Fórum >> Típusok >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)2015-11-10 19:33:41 // 73049
nem ugrik és különben is láncos :) nem jól fokolnak el az elektromos módosítók ...típushiba by opel
Grega4042015-11-10 19:25:23 // 73048
Ezt megeròsítem. Én Miskolcon lakom, de gyakran vagyok Pécsen is. Egyik sem kis város, de mint az a bizonyos fehér holló olyan ritkán kell araszolni dugóban. A legynagyobb csúcsban eljutok a város egyik végéből a másikba max. 35-40 perc alatt. Volt olyan, hogy Bp-en ennyi idő alatt 5-8 km-t tettem meg.
Shadin2015-11-10 19:06:41 // 73047
Ugrott egyet a szíj?
Shadin2015-11-10 19:06:11 // 73046
P0013
P0014

Vezérmű helyzet jeladónak tűnik
Erhard 242 (Pure Energy)2015-11-10 19:02:33 // 73045
vezérlésmódosító inkább, mind a kettő...
Szabolcs 1592015-11-10 18:46:16 // 73044
Sziasztok 1 év alatt Az elsö hiba az 1,9 jts nél p0013és p0014 erötlen a gép ,,,hol elöjön a hiba hol El tünik Szerviz nem lät Semit mondom neki hogy ez a két hibakod Volt Mert ki olvastam ,kérdezte hova lett a hiba mondom pasz ,erre kérdi Most jo a kocsi mondom nem akar menni ,välasz jöjjek vissza Ha ki dobta a motor lämpät ,valakinek valami ötlete ,vezérlésmodosito a kipufogo oldalon azt mondtäk vagy mägnes szelep
Shadin2015-11-10 18:36:27 // 73043
Nekem egyik sem jött be, számottevően nem világított jobban és töredéke idő alatt kiégett mint a sima.

Viszont az illegalstreetracingoffroad "E" jel nélküli 60 wattos az már sokkal jobb és tartósabb volt.
Giuntini2015-11-10 18:16:57 // 73042
Kiégett az egyik tompított. Soha nem voltam megelégedve a fényerejével, ezért mindkettőt kicseréltem. 50%-al nagyobb fényerejűt vettem, nagyobbat nem akartam , mert a 110 %-al megnövelt már extrém.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-11-10 15:41:13 // 73041
kb 20 perc alatt teszek meg olyan 4km...az elég jó átlag :)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-11-10 15:40:05 // 73040
megrendelem no para és retteghettek :DDD
Shadin2015-11-10 15:00:34 // 73039
Infóparkból kijutni 2Km 20perc 25Liternél kiakad a mérőke 17:00 körül :-)
Liquid2015-11-10 14:58:16 // 73038
ez alapvetően jogos, sőt nem a dugó helye hanem a hossza a lényeg :)
Egyébként a rövid, hidegen megtett távon tolják meg a fogyasztást.
Pl. 2km melóba, néhány piros lámpával: 14-20l-es átlag
Shadin2015-11-10 14:51:03 // 73037
És hozzátenném minden felhang nélkül, Budapest és Zalaegerszeg, mint városi dugó, nem egy és ugyan az :-)
Ami BP-n 11-12 az "vidéken" literekkel kevesebb.
Zsolt1552015-11-10 12:23:38 // 73035
Szia!

Pápán van egy ilyen kulcsos. Ha jól emlékszem Őt szokták ajánlani.


http://www.kulcszarszerviz.hu/immobilizeres-kulcsok-masolasa/category/15.html
Giuntini2015-11-10 11:50:40 // 73034
Teljes mértékben igazat adok Neked! 200 le-nél ne kezdjük el a fillérbaszást! A 2.4 jtdm-ről is ugyanez mondható el, pedig dízel. A Q-tronic, vagy a Q4 nem a fogyasztásra kedvezően ható opció. Tudomásul kell venni, ha úgy toljuk, amiért nagyobb a motor, és erősebb, akkor hozza a fogyasztást. Az semmiképpen nem fedi a valóságot, hogy az utóbbi időben elkezdődött a 200 lóerős ligában a csodafogyasztások leírása. Tisztában kell lenni az autóinkkal, és városi fogyasztásra, az igazi városozást kell érteni, nem forgalom mentesen, zöld hullámban végigkrúzolni, a pillanatnyi fogyasztást vizslatva. Ha ezt tesszük, és közzé is tesszük, akkor önmagunkat, és másokat is becsapunk. A tiéd is eszik, hiszen úgy használod, ahogy kell. Az "igazi" városi fogyasztása a 2.4 Q-tronic-nak 11-12 liter, minden más önámítás. A városhoz hozzátartozik a dugó. Ha pedig autópályázol, és úgy nyomod neki, ahogy szereti, ill. a forgalom lehetővé teszi, 9-9.5 lityó. Két éve hajtom a gépet, egyszerűen 150 alatt nem érzi jól magát a motor autópályán. TBI-t azért vesz az ember, mert megy, és élvezi a benzines viselkedését. 2.4-et pedig azért, mert jobban akar menni, mint a többi dejzeles, és ezt a magasabb fogyival is tudja tolerálni. 2.4-et is azért vesz, mert csak két előnye van az 1.9-el szemben. A többi mind hátrány. Viszont megy, és a hangja fenomenális a többi dízelhez mérve. Fenntartani, és minden egyébben csak hátránya van.
Piritu - 1.000.0002015-11-10 11:49:21 // 73033
pe-Ti szerelt a Giuliettajaba.
osee_selespeed2015-11-10 11:08:27 // 73032
Sziasztok!

Ilyet próbált már valaki? Kíváncsi volnék milyen...
Erhard 242 (Pure Energy)2015-11-10 10:18:16 // 73031
TBi update...
Már bele raktam 7-8e km-et mióta megvan az autó, a fogyasztás még mindig 9,5-9,6L eddig semmi hiba, csak beülök és tolom neki...sajnos nem tudom megállni, hogy ne toljam neki egyszerűen lehetetlen :) Városi használatban sokszor kihagyom a 4, 5-ös fokozatot 3-ból 60-nál egyszerűen 6-ba felrakom és ennyi...az agip 98-ast szereti ami jövőre megszűnik szóval kell találni valami normális cuccot....
Roland1592015-11-10 07:43:54 // 73030
Ja 1.9 jtdm 16v ezt elfelejtettem....:)
Roland1592015-11-10 07:37:11 // 73029
Szia geri147!Nekem is voltak ilyen gondjaim tavasszal,padra tetettem a porlasztóimat-légtömeg mérőt cseréltem,meg MAP sensort,meg EGR-t és nem volt javulás!Aztán lefalaztam az EGR-t és megoldódott!Amit viszont nem értek,néha ingadozik az alapjárat,de csak nagyon kicsit(néha bemozdúl a mutató egy fél mutatónyit,ez nem is zavarna mert szépen jár!Viszont a porlasztóim értéke néha elmegy 2-es korrekcióig is,és nem mindíg ugyan az a hengeré...aztán vannak napok hogy mindig jók a korrekciók(hidegen-melegen-menet közben)Amúgy ha rossz a korrekcióm akkor az csak alapjáraton van!
Grega4042015-11-09 23:33:34 // 73028
Nekem ugyan ez van most. De nem mindíg csinálja. Ma reggel pl. mégegyet ráizzítottam és gyönyörüen indult.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-11-09 20:51:13 // 73027
miért nem gyártattad le savállóból? nem hinném hogy olyan drága lett volna
.......................2015-11-09 20:35:54 // 73026
a diesel égés legfontosabb tényezője a porlasztás
ha az nincs renben semmi sincs rendben

én először az injektorokat Bosch padra tenném
aztán ha az OK akkor a szivossorra lehet rámenni
gery1472015-11-09 20:18:38 // 73025
Sziasztok,

Adott egy 2,4-es aki egy kicsit szeszélyes :)

Tegnap vettem észre először, hogy alapjáraton kicsit ingadozott a fordulat és mintha fulladozott volna a motor vagy puffogott volna, menet közben nem tapasztaltam semmit, simán megy és nem is rángat, fogyasztásom jó. Ma reggel és délután is simán járt majd most este ismét produkálta a jelenséget. Tapasztalt már valaki ilyet, esetleg ötletetek?

