droberto2014-11-19 18:19:41 // 61649
Nemnekemkészül! :)
Shadin2014-11-19 18:11:40 // 61648
Nagyfékprodzsekt? :-D
Haddel2014-11-19 17:27:04 // 61646
Úgy rémlik,hogy semmi felirat nem volt rajta,ellenben az újba bele volt nyomva az alfa jel.
GTPeti2014-11-19 16:18:28 // 61645
Milyen gyártmány volt ez a szétrohadt dob? (Azon kívül, hogy gyári.)
Az én 156-om gyárija 12-13-évig húzta és nem nézett ki ilyen rosszul. :(
Az én 156-om gyárija 12-13-évig húzta és nem nézett ki ilyen rosszul. :(
csocsi2014-11-19 15:14:59 // 61644
Februárban vettem az akksit, remélem nem kell cserélnem.
Hétfőn többet tudok majd.
Hétfőn többet tudok majd.
csocsi2014-11-19 15:13:59 // 61643
Említettem a srácnak ezt a dolgot is.
Remélem megoldódik a cserével, ha nem akkor ..................
Remélem megoldódik a cserével, ha nem akkor ..................
droberto2014-11-19 15:12:51 // 61642
Hmm... 2009 után is volt még lefele... :(
droberto2014-11-19 15:11:21 // 61641
Jóval egyszerűbb dob a 2.0-é (tréh anyagból). Gondolom ezen sokat spóroltak. :)
droberto2014-11-19 15:09:50 // 61640
A cső nem rozsdamentes (csak a dob csonkja).
droberto2014-11-19 15:09:06 // 61639
Ez konkrétan Brera dob. Nem csekkoltam, de gondolom ua. mint a 159-en csak dupla véggel.
droberto2014-11-19 15:07:56 // 61638
Attól még rozsdásodhat. Ezekből is van többféle anyagminőség.
Az enyémen is volt rozsda.
Az enyémen is volt rozsda.
yani🍀2014-11-19 13:58:23 // 61637
nekem 5 éves, de a rozsdamentes lemez egyik fele már levált, mert az alatta lévő lemezről a hegesztés lerohadt.
Kapott egy rozsdamentes dobot karbon véggel. Ezzel már többet nem lesz dolgom.Kipufogódob
Kapott egy rozsdamentes dobot karbon véggel. Ezzel már többet nem lesz dolgom.Kipufogódob
mex862014-11-19 13:38:07 // 61636
na azért ilyen nem volt
pedig akkor az mär 7éves volt mikor hozzäm került
pedig akkor az mär 7éves volt mikor hozzäm került
Haddel2014-11-19 12:14:09 // 61635
mex862014-11-19 11:49:46 // 61634
akkor lehet benéztem és csak a csövön volt
rég volt...
majd keresek elö fotokat
valahol a rendszeren volt az fix szal hogy az egész nem savällo volt az holtziher
rég volt...
majd keresek elö fotokat
valahol a rendszeren volt az fix szal hogy az egész nem savällo volt az holtziher
Giuntini2014-11-19 11:43:11 // 61633
Én is néztem az enyémet, 2007-es azon sem láttam rozsdát.
.......................2014-11-19 11:41:45 // 61632
Ja a Brerán is savállók a dobok
mex862014-11-19 11:41:12 // 61631
nem a 166oson hanem a 159en...
Coyote2014-11-19 11:32:02 // 61630
tényleg? na majd még nézem mert nekem nem rémlik :-D
mex862014-11-19 11:12:44 // 61629
az én 06os 2.4emen emlékeim szerint volt mär rozsda a hätso dobokon
szal nem bizti h mind ugyanolyan
szal nem bizti h mind ugyanolyan
droberto2014-11-19 11:08:30 // 61628
droberto2014-11-19 10:45:08 // 61627
gpek2014-11-19 10:16:58 // 61625
Oh köszi, az nem kell :)
pettinke2014-11-19 10:16:15 // 61624
ha van gyári riasztó, akkor a csillárban van a két beltéri érzékelő, azé lesz a "fölös" mazzag.
gpek2014-11-19 09:54:42 // 61623
Kiszedtem a csillárt elöl (nem ott volt a baj) Na de van egy fehér csati, amit sehova nem lehet bedugni, az mi? 2 dugó van a lámpa panelbe egy fekete és egy fehér, és van még egy fehér ami kallódik a mennyezeti kárpit fölött. Van 5let? Tempomat dugót is megkeresem, mert úgy néz ki lesz egy karom.
Liquid2014-11-19 09:46:38 // 61622
bár órákig nem tudok gyorsan menni :)
de meg szoktam kergetni
de meg szoktam kergetni
Liquid2014-11-19 09:46:04 // 61621
nagyobb részt pályán mászkálok.
.......................2014-11-19 09:41:25 // 61620
Szoktad autópályán használni?
nekem kifejezetten jót tett,hogy 180 al hajtottam órákig
Dücslandban
nekem kifejezetten jót tett,hogy 180 al hajtottam órákig
Dücslandban
Csabi2014-11-19 08:49:22 // 61619
én is ezt mondom...csak hogy találod meg mi az? lehet akku, izzító, kontakt-hiba, önindító, de tudok olyanról, h volt aki leszedette a hengerfejet, mert a szelepei el voltak rakodva koksszal és nem zártak már tömören...ergo csökkent a kompresszió a hengerben/ekben...
volt akinek az injektor csere segített...szóval nem olyan egyszerű, diagolni nem lehet...
volt akinek az injektor csere segített...szóval nem olyan egyszerű, diagolni nem lehet...
droberto2014-11-19 07:36:48 // 61618
Nocsak-nocsak... nem is mondtad. Gratula. :)
Majd csekkolom én is. Erhard, ha beválik, szerintem berendelheted a az önindító szénkeféket. :)
Majd csekkolom én is. Erhard, ha beválik, szerintem berendelheted a az önindító szénkeféket. :)
droberto2014-11-19 07:35:19 // 61617
Vizuális típus vagyok, lerajzolnád? :)
droberto2014-11-19 07:34:38 // 61616
Pont tőletek hazafele hajnal egykor rágcsálta békésen a füvet egy bambika. :) Megijedtem rendesen, pont erre gondoltam. Satuztam én is egyből.
Egy hónapja meg egy kifejlett szarvasbika gombázott el egy kisautót. Az autós továbbment, gyanítom sokkot kapott. Én is átszellemültem. Az agancsos el sem esett, csak bicegett kicsit. Majd 2 s múlva ugrott vagy egy 3m-eset vissza az erdőbe. Az állat keresztbe kis hijján átérte a 6-os utat.
Egy hónapja meg egy kifejlett szarvasbika gombázott el egy kisautót. Az autós továbbment, gyanítom sokkot kapott. Én is átszellemültem. Az agancsos el sem esett, csak bicegett kicsit. Majd 2 s múlva ugrott vagy egy 3m-eset vissza az erdőbe. Az állat keresztbe kis hijján átérte a 6-os utat.
Liquid2014-11-18 23:42:47 // 61615
max. magamnak veszek prémium üzemanyagot (valami rendes bort/sört/páleszt) :D
Liquid2014-11-18 23:41:39 // 61614
tavaj, meg azelőtt nem volt gondom, pedig akkor is volt tél és ugyanígy tankoltam, valami zavar van...
Giuntini2014-11-18 22:44:36 // 61613
Milyen árban?
Csabi2014-11-18 22:06:45 // 61612
Egyébként, jó hogy írtad..páran szívnak ezzel, 1,9ek körül is....köszi. Majd karácsonyra kérek egy önindítót :P
Csabi2014-11-18 21:56:01 // 61611
No igen a listán az is ott van/volt...és nem kis szerepe van az indulásban..:) a felújítás után gondolom nem volt jelentős változás a "tekerés" gyorsaságában, vagy igen?
Norby2014-11-18 21:52:42 // 61610
Nekem az 40-50fokos vízzel való indulási problémám az önindítóban lakozott. Szénkefe csere és láss csodát. Azóta semmi gond. Előttem meg sokszor 3-4x kellett indítózni, ha már melegedett a víz.
De hidegen sem indult szépen. Az is megoldódott.
Én sem gondoltam volna, hogy köze van az önindítónak hozzá, de az volt a probléma.
De hidegen sem indult szépen. Az is megoldódott.
Én sem gondoltam volna, hogy köze van az önindítónak hozzá, de az volt a probléma.
Csabi2014-11-18 21:48:53 // 61609
fene tudja....én már úgy vagyok vele, h nem nyomozom....prémiumot tankolok mindig aztán kész..
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-18 21:41:10 // 61608
izzítórelé?
Csabi2014-11-18 21:35:08 // 61607
nincs EGR-em, lemezelve, kiírva...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-18 21:29:49 // 61606
lehúzott EGR-rel is csinálja?
Csabi2014-11-18 21:25:07 // 61605
jó lenne tudni miért nem... :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-18 21:22:12 // 61604
azaz érdekes nekem sosem voltak indítási gondjaim az 59-cel...vagy is nem emléxem rá
Csabi2014-11-18 21:15:07 // 61603
Ezt akartam írni Neki egyébként...nevetsz, de nagyon nem hülyeség ;)....
Pl az enyém prémiummal nem csinálja, de sima gázolajjal már nehézkesen indul 15fok körül, vagy akkor amikor 40fok körüli a hűtővíz hőmérséklet.....
A legjobb pedig az ÖMV maxxMotion, próbáld ki Liquid, nem buksz sokat ha nem jön be, de fogadni mernék, h jelentős javulást fogsz tapasztalni...
(egyébként persze indulni kellene sima gázolajjal is simán, de még is valami, az izzítókör, vagy a motor kompressziója már nem tudja azt ami kell a sima induláshoz....a prémium emelt cetánszáma meg pont ahhoz elég, h hamarabb begyulladjon az anyag...)
Pl az enyém prémiummal nem csinálja, de sima gázolajjal már nehézkesen indul 15fok körül, vagy akkor amikor 40fok körüli a hűtővíz hőmérséklet.....
A legjobb pedig az ÖMV maxxMotion, próbáld ki Liquid, nem buksz sokat ha nem jön be, de fogadni mernék, h jelentős javulást fogsz tapasztalni...
(egyébként persze indulni kellene sima gázolajjal is simán, de még is valami, az izzítókör, vagy a motor kompressziója már nem tudja azt ami kell a sima induláshoz....a prémium emelt cetánszáma meg pont ahhoz elég, h hamarabb begyulladjon az anyag...)
.......................2014-11-18 21:14:36 // 61602
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-18 21:13:53 // 61601
de finom ez a késői szüretelésű olaszrizling...Varga :)
Csabi2014-11-18 21:07:25 // 61600
Jah, durván észrevenni a különbséget....15-20fokban kell néhány fordulat mire beindul...amikor pedig több az izzítás pl 1-2fokban épphogy megmozdul a főtengely és indul pöccre
15-20fokban is izzíthatna többet....bár már erre is volt példa aki módosíttatott a programon, aztán nem kínlódott többet az indítási nehézségekkel.
15-20fokban is izzíthatna többet....bár már erre is volt példa aki módosíttatott a programon, aztán nem kínlódott többet az indítási nehézségekkel.