1.
Én anno,

amikor ideiglenesen beraktam az AVX-1-et összekötöttem (egy idegen vezetékkel) az állandó tápot a kapcsolószállal és így állandóan ment. Egyébként ahogy Piritu is mondja a 159-ben meg van fordítva valamiért ez a két vezeték. Nem jó megoldás ez mert így állandóan ki-be kell kapcsolgatni, ami jellemzően nyomvatartósdit jelent.
A profibb megoldás ahogy GTPeti is írja egy késleltető áramkör építése. Én anno terveztem egy ilyet a Tipoba, de nem lett belőle semmi. Maradt a gyújtásos megoldás.
Egyébként a gyári is ilyen késleltetős, 20 perc után kikapcsol:

Engem is érdekel a téma mert aftersale-es fejet akarok én is kormánygomb illesztővel. Nem tudom, hogy egy illesztő sem tudja ezt a bekapcsolás késleltetést "megtartani". Valami módja biztosan van ennek...
2.
Ha leveszed a középkonzol alumínium burkolatát, akkor ki tudod szerelni a gyújtáskapcsolót, ott lenni kell állandó, és "gyujtásos" feszültségnek is. Azt azért nézd meg, hogy mit dugsz rá. A kapcsolónak 15A-es biztosítéka van.