Tippem sajnos nekem is van ami a porlasztókra irányul, de jó lenne megúszni mondjuk egy szivósor nagytakarítással :)

Köszönöm a segítséget!
Don Vito2015-11-09 20:14:08 // 73024
Köszönöm!
Shadin2015-11-09 20:09:48 // 73023
Persze. De sem a Walker sem a Bosal sem senki sem gyárt hozzá :-(
És eljött az a pillanat amikor még én is sajnálok kiadni 100+ Forintot egy darab vasért...
Erhard 242 (Pure Energy)2015-11-09 19:08:42 // 73022
hm, ha most így állnak hozzá a dolgokhoz mi lesz a garis dolgokkal, ha lenne... ez a határon túli vásárlás egy szopás szerintem, legalábbis alkatrész területén...
SKrisz2015-11-09 18:28:58 // 73021
Nemrégen valaki kérdezte, hol lehet kulcsházat beszerezni a 159-es kulcshoz... Aztán nem emléxem már, hogy lett-e megoldás, mindenesetre engem érdekelne a dolog :-)

Van valakinek infója hogy lehet megoldani a ház cserét? Igazából csak az alsó része adta meg magát, azt kellene cserélni...
Shadin2015-11-09 17:21:18 // 73020
Mondjuk, h tervezett költség, mert ugyan kifizettem már, de még nincs itt :-(
Nem túl kommunikatív a csávó, Nem reagált a leveleimre, bemószeroltam a PayPal-on amire egyből kiakadt, hogy Ő írt nekem. Mondom nem Írt korábban, de azért mondja el mi épp a gubanc. Kértem hozzá tűzkarikát és várt tőlem +5Eurót. Átutaltam, tevettem a ticketet PP-ről és azóta megint nem kommunikál :-)
Piritu - 1.000.0002015-11-09 17:05:58 // 73019
A 7-i blogodban említed, hogy "- Hátsó kipufogó dob és első rezgéscsillapító cső (30500Ft)" - ezek szerint megjött a kipufogó? Milyen?
David | Centocinquantanove2015-11-09 15:42:49 // 73018
Miért ezt a régit hozta?
Van már gyári fejlesztett is, aminek a középen 3 kisebb lyuk van: blog.
Shadin2015-11-09 15:35:47 // 73017
Én kivágtam 0,5-ös alu lemezből. Van vagy 5-6db fél mm-es méretközökkel :-)
Shadin2015-11-09 15:33:59 // 73016
Nagy áram felvételre ejti a feszültséget, igen akár lehet rossz is a generátor...
Alfonis2015-11-09 15:29:57 // 73015
Ilyen volt nekem is bent gyárilag. Én ezt cseréltem le teljes dugóra mert ezen is átmegy a szutyok. Voltak EGR el gondjaid?
Nivan842015-11-09 15:23:32 // 73014
Pont ma hozta meg a postás bácsi :D :D

csocsi2015-11-09 12:42:14 // 73013
Valami ilyesmire gondolt a szerelő is.
Ezért is vittem vissza, hogy körbejárja a dolgot.

Tehát ha a generátor ekkor nem tudja a töltést biztosítani akkor rossz lehet?
csocsi2015-11-09 12:40:15 // 73012
Amit cseréltem az meg 90-es volt
Shadin2015-11-09 11:30:20 // 73011
Olvasgassatok a blogomban.

