'''''2019-07-29 20:33:11 // 118230
	Valaki szombaton Mediterrán Partyra jön?
	
Lörke2019-07-29 15:44:11 // 118227
	Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy 2.0 jtdm szívócső terelőlapjai is leesősek?
	
Érdeklődnék, hogy 2.0 jtdm szívócső terelőlapjai is leesősek?
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-29 13:39:13 // 118226
	Ezért nem szóltam bele a lentebb Kazes (köszi :-)) által linkelt lehetőséggel. Csatlakozó hibára van hibalámpa és hibakód is. 
Ha vészüzembe áll, és ennek ellenére nincs hibakód, vagy bármi nyoma a vészüzemnek, az minimum fura. Berángatás millió dologtól lehet, de ha vészüzembe is áll, akkor az ECuUtud róla.
	
Ha vészüzembe áll, és ennek ellenére nincs hibakód, vagy bármi nyoma a vészüzemnek, az minimum fura. Berángatás millió dologtól lehet, de ha vészüzembe is áll, akkor az ECuUtud róla.
Wasco2019-07-29 13:32:38 // 118225
	Reméljük. A hibát nem tudod törölni a telóddal pl.
	
Zadia2019-07-29 13:15:40 // 118224
	Köszi. Hasznos volt. Sajna itt nálunk nem lehet csak úgy az utcán nekiállni szerelgetni. Marad a szervíz. Remélem el tudok menni vele odáig és nem kell trélert hívnom hozzá.
	
Zadia2019-07-29 13:03:07 // 118223
	Hát megtettem. Változás nem történt azzal az 1-el,hogy kirakta a motorkontroll lámpát és kiírja a check engine.
	
Wasco2019-07-29 12:37:34 // 118221
	Igen, azokat. Sajnos sokan szívtak már ezzel, mert nem egyértelmű és egyszerűsége ellenére bosszantó hibákat okozhat
	
Wasco2019-07-29 12:18:19 // 118218
	Lehet csak az egyik henger csatija kontaktos. Mikor így csinál, le kéne húzogatni sorba a csatikat, hogy melyiknél nem változik. Amelyiknél nem annál kontakthibás a csatlakozó. Volt hasonló nekem is
	
Zadia2019-07-29 12:15:37 // 118217
	Jól hallod. Turbónyomás rendben viszont az alapjárat ingadozik ilyenkor 500-1000 között.
	
Shadin2019-07-29 12:04:59 // 118216
	Jól hallom amit kell, hogy néha mintha "slusszolna" egy henger ami miatt némileg nem konzekvens az alapjárat?
	
Macccy2019-07-29 11:58:55 // 118215
	Ja, az kartergáz cső és igen, az mindig kap olajgőzt. Nekem volt célkeresztben ez is, hogy hátha az olajlecsapató nem teszi a dolgát rendesen, de azt mondják naaaaagy általánosságban, hogy az nem tud elromlani, szóval ja:  üzemszerű.
	
Zadia2019-07-29 11:30:55 // 118214
	Így jár a motor amikor hideg.
https://drive.google.com/open?id=1pnLihlPY6ZE28bVRmMjNxHnBAeRqWDya
	
https://drive.google.com/open?id=1pnLihlPY6ZE28bVRmMjNxHnBAeRqWDya
Shadin2019-07-29 11:11:16 // 118213
	Nem feltétlenül nagy a probléma, emlékeim szerint az egy kartergáz visszavezető, tehát akár lehet olajos is. Csavard vissza h nem szívjon levegőt ott. Amennyiben számottevő olajról beszélünk, érdemes ránézni a motor állapotára.
	
Zadia2019-07-29 10:19:23 // 118212
	
	
Shadin2019-07-29 09:02:25 // 118211
	
	
zoli9782019-07-29 08:05:55 // 118210
	Xenon lámpám szerintem túl magasra világít legalábbis a szembe jövő forgalom alapján majdnem minden 2. villog. Szintező működik e, szintérzékelő nincs eltörve se elől se hátul, lehet rajta állítani valahogy?
	
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-28 15:43:42 // 118208
	Az ikerblog ide illő párja :-)
	
Zadia2019-07-27 13:55:55 // 118207
	Azt pont nem figyeltem. ha előjön megint akkor ránézek.
	
Giuntini2019-07-27 09:33:30 // 118206
	Turbónyomás mit művel? Elképzelhető hogy a geometriáddal van probléma.
	
Zadia2019-07-26 19:51:22 // 118205
	Köszöntök miden Alfa rajongót.
Sajnos az én gyönyörűm 2.4JTD Q-Tronic betegeskedik mostanában és a szervízben még nem jöttek rá,hogy mi lehet a probléma mivel nem mindig produkálja és amikor ott vagyok nem jön elő.
Hátha ti tudtok segítséget adni.
A következő a baj. Eddig kizárólag 100-120 Km/h között csinálta,de mostmár minden sebességtartományban előfordul,hogy hirtelen elkezd szaggatni a motor rángat a sebesség visszaesik és mintha elfogyna az erő belőle.Ilyenkor gázadásra sem reagál illetve ugyanúgy szaggat.Ha a tempomat be van kapcsolva ő automatikusan kikapcsolja. Kb 5-10 másodperc és mintha mi sem történt volna megy mint az álom.Van hogy napokig nem jelentkezik van,hogy egy nap többször is előfordul.Ma is jött haza a feleségem vele és eléggé veszélyes volt mert pont kamiont előzött volna.szerencsére vissza tudott sorolni.
Köszönöm,hogy elolvastátok e pár sort.
	
Sajnos az én gyönyörűm 2.4JTD Q-Tronic betegeskedik mostanában és a szervízben még nem jöttek rá,hogy mi lehet a probléma mivel nem mindig produkálja és amikor ott vagyok nem jön elő.
Hátha ti tudtok segítséget adni.
A következő a baj. Eddig kizárólag 100-120 Km/h között csinálta,de mostmár minden sebességtartományban előfordul,hogy hirtelen elkezd szaggatni a motor rángat a sebesség visszaesik és mintha elfogyna az erő belőle.Ilyenkor gázadásra sem reagál illetve ugyanúgy szaggat.Ha a tempomat be van kapcsolva ő automatikusan kikapcsolja. Kb 5-10 másodperc és mintha mi sem történt volna megy mint az álom.Van hogy napokig nem jelentkezik van,hogy egy nap többször is előfordul.Ma is jött haza a feleségem vele és eléggé veszélyes volt mert pont kamiont előzött volna.szerencsére vissza tudott sorolni.
Köszönöm,hogy elolvastátok e pár sort.
ZoliNix2019-07-25 12:00:01 // 118204
	Ettől féltem.
Köszi!
	
Köszi!
Erhard 242 (Pure Energy)2019-07-25 11:58:17 // 118203
	jah tervben volt aztán a válság elvitte, mindenki arra várt pedig
	
Don Gombóc2019-07-25 11:57:00 // 118202
	Mindegy. Műanyag szar mind.
	
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-25 11:51:14 // 118201
	mármint 3.0 D Ghiblit..
	
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-25 11:50:40 // 118200
	Úgy tűnik, hogy igen, tervben volt a nagy VM dízel. Aztán valahogy elmaradt, ahogy az egész 159 projekt lassan leépült. És ahogy Erhard mondja, ez a motor aztán 2013-ban A Ghibliben ott volt, szóval Maser motor lett belőle. :-) 
A 159 nekem egy elsőkerekes Maser előtanulmánynak tűnik sokszor. Mire leáldoztott neki, jött is a Ghibli/Quattroporte páros. Nem lepődnék meg, ha hasonló lenne vezetni egy 3.0 Ghiblit, mint egy 2.4 159-et (leszámítva a motorerőt). Aztán a Ghibli hátán alakulhatott a Giulia koncepció, nyilván alapjairól újratervezve, de valahogy a Giulia-ban is érezni egy Maseratis jelleget, részleteket és nem véletlenül tesztelték Maserati bódé alatt a technikát. Áramlik a know-how innen oda, onnan ide, egy cég végülis...
Vajon akövetkező Ghibli egy könnyebb építésű, virgoncabb autó lesz? :-D
	
A 159 nekem egy elsőkerekes Maser előtanulmánynak tűnik sokszor. Mire leáldoztott neki, jött is a Ghibli/Quattroporte páros. Nem lepődnék meg, ha hasonló lenne vezetni egy 3.0 Ghiblit, mint egy 2.4 159-et (leszámítva a motorerőt). Aztán a Ghibli hátán alakulhatott a Giulia koncepció, nyilván alapjairól újratervezve, de valahogy a Giulia-ban is érezni egy Maseratis jelleget, részleteket és nem véletlenül tesztelték Maserati bódé alatt a technikát. Áramlik a know-how innen oda, onnan ide, egy cég végülis...
Vajon akövetkező Ghibli egy könnyebb építésű, virgoncabb autó lesz? :-D
RomeoOne2019-07-25 11:16:41 // 118199
	És ez miért van benne a 159 training manualban? Volt annak idején olyan elképzelés, hogy ez a motor belekerül a 159-be is?
	
Erhard 242 (Pure Energy)2019-07-25 10:12:34 // 118198
	Maser...
	
RomeoOne2019-07-25 08:57:48 // 118197
	Tényleg :O
Mi ez a 3.0 V6 dízel? :D
	
Mi ez a 3.0 V6 dízel? :D
FRC2019-07-25 08:08:59 // 118196
	Viszont van benne 3.2GTA (400Le) és 3.0JtdM (250Le)   :-)
	
ZoliNix2019-07-25 07:42:25 // 118195
	Srácok!
Kuplung főhengert kell cserélnem.
TRW vagy Textar? 19000 és 18000 lenne.
Van valami pozitív vagy negatív tapasztalatotok?
Köszi!
	
Kuplung főhengert kell cserélnem.
TRW vagy Textar? 19000 és 18000 lenne.
Van valami pozitív vagy negatív tapasztalatotok?
Köszi!
kisityu2019-07-24 19:57:02 // 118194
	Ha valakit érdekelne az Alfa 159 Training manual a napokban találtam. Van benne egy pár hasznos dolog.
Sajna a 2.0 és az 1750 Tbi nincs benne.
	
Sajna a 2.0 és az 1750 Tbi nincs benne.
'''''2019-07-24 18:36:48 // 118193
	Tényleg ennyi van benne.Én 105.000km-el adtam el.A srác kint dolgozott de nem sokkal a vétel után hazaköltözött.Most a szomszéd községben egy pizzériában dolgozik.Nagyon keveset megy vele.Tehát a km valós.  :-)
	
Giuntini2019-07-24 17:05:55 // 118192
	Valóban, mert Tomi nagyon kevés km-el adta el.
	
ZoliNix2019-07-24 15:38:15 // 118191
	Profi nyomozó vagy! :)
	
RomeoOne2019-07-24 15:24:39 // 118190
	Amúgy plusz info:
104815 és 104820 hsz.
	
104815 és 104820 hsz.
RomeoOne2019-07-24 15:20:46 // 118189
	91450 hsz. 2016-ban volt benne 105ezer. Azóta, Tomi szerint németországi ingázásra is használták. Ki tudja...
	
ZoliNix2019-07-24 15:17:43 // 118188
	Lehet, kollégám hívta fel a figyelmemet rá.
	
RomeoOne2019-07-24 15:11:38 // 118187
	De ezt már egy éve is hirdették.
	
ZoliNix2019-07-24 15:05:20 // 118186
	Azt a Tomi tudná megmondani mennyi volt mikor eladta, meg szerintem van némi rálátása mennyit használták azóta.
	
Shadin2019-07-24 15:01:57 // 118185
	Valóban ilyen kevés méter volt benne?
	
_Ata_2019-07-24 14:27:03 // 118184
	Szia! Én eddig 35.000 Km-ert raktam bele, jelenleg 165.000 van benne.
Shadin blogjából amik nálam is jelentkeztek: Kiegyenlítőtartály megreped, kerregés indítást követő pár másodpercig, rossz minőségű benzin esetén ingadozó alapjárat pár percig. Egyébként legtöbbet eddig a vétel utáni vezérlés cserére illetve a lengőkarok cseréjére költöttem. Fogyasztás nálam 9-10 közötti, persze a pesti dugóban láttam már 17-es átlagfogyasztást is :D Cserébe nagyon imádom vezetni, szerintem kellően fürge és erős a motor ehhez a súlyhoz.
	
Shadin blogjából amik nálam is jelentkeztek: Kiegyenlítőtartály megreped, kerregés indítást követő pár másodpercig, rossz minőségű benzin esetén ingadozó alapjárat pár percig. Egyébként legtöbbet eddig a vétel utáni vezérlés cserére illetve a lengőkarok cseréjére költöttem. Fogyasztás nálam 9-10 közötti, persze a pesti dugóban láttam már 17-es átlagfogyasztást is :D Cserébe nagyon imádom vezetni, szerintem kellően fürge és erős a motor ehhez a súlyhoz.
Smith2019-07-24 10:58:57 // 118182
	Hát nem sok olyan lesz :(
	
szelod92019-07-24 08:38:26 // 118181
	Szia. Shadin blogjában van egy jól összeszedett bejegyzés erről. Ami onnan kimaradt azt majd a srácok kiegészítik itt😬
	
Online tag
0
		Vendég0
543


