30 12:37:33 // 34790
Ha már dobja a "check engine" ikont, akkor letiltja az EGR-t és nem próbálja működtetni. Ha ez zárt helyzetben van akkor minden happy, ha félig nyitottban akkor nem fog menni a vas, nyomaték szegény lesz nagyon... elvileg fogyiban kevesebb, de ezt nem vettem észre...ami érezhető, h jobban ugrik az autó hirtelen padló gázra, nincs az a pár ms míg lezár az EGR...Járásban semmi különbséget nem éreztem...
A DPF-re nem tudom milyen hatással van,pár száz kilométert mentem csak egyhuzamban EGR nélkül, valamennyivel több kormot kap, de nem jelentős szerintem.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-04-30 12:33:33 // 34789
gyárit inkább hivatalos márkaszervizbe vidd úgy él a gari rá... nem tudom mennyire hasonlít a Sidat a Pierburgra, biztos h nem felújított, mert akkor kellene a cseredarab, sokat visznek eddig nálad szaródott el egyedül...
Csabi2013-04-30 12:16:00 // 34788
Nyilván szidnám a gyárit is, ha ezt produkálná...de ezt kétlem, 1,5évig semmi gondom nem volt az EGR-rel és ki tudja mennyit üzemelt az autóban,2006-ös gyártás volt az tuti...lehet még a gyári volt...Szemmel látható különbségek vannak a gyári és az utángyártott között, más a szelepülék és a szeleptest geometriája pl. .Na mindegy valszeg megfogadom a tanácsod és inkább beszereltetem. A számlán elég ha az szerepel, h "EGR beszerelés xxx forint" ?
Alfonis2013-04-30 11:54:23 // 34787
pierburg... Ezt a nevet kerestem :D
Alfonis2013-04-30 11:53:55 // 34786
köszi a választ :)
havi rendszerességgel nem lenne kedvem takarítani. Nekem a mozgó mechanikus része könnyen ment. Korom meg azért volt rajta .... ÉS mit tapasztalsz mikor a beragadás elzárja az EGR-t? (de gondolom az a jobbik eset ha zárva marad és nem kicsit nyitva :P)
Fogyasztásban... járásban... stb...?
És ha le van dugeszolva EGR akkor az hatással van a dpf re?
Erhard 242 (Pure Energy)2013-04-30 08:44:04 // 34785
csak egy jó tanács szerintem ne Te cseréld ki vagy legyen számlád a cseréről, mert ha ez is gányos lesz akkor szidhatod a gyárit is (ami pierburg) ...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak