.......................2015-09-27 11:18:07 // 71249
Még ballonosabb ?
KollerT2015-09-27 11:01:21 // 71248
Sziasztok,
A klima ventillatoraim egyszeruen nem indulnak el. (Erzem, hogy meggy a futes, klima, de csak menet kozben, ha kicsit a menetszel "kitolja") Eleg rossz, mert igy nagyon parasodik az ablak. :(
Nem volt valakinek hasonlo problemaja? Esetleg valami biztositek problema lehet?:(
A klima ventillatoraim egyszeruen nem indulnak el. (Erzem, hogy meggy a futes, klima, de csak menet kozben, ha kicsit a menetszel "kitolja") Eleg rossz, mert igy nagyon parasodik az ablak. :(
Nem volt valakinek hasonlo problemaja? Esetleg valami biztositek problema lehet?:(
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-27 09:54:20 // 71247
szerintem meg sokkal komfortosabb a 235/45-r18, mint a 235/40-r19, itt azért már sajnos üt a felni az úthibán :( a TI felni viszont szép az biztos bár 18-ban is vannak nagyon szép felnik...
Gumi téma... a Kunyhó Sport-tal nem nyekegett az ABS ugyan azon kanyaroknál, mint a Pirellivel...érdekes
Gumi téma... a Kunyhó Sport-tal nem nyekegett az ABS ugyan azon kanyaroknál, mint a Pirellivel...érdekes
Shadin2015-09-27 09:40:03 // 71246
Igaz, azt kell mondjam, hogy néhol még a 17 is sok Budapesten. Közlekedni a ballonos 16-ossal volt a legjobb, csak ne kerüljön eléd egy 10 centis fekvőrendőr :-)
Shadin2015-09-27 09:35:07 // 71245
Nincs az amit nem lehet megszokni, de attól még a jelenség adott. Széles keréknél jobban kell markolni a kormányt. Ami igaz az igaz, nagy kerékkel brutálul néz ki ezen az autón (is), Matchbox fíling :-), de sok más nem indokolja...
.......................2015-09-27 09:15:59 // 71244
Mint mondtam autobahnon tökéletes a 19 zoll
Budapestre lemezkerék és ballon a tökéletes
Budapestre lemezkerék és ballon a tökéletes
Piritu - 1.000.0002015-09-27 07:07:35 // 71243
Nem béemvé ez...
Liquid2015-09-26 23:11:13 // 71242
mért rántana le? fogd a kormányt rendesen :D
Amúgy sztem egyáltalán nem vészes, a 19" etéren se.
Amúgy sztem egyáltalán nem vészes, a 19" etéren se.
Liquid2015-09-26 23:09:06 // 71241
kinek a pap...nekem a lánya :)
sztem ezt hagyjuk meg a bimmereseknek :)
sztem ezt hagyjuk meg a bimmereseknek :)
redbull902015-09-26 21:23:28 // 71240
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-26 20:17:44 // 71239
nekem a Bravon voltak és nagyon jók voltak...
Piritu - 1.000.0002015-09-26 20:03:18 // 71238
A linklet blogot olvasva már másfél éve is adott volt a téma: "A kereskedő (akitől anno vettem a Párducot) is tanácstalan, hogy mit lehetne a 159 után venni."
A dilemma örök...
A dilemma örök...
GTPeti2015-09-26 20:03:12 // 71237
Egyszer mentem egy bérelt autóval, Maxxis gumik voltak rajta. Q... hangosak voltak.
(A GTV-re idén végre felkerülnek a Nokian WR A3-ak, nagyon kiváncsi vagyok rájuk...)
(A GTV-re idén végre felkerülnek a Nokian WR A3-ak, nagyon kiváncsi vagyok rájuk...)
Piritu - 1.000.0002015-09-26 19:50:37 // 71236
Gumis/futóműves téma.
A 156-al sokat keresgéltem, hogy alternatívát találjak a szakszerviz helyett. Nem sikerült. Hiába volt nekik csilli-villi, hiper-szuper mérőpad a műhelyben a 156 mindig riszálta rossz úton a hátulját. Jártam frissen felépített OFF szakszervizben is, ahol a gyári szakik épp akkor helyezték üzembe a mérőpadot. A vége mindig az lett, hogy a hátsó beállítás nem volt szinkronban az elejével, a győri szakszerviz padja egyértelműen mutatta, hogy az autónak félre kell mennie. Így is tett.
A 159-nél is bemérettem másnál, meg is állapították, hogy nagyon félre van. Miután semmit se éreztem elvittem a győriekhez. Persze semmi baját se találtak.
A 156-al sokat keresgéltem, hogy alternatívát találjak a szakszerviz helyett. Nem sikerült. Hiába volt nekik csilli-villi, hiper-szuper mérőpad a műhelyben a 156 mindig riszálta rossz úton a hátulját. Jártam frissen felépített OFF szakszervizben is, ahol a gyári szakik épp akkor helyezték üzembe a mérőpadot. A vége mindig az lett, hogy a hátsó beállítás nem volt szinkronban az elejével, a győri szakszerviz padja egyértelműen mutatta, hogy az autónak félre kell mennie. Így is tett.
A 159-nél is bemérettem másnál, meg is állapították, hogy nagyon félre van. Miután semmit se éreztem elvittem a győriekhez. Persze semmi baját se találtak.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-26 19:31:34 // 71235
én is inkább 17-es alut veszek télinek, gumiban meg Maxxis-t ár/érték/minőség arányában elég fasza kis gumi
Haddel2015-09-26 18:47:47 // 71234
Igen a nyomvályuk szépen megvezetik😃 basszus két hét mulva megyek haza ,felrakom a téli 16-os kerekeket :(
Don Gombóc2015-09-26 18:37:07 // 71233
Így van.
Ja és három jól felszerelt gumis futóművesnél voltam, mindegyik adatbázisa más és más szét és összetartási és dőlésszögi értéket mutatott. Erről ennyit. A legjobb kísérletezni, csak az idő, pénz, és gumi igényes sajna.
Ja és három jól felszerelt gumis futóművesnél voltam, mindegyik adatbázisa más és más szét és összetartási és dőlésszögi értéket mutatott. Erről ennyit. A legjobb kísérletezni, csak az idő, pénz, és gumi igényes sajna.
Shadin2015-09-26 18:05:02 // 71232
Ja. Ne legyen nyomvályú mert leránt az útról :-)
GTPeti2015-09-26 16:39:10 // 71231
Az első mondatod szerintem csak akkor igaz, ha mindig tükörsima úton mész.
(A menetkomfort egy más kérdés.)
(A menetkomfort egy más kérdés.)
.......................2015-09-26 16:25:00 // 71230
Menetbiztonság szempontból maximálisan teljesít a 19 es hisz az a legjobban tapadó legkevésbé kúszásra hajlamos
A felni biztonsága pedig tőlwd függ,
Ismeretlen rossz úton vigyázva okosan kell vele közlekedni
Én simán feltenném Sárvár rosenheim között nincs egy kátyú sem
Pestre már nem,oda lemezfeni való
A felni biztonsága pedig tőlwd függ,
Ismeretlen rossz úton vigyázva okosan kell vele közlekedni
Én simán feltenném Sárvár rosenheim között nincs egy kátyú sem
Pestre már nem,oda lemezfeni való
GTPeti2015-09-26 16:12:30 // 71229
Ez teljesen logikus lépés volt részetekről! Én csak az elvet írtam le. Ugyanazt, amit te is.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-26 14:23:48 // 71228
Pont olyan mint a 18-as mivel az is 235-ös
Szabolcs 1592015-09-26 13:58:27 // 71227
Azt gondoltam :))) mennyire biztonságos tudja valaki vagy senki se jár 19 es gurulokon télen
.......................2015-09-26 13:50:55 // 71226
Simán eljárnék téli 19el
Ha nem kell szívesen elcserélem veled 18 asra
Ha nem kell szívesen elcserélem veled 18 asra
Szabolcs 1592015-09-26 12:53:10 // 71225
Üdv nagy kérdés mennyire megbizható télen a 19 es ti felni lenne 4 darab ujj continental gumikkal ,lehetőségem nyílt venni de az a gond hogy téli gumival ,
Don Gombóc2015-09-26 12:34:49 // 71224
A 166 nál 4 mm széttartást írt a manuál. Azzal magyarázzák, hogy a nyomaték amikor behúzza egyenesbe, akkor lesz a megfelelő. Aztán mégsem ez történt, mert ette a belsejét. Aztán próbaként kapott 1 mm széttartást, de akkor is látszott a gumi belsején, így maradt a nullás beállítás.
.......................2015-09-25 22:48:54 // 71223
Nem kényes ,
Egyszerűen ahány nyelvű manual annyi összetartás
Kerékdőléstől is függ
De alapvetően a kerékösszetartás befolyásolja a szélén kopást
Ha a belső széle kopik jobban kevés az összetartás
Ha a külső akkor sok
Egyszerűen ahány nyelvű manual annyi összetartás
Kerékdőléstől is függ
De alapvetően a kerékösszetartás befolyásolja a szélén kopást
Ha a belső széle kopik jobban kevés az összetartás
Ha a külső akkor sok
GTPeti2015-09-25 22:00:31 // 71222
Szerintem pedig az inkább széttartás, mert így terheléskor kb nullásra jön ki, mápedig a gumik szempontjából ugye az a legjobb.
Martin_852015-09-25 21:46:21 // 71221
Tisztelt cartarsak!
Tudna Nekem valaki segíteni (ajánlani) egy megbízható és jó szerelőt akihez hosszútávon érdemes lenne hordani szeretett autómat. Cím, telefonszám kéne. :)
Köszönöm előre is!
Tudna Nekem valaki segíteni (ajánlani) egy megbízható és jó szerelőt akihez hosszútávon érdemes lenne hordani szeretett autómat. Cím, telefonszám kéne. :)
Köszönöm előre is!
Liquid2015-09-25 21:05:14 // 71220
ezzel kapcs. az az aggályom, hogy biztosan nem változik meg valami a futóműben, ha belenyúlunk? Gondolom nem véletlen állították ilyenre...Jó lenne valami rendes teszt.
Piritu - 1.000.0002015-09-25 19:43:57 // 71217
Mindjárt jön szosza és megmondja a tutit :-)
Liquid2015-09-25 12:39:50 // 71216
tudtommal a TI alapvetően eszi egy kicsit a belsejét, ez normális
nálam az eldobott gumiknál volt szűk 1 mm különbség, azt mondták az normális
nálam az eldobott gumiknál volt szűk 1 mm különbség, azt mondták az normális
denil12015-09-25 12:17:49 // 71215
Cartársak!
Amennyire jól hallottam és tudom viszonylag ismert jelenség,h a 159 / Brerák hajlamosak lenyalni az első (?) gumik külsejét vagy belsejét.
A kérdésem az lenne, hogy ezt a gyári (manual szerinti) beállítások mentén teszi vagy csak simán kényes a paraméterekre és sokan nem viszik el futóműveshez elég gyakran vagy nem azokat a paramétereket állíttatják be a futóművessel ami a gyári ajánlás?
Amennyire jól hallottam és tudom viszonylag ismert jelenség,h a 159 / Brerák hajlamosak lenyalni az első (?) gumik külsejét vagy belsejét.
A kérdésem az lenne, hogy ezt a gyári (manual szerinti) beállítások mentén teszi vagy csak simán kényes a paraméterekre és sokan nem viszik el futóműveshez elég gyakran vagy nem azokat a paramétereket állíttatják be a futóművessel ami a gyári ajánlás?
emGéza2015-09-25 07:12:11 // 71214
Ha , már nincs rajta a kerék , mert már leszedted :D
1. csavard ki a központosítócsavart ,
2. szedd le a féltengelyről a 36-os fejű csavart (lesz ellenállása és nem árt , ha
valaki tapossa a féket )
3. lazítsd ki a féknyereg 2db csavarját (itt is lesz ellenállás) ,
4. szedd ki a 4 db agyrögzítőcsavart ,
5. szedd ki a 2 db féknyereg rögzítőcsavart és az egész féket kapd le az agyról ,
tedd oldalra ,
6. kalapáld le az agyat .
A művelet kb 1-1,5 óra / oldal , ha van légkulcsod , akkor a fele se ;)
1. csavard ki a központosítócsavart ,
2. szedd le a féltengelyről a 36-os fejű csavart (lesz ellenállása és nem árt , ha
valaki tapossa a féket )
3. lazítsd ki a féknyereg 2db csavarját (itt is lesz ellenállás) ,
4. szedd ki a 4 db agyrögzítőcsavart ,
5. szedd ki a 2 db féknyereg rögzítőcsavart és az egész féket kapd le az agyról ,
tedd oldalra ,
6. kalapáld le az agyat .
A művelet kb 1-1,5 óra / oldal , ha van légkulcsod , akkor a fele se ;)
afla1592015-09-24 23:21:01 // 71213
Hali Urak!
Egy kis segítség kellene (infó)
Első kerékcsapágyat cserélt már valamelyikőtök. A legfontosabb kérdésem az lenne, hogy a cseréhez a féltengelyt ki kell húzni??? Mi a menete ha esetleg valaki már cserélt. Az tiszta hogy a féknyereg, illetve a tárcsa lepöccen...
Előre is köszi.
Egy kis segítség kellene (infó)
Első kerékcsapágyat cserélt már valamelyikőtök. A legfontosabb kérdésem az lenne, hogy a cseréhez a féltengelyt ki kell húzni??? Mi a menete ha esetleg valaki már cserélt. Az tiszta hogy a féknyereg, illetve a tárcsa lepöccen...
Előre is köszi.
mzo2015-09-24 22:33:08 // 71212
Jó kis minitali volt, még ha nem is egy vidám apropó miatt jöttünk össze. :)
Kíváncsian várom én is vajon tényleg a relé lesz-e a ludas?
Remélem gyorsan megoldódik a probléma
Kíváncsian várom én is vajon tényleg a relé lesz-e a ludas?
Remélem gyorsan megoldódik a probléma
Pityukoma2015-09-24 22:20:07 // 71211
Most értem haza. Se vontatás, se megoldás nem lett :-( Közben MZO Cartárs is odaért Tibihez. Mire megérkeztem, már kiszedték a szivattyút a tankból. Csatlakozót összedugva néha elindult, néha nem (de inkább nem). No akkor vontassunk gondoltuk. Fedélke kipattint és már láttuk is hogy az nem fog menni, mert bele van törve a vonószem :-( Így hát eltoltuk egy közeli benzinkútig. Ott az akkuról két darab vezetékkel megtápláltuk a szivattyút ami teljes gázzal működött. Sokáig nem járattuk nehogy leégjen a gázolaj hűtése és kenése nélkül. Kis szünetekkel még 2x lepróbáltuk. Az jó. Multiméter nem volt nálunk, ezért nem tudtuk kimérni a csatin a tápot. Csak gondoljuk hogy a reléje lehet beégve és nem kapcsol rendesen. No de melyik a reléje? Ezt nem tudtuk így ott hagytuk szegényt a kútnál. Zoli hazavitte Tibcsit én pedig a másik irányba kanyarodtam.
Kíváncsi leszek mi okozza a hibát.
Kíváncsi leszek mi okozza a hibát.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-24 21:15:38 // 71210
Tudom :D
Piritu - 1.000.0002015-09-24 20:37:57 // 71209
Meggyőztél :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-24 20:36:18 // 71208
Pesten passzpiros...
SzJanos2015-09-24 20:31:36 // 71207
A turbo-mra én is ránézetnék, ki az akihez érdemes levinni Pest környékén? Van olyan turbo-specialista, aki akár cserél, vagy javíttat is ha kell?
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-24 20:15:20 // 71206
beszéljünk...ugyan az van rajta, mint az 1.9-én ahol 5w30 a gyári olaj...hányat cseréltek szerinted eddig 200e km alatt aki normális olajjal megy?
Piritu - 1.000.0002015-09-24 20:12:28 // 71205
Így van, csak nem ezt írták elő és nem ilyet tettek bele...
Piritu - 1.000.0002015-09-24 20:11:45 // 71204
Akkor beszéljünk a motortól távol lévő dpf-ről...
Pityukoma2015-09-24 20:03:30 // 71203
Igen, az kattan. Most beszéltem vele, közben kiszedte az üléslapot. Kocogtatásra el-el indul a szivattyú. Úgyhogy indulok és haza húzom.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-24 19:42:31 // 71202
hátsó üléssor alatt van igen...relé jó? hallatszik a kattanása?
Pityukoma2015-09-24 19:10:47 // 71201
Sziasztok! SOS segítség kellene Tibcsi166-nak. Útszélén áll, megállt a vas. Hibakód nincs, egy pillanatra beindul, majd leáll. Mondtam neki hogy vegye le a szűrőről a bemenő csövet és nézze hogy gyújtáson jön-e a gázolaj. Nem jön, nem hallani az üzemanyag szivattyú búgását.
A kérdés az hogy hogy tudjuk ellenőrizni a szivattyú feszültség ellátását? Jól emlékszem hogy a hátsó ülés alatt van egy fedél ami alatt a csatlakozó?
A kérdés az hogy hogy tudjuk ellenőrizni a szivattyú feszültség ellátását? Jól emlékszem hogy a hátsó ülés alatt van egy fedél ami alatt a csatlakozó?
akos1592015-09-24 16:47:52 // 71200
Üdv Cartársak!
Érdeklődnék tud-e valaki 159 hez (2.0 JTDm, 170hp, 2010 évjárat, kombi) bal első ablakemelő szettet (sínek+motor) okosba, elfogadható áron???
Válaszokat előre is köszönöm!
Érdeklődnék tud-e valaki 159 hez (2.0 JTDm, 170hp, 2010 évjárat, kombi) bal első ablakemelő szettet (sínek+motor) okosba, elfogadható áron???
Válaszokat előre is köszönöm!
Online tag
0
Vendég0
574