A hiba oka ismeretlen.
Manky programjával nem csinálta, ill. akkor sem, ha az egyébként hibátlan EGR-t a fogadó oldalon lefalazod egy alu lemezzel aminek a közepén 9mm-es furat van. Nekem korábban a 8mm-es már néha bejelzett, az már kicsi.
Don Vito2015-11-09 11:11:13 // 73010
Szia Dani900622 (és Mindenki)!
Hasonló problémát tapasztaltak és tapasztalok én is az EGR cseréje óta: 1500 és 2000 közötti fordulaton kicsit rángat az autó (ha emelkedőn megyek, akkor jobban érezhető), és nem igazán tudni, hogy mi okozza ezt. (A szívósor is ki lett tisztítva az új EGR beszerelése kapcsán.)
Nálad kiderült, mi okozza a problémát? (Vagy valaki másnak van ötlete?)
Előre is köszönöm.
.......................2015-11-09 10:31:26 // 73009
Jól mondod
Egy tipp még ,
A testelési pontok a kasznin gyakran korrodáltak ebben a korban
Azon is eshet feszültség ,és máris nem tölt semmit,
De ezt egy villamosság szerelőnek tudni kell
Shadin2015-11-09 10:28:36 // 73008
Csak egy 5let, ha van benne kiegészítő fűtés, az 70 fokos vízig be van kapcsolva emlékeim szerint. Legalábbis a 2.0-ba biztosan, és terheli az akku-t 1,5KW-tal. Ha nem jó a generátor akkor ez elég rendesen le tudja törni a töltési feszkót.

De úgyis kijavít valaki, ha hülyeséget írok :-)
.......................2015-11-09 09:55:23 // 73007
Túl nagy az akku,
Az 1,9 be elég lett volna kisebb is
Liquid2015-11-09 09:43:39 // 73006
Tudom ráérne még, de köv hétvégén nem biztos hogy ráérek, addig úgyis a garázsban fog állni. A Pandán meg annyira kemények lettek a nyárigumik, hogy a télivel jobb lesz :)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-11-09 09:36:44 // 73005
mindig ez a kapkodás, tegnap 21 fok volt a héten végig 17 lesz....ej de ráérek még :DDD
csocsi2015-11-09 09:29:40 // 73004
Sziasztok :))

Némi segítség kellene. Az akksimmal vannak problémáim.
Tavasszal cseréltem le, egy régi darab volt benne. 80 Ah-as került bele.
Egyik reggel nem indult az autó. Töltés és irány a villamossági szerelő.
Némi méricskélés után arra jutott, hogy amíg a hűtővíz nem éri el a kb 70 fokot addig nem tölt, amint ezt átlépi azonnal rendben a töltés.
Próbáltuk fűtés/klíma ki be kapcsolásával, de érdemi változást nem tapasztaltunk.
Mivel mostanában hideg van és többször csak rövid távok voltak, ami alatt ezek szerint nem volt töltés.
Ma reggel visszavittem a szerelőhöz alaposabb kivizsgálásra. Remélem kideríti a probléma okát és orvosolni is tudja.

A gép 2008 októberi. Valaki találkozott már hasonló problémával. Esetleg tipp.

Előre is köszi a tippeket.
Chianti2015-11-09 09:24:09 // 73003


Egy kis kiruccanás. Kaltenbach-Budapest-Kisvárda, oda-vissza + még otthon pár száz km. Téligumival (205/55 R16), ebből hazafelé olyan 70%-ig, vissza pedig fullra pakolva. Szerintem minimum 2 tonna volt a kocsi. :o) Épp annyi hely volt hátul, hogy a belső tükörnek maradt 1 lőrés. 2 felnőtt, 2 gyerek, visszafelé az osztrák-német határon 1.5 óra vánszorgás. (Köszönjük Merkel asszony!)
Egyébként autópályán 140-150, de megvolt a 210 is valahol az M3-on, csak én és a vas. Nem bírtam a véremmel...
Szóval összességében elégedett vagyok, még mindig imádom a Vörös Démont!!!
Martin Kovacs2015-11-08 22:11:27 // 73002
Tiéd is szép vas !! :D
Piritu - 1.000.0002015-11-08 22:04:11 // 73001
Jóccakát, léptem.
Martin Kovacs2015-11-08 21:19:56 // 73000
Köszi szépen ! :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak