Nálatok is nehezen nyílik a OBD csatlakozót rejtő fedél? Nálam az a gond, hogy a kapcsoló sziget  kb 2-3 mm-t balra van elhelyezve. Vagy a másik oldalról nézve, az ajtó pöckének fogadó rész van jobbra tolódva. Mikor nyitom, mindig megijedek, hogy a kezembe marad és töröm a pöcköt. Majd, ha lesz időm foglalkozni vele, ránézek, hogy mit lehetne hova igazítani. Mindenről a germánok tehetnek, akik belehajszolták a olasz mérnökeinket ebbe az illesztési hézag háborúba. :)
Ja és az is fura, hogy a nyitáshoz szerszám kell. Általában nincs szükség ilyenre. A 156 is csak pattintós.
	
droberto2011-12-20 21:02:39 // 18082
	Piritu - 1.000.0002011-12-20 20:58:16 // 18081
	Azért van pár hely, ahová nem tud belépni szimulált üzemmódba, a 327-es kábel hiányát panaszolja be és visszalép :-(
	
Csosznorbert2011-12-20 20:49:48 // 18080
	Hogy érted, hogy feszitetted fel? Magát a tükörlapot feszitetted kifelé a tükörházból? Bár még nem néztem ha full jobbra hajtom akkor nem-e férek alá, én általában az alaposabb módszerek híve vagyok.
	
Piritu - 1.000.0002011-12-20 20:47:31 // 18079
	épp felfedezem az újdonságokat :-)
	
droberto2011-12-20 20:47:08 // 18078
	A bal tükör nekem is remegett, amikor megvettem. 2 nappal a vétel után már komolyan aggódtam, hogy eccer csak lerepül. A gyári kétoldalú ragasztó engedi el.
Én nem vettem le, hanem addig feszítettem fel, míg újjal befértem és be nem tudtam kenni Loctite 595-ttel (sziloplasztos ragasztó). Tükör visszanyom és mindenki boldog :)
Gondolkodtam a kétoldalú ragasztónál, de leszedni nem akartam az egész üveget, alátenni a külső felére meg szintén nem, mert akkor szögét is változtatom!
	
Én nem vettem le, hanem addig feszítettem fel, míg újjal befértem és be nem tudtam kenni Loctite 595-ttel (sziloplasztos ragasztó). Tükör visszanyom és mindenki boldog :)
Gondolkodtam a kétoldalú ragasztónál, de leszedni nem akartam az egész üveget, alátenni a külső felére meg szintén nem, mert akkor szögét is változtatom!
direttore2011-12-20 20:46:26 // 18077
	3.3 azt mondtad sikerült, vagy mégsem?
	
Piritu - 1.000.0002011-12-20 20:45:44 // 18076
	A 2.6 nem írja ki, de az is belép szimulációs módba a Crtl+F10-el :-))
	
direttore2011-12-20 20:33:50 // 18075
	NYÁK= nyomtatott áramkör :)))
Ha a progit elindítod és a csatlakozás gombra F10 ráteszed az egeret, akkor kiírja, hogy szimulációs módba kapcsol a progi:)
	
Ha a progit elindítod és a csatlakozás gombra F10 ráteszed az egeret, akkor kiírja, hogy szimulációs módba kapcsol a progi:)
Piritu - 1.000.0002011-12-20 20:30:20 // 18074
	Most olvastam a FES oldalán, hogy Ctrl+F10 el be lehet lépni a progiba anélkül, hogy rá kellene dugni a kocsira. Lehet tanulmányozni a menüpontokat :-)
	
direttore2011-12-20 19:56:47 // 18073
	Szia, szétszedtem. A NYÁK melyik része?
	
Csosznorbert2011-12-20 18:42:22 // 18072
	Jaaaaaaa csókolom... úgy mindjárt más a helyzet. Akkor nálad a kispájszer lesz a menő. :))))
	
direttore2011-12-20 12:58:19 // 18071
	Csak az enyém nem csavaros, ezért érdekelt volna, hogy néz ki:)))
	
Csabásos2011-12-20 08:46:43 // 18070
	"A végtelenbe & tovább!"Szervíz-menet-javítás.mert rosszalkodik a légzsák!:(
	
Csosznorbert2011-12-20 08:23:35 // 18069
	Meglesem majd, de nem nagy eresztés, késsel alányúlsz finoman a 4 saroknak és felhajtod a matricát. :)
	
direttore2011-12-19 23:43:19 // 18068
	Fotot tegyél már fel róla, köszi!
	
Csosznorbert2011-12-19 23:10:45 // 18067
	Csavaros. :) matrica alatt :)
	
direttore2011-12-19 21:47:09 // 18066
	itt találtam egy egész jó készletet, s jó az ár is !
http://www.amazon.co.uk/FiatECUScan-Adaptors-Steering-Diagnostic-designed/dp/B005E8RTSO/ref=sr_1_30?ie=UTF8&qid=1324327146&sr=8-30
	
http://www.amazon.co.uk/FiatECUScan-Adaptors-Steering-Diagnostic-designed/dp/B005E8RTSO/ref=sr_1_30?ie=UTF8&qid=1324327146&sr=8-30
direttore2011-12-19 21:46:23 // 18065
	Nem csavaros, nem tudom,hogy pattintsam szét. Szerintem visszaküldöm anank akitől vettem vaterán.
	
GTPeti2011-12-19 21:27:03 // 18064
	Ha szétszednéd és lőnél a NYÁK-ról egy nagyfelbontású képet, többet lehetne mondani róla.
	
direttore2011-12-19 21:21:45 // 18063
	Igy van, sajna most vettem én is egyet (kék-sárga) és csak a motor funkciót viszi, pedig új? kábel.
	
GTPeti2011-12-19 21:14:20 // 18062
	Ez az ELM327 kábelek egy részére (a régebbi változatokra) vonatkozik. Mielőtt vki belefog, érdemes tisztázni, hogy egyáltalán ilyen kábele van-e. SZVSZ
A tipp amúgy nem rossz!
	
A tipp amúgy nem rossz!
direttore2011-12-19 21:10:21 // 18061
	Hali!
Akinek nem megy az ELM327, annak itt egy idézett leírás, hogy kell átalakítani:
"Kell venned 2 darab 100 ohmos ellenállást, és 2 darab 560 pikofarados kondenzátort valamilyan elektronikai boltban. (bőven 100 Ft alatt vannak összesen).
Összeforrasztod az egyik ellenállás egyik lábát az egyik kondi egyik lábával, majd a másik ellenállással és kondival is megcsinálod ezt. Így lesz két darab olyan valamid (hívjuk párosnak)ami egy kondiból és egy ellenállásból áll).
Ezek közül fogod az egyik ilyen párost, és a kondi másik lábát ráforrasztod a testhez. (én az 5. lábat - piros vezeték megy rá- választottam). A páros másik végét (az ellenállás szabad lába) ráforrasztod a szomszédos 6. lábra amin rajta van a (nálam) narancssárga vezeték is.
Ezután a másik páros kondis végét szintén az 5-ös lábra, az ellenállásos végét pedig a 14. lábra (nálam ezen sárga vezeték van. ÉS KÉSZ!"
	
Akinek nem megy az ELM327, annak itt egy idézett leírás, hogy kell átalakítani:
"Kell venned 2 darab 100 ohmos ellenállást, és 2 darab 560 pikofarados kondenzátort valamilyan elektronikai boltban. (bőven 100 Ft alatt vannak összesen).
Összeforrasztod az egyik ellenállás egyik lábát az egyik kondi egyik lábával, majd a másik ellenállással és kondival is megcsinálod ezt. Így lesz két darab olyan valamid (hívjuk párosnak)ami egy kondiból és egy ellenállásból áll).
Ezek közül fogod az egyik ilyen párost, és a kondi másik lábát ráforrasztod a testhez. (én az 5. lábat - piros vezeték megy rá- választottam). A páros másik végét (az ellenállás szabad lába) ráforrasztod a szomszédos 6. lábra amin rajta van a (nálam) narancssárga vezeték is.
Ezután a másik páros kondis végét szintén az 5-ös lábra, az ellenállásos végét pedig a 14. lábra (nálam ezen sárga vezeték van. ÉS KÉSZ!"
DrB2011-12-19 20:21:16 // 18060
	Hazainduláskor, még Németországban egy Shell kútnál tankoltam meg a vasat. A szerelőm tanácsára most V Power Diesel került bele. Na nem a kevesebb fogyasztás vagy jobb menetzeljesítmény miatt, hanem a szaki szerint a téli hidegben a plusz adalék jót tesz kenés szempontjából, egyenletesebb a motor járása, nem kopik annyira. Ezt nem a Shellre mondta, hanem általában a drágább üzemanyagvariánsokra. Na, de ez mellékvágány a sztori szempontjából. Miközben beállok a kúthoz, egy alkalmazott tisztogatja épp a töltőfejeket. Önkiszolgáló kút, be sem próbálkozik, hogy ő tankoljon ill. a drágábbik üzemanyagot ajánlgassa. Látja, hogy a V Powert tankolok. Kedvesen megszólít, s élénken próbál lebeszélni róla. Hogy mennyivel drágább, s valójában semmi érdemi különbség, sem jobban nem fog menni, sem érdemben nem fog kevesebbet fogyasztani az autó. Mondtam, mindezt tudom, nem is ez a cél. Lényeg a lényeg, kicsit szürreális élmény volt, hogy épp lebeszélni próbálnak róla, mint rám tukmálni. :)
	
direttore2011-12-19 19:32:27 // 18059
	Kösz, nem szükséges, ha te is azzal csináltad és ment minden funkció akkor nem a progi rossz.
	
'''''2011-12-19 19:31:44 // 18058
	Na,csúszkáltatok ma?Én csak kicsit. :-)
	
.....2011-12-19 19:30:36 // 18057
	Igen azzal, de van egy másik változatom is, amiért nem szól a vírusirtó.
	
direttore2011-12-19 19:14:23 // 18056
	Az melyik? Te is az én fajtámmal csináltad, nem?
	
.....2011-12-19 19:12:07 // 18055
	és ha kipróbálnád a másik FES 3.3 változatot? átküldjem?
	
direttore2011-12-19 18:52:40 // 18054
	Igen, csak abban nincs műszerfal menü:(
	
.....2011-12-19 18:34:24 // 18053
	Lehetséges. Én nem szedtem még szét, csak a fólia alatt néztem meg neked, hogy van -e csavar. Előtte a FES2.6-ot használtam azzal is jól működött.
	
direttore2011-12-19 18:32:13 // 18052
	minden ok, már tegnap win7-et tettem, fel com1 portra állitottam, mégse megy.
	
direttore2011-12-19 18:30:27 // 18050
	Baszki te szerencsés vagy, mert hekkelt kábeled van.:))
	
direttore2011-12-19 18:29:54 // 18049
	ezek szerint láttad,hogy van alatta csavar:)))
	
direttore2011-12-19 18:29:16 // 18048
	Azóta nekem se jött válasz, de ugyanaz van nálam is.:))))
	
direttore2011-12-19 18:28:44 // 18047
	ok megprobálom majd, reméljük okés lesz.
	
.....2011-12-19 18:23:51 // 18046
	még nem szedtem le, de ha a fém részt (ahol a sebességfokozatokat írja) kipattintod, alatta van egy csavar, gondolom ha kicsavarod lejön a váltógomb
	
Csosznorbert2011-12-19 18:21:56 // 18045
	Ezügyben vele kéne konzultálnod, nem tudom a 156 os átkötés érvénye-e a 159 esetében is??
Váltógombot még nem, de tippem a felső takarólap, ahol a számok vannak, annak a kipattintása (????).
Én a tükröt akarom majd valahogy szétbarmolni, mert 100 fölött remeg a tükörlap, és nem akarom elhagyni sehol. Nem sokára úgyis téli leállás, akkor lesz 1-2 hónapom a kocsira. :))))
	
Váltógombot még nem, de tippem a felső takarólap, ahol a számok vannak, annak a kipattintása (????).
Én a tükröt akarom majd valahogy szétbarmolni, mert 100 fölött remeg a tükörlap, és nem akarom elhagyni sehol. Nem sokára úgyis téli leállás, akkor lesz 1-2 hónapom a kocsira. :))))
direttore2011-12-19 18:18:14 // 18044
	A váltógombot szedte már le valaki? Az enyém most elforog de sehogy se jön le, mi lehet benne, hogy lehet leszedni?
	
direttore2011-12-19 18:17:10 // 18043
	De nála olvastam én is, jól emlékszel, csak megoldás kellene rá valahogyan!
	
direttore2011-12-19 18:16:18 // 18042
	Akkor egy hacker segítsen hogy kell légyszi!:)))
	
Csosznorbert2011-12-19 18:16:14 // 18041
	Nem biztos, hogy nála olvastam. Még az illető személy hivta fel a figyelmet erre. (valamiért a Peti rémlik) De ez kimondottan a kábelre vonatkozik.
	
direttore2011-12-19 18:12:19 // 18040
	Zsolti159-nek megy, akkor neki spéci kábelje van. GTPeti a 156-ra irt a blogjában:))
	
Csosznorbert2011-12-19 18:11:29 // 18039
	Az nekem se műkődik. Állitólag valamit hackelni kell a kábellel.
Többet GTPeti blogjában olvashatsz, ha jól emlékszek.
	
Többet GTPeti blogjában olvashatsz, ha jól emlékszek.
direttore2011-12-19 18:02:51 // 18038
	Gyerekek!
Vettem egy kibaszott ELM327 kábelt a vaterán és akármit csinálok vele a FiatEcuScan 3.3 -on belül CSAK egyedül a MOTOR résszel hajlandó kommunikálni a Műszerfal, szervíz stb funkciókkal nem. Azt irja connection failed. Már oprendszert is cseréltem a laptopon, portokat variáltam de semmi. Ez normális így? Ha valaki tudja pls válaszoljon! köszi!
	
Vettem egy kibaszott ELM327 kábelt a vaterán és akármit csinálok vele a FiatEcuScan 3.3 -on belül CSAK egyedül a MOTOR résszel hajlandó kommunikálni a Műszerfal, szervíz stb funkciókkal nem. Azt irja connection failed. Már oprendszert is cseréltem a laptopon, portokat variáltam de semmi. Ez normális így? Ha valaki tudja pls válaszoljon! köszi!
Erhard 242 (Pure Energy)2011-12-19 15:54:54 // 18037
	persze nincs tisztogatás már:) gondolom mikor tesztelték az új 59-et pályán nyári melegben körözgettek 100kmet 130-cal utána meg 100km-et 50-nel és 0 tisztítás ...na így jön ki az álom 6.XX fogyi....
	
Erhard 242 (Pure Energy)2011-12-19 15:29:55 // 18036
	én már kezdek rájönni erre a gyári fogyasztásos témára ...fűtött garázsból indulva szfvár mellöl-BP-Visegrád-BP-home....szombaton vadas forgalom Bp-en Vasárnap semmi, autópálya 145 tempomat, közút 100-110, comp szerint az átlagsebesség 65km/h a fogyi 7,1L...
	
Piritu - 1.000.0002011-12-18 22:12:43 // 18035
	A Párduccal innen egy 716 km-es etapot mentünk a következő kútig. Kényelmesen,106-os átlaggal, egy kajaszünettel és 6,8-as fogyival :-)
	
Bilux2011-12-18 21:31:15 // 18034
	
	
Bilux2011-12-18 19:14:16 // 18033
	Igen és marhára zavaró mikor reggel a hideget nyomja a képembe mert 50 fokos a hűtővizem. Vagyis bocsánat a lábtérre nyomja mindig autómatice. 
Ezért erre az 5 kilométeres távra inkább kikapcsolom.
	
Ezért erre az 5 kilométeres távra inkább kikapcsolom.
Online tag
1
		Vendég1
371
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - 159
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 

