Fórum >> Típusok >> 159

.......................2015-12-09 19:23:15 // 74549
Gondol bele ezen bulsz egy fél millát
A TBi re költesz egykétszázezret
Átírás eredet illeték 150

Egy autócserére ellocsolsz 6 7kilót?
Ennyiből lehet venni egy téli autót,
yani🍀2015-12-09 19:04:48 // 74548
Nevetséges.
Abban bízom, hogy a srác, akinek az enyém tetszik bevállalja és megveszi úgy, hogy az övé még megvan. Azt mondta nem a pénz az akadály, hanem a helyhiány. Mondtam neki, hogy ha a héten nem jön össze, akkor én nem tudom a Tibit megvenni. Ebben az esetben én sem fogom eladni.
Shadin2015-12-09 18:57:51 // 74547
enyémre 1.6-ot mondott :-)
yani🍀2015-12-09 18:53:54 // 74546
Ma beszéltem egy kereskedővel. Azt mondta, hogy az enyémet max, 2,3 körül venné be.
Majdnem mondtam neki, hogy mit kéne bevennie. Annyiért gondolom már elvitték volna tőlem is.
emGéza2015-12-09 18:52:24 // 74545
Igaz ?
Már azon is gondolkodtam , ha nem lesz meg a hiba , inaktívra rakatom ezt a "HH-át" ,
ha lehet . Én tudni kézifékkel indulni :-) Amúgy , nem rossz az az 1 mp féken tartás ,
de még nem vettem észre , míg a kezelési könyv fel nem világosított és ki nem
próbáltam .
Shadin2015-12-09 18:44:42 // 74544
Zseniális :-)
emGéza2015-12-09 18:43:08 // 74543
Egy kis "rémtörténet" a benyás szekcióból :-D De , ez nem üza. függő ;-)

A mai sztárvendég , ismét a Hill Holder volt .
A héten hazafele mindig dobta hibának , újra indítás után meg eltűnt . Ma elgurultam Szatyihoz , persze a hibát nem dobta ... elindultam haza , persze , hogy jött a hiba . Visszamentem Szatyihoz . Hurrá !!! Van hiba ! De nem ért rá kiolvasni .:-O
Péntekre lebeszéltük a vizitet . Beindítom , van hiba és elindulok már nincs hiba .
Ha nem lesz hiba , még le kell mondanom a pénteki randit . (mert állítólag e hibát nem tárolja) . Viszont most , ha nem dob hibát , akkor se működik a visszagurulás gátló !
yani🍀2015-12-09 18:43:02 // 74542
Sajnos nem tag az Amoren. Annyit tudok az autóról, hogy 15-16 éves, hibátlan mind műszakilag, mind esztétikailag. 700K körül szeretne kapni érte. Miskolcon van az autó és van még egy telefonszámom. Tudom, hogy ez nem sok, de hátha...
Shadin2015-12-09 18:36:12 // 74541
Ki a cartárs? Kellene valami infó az autóról.
yani🍀2015-12-09 18:32:09 // 74540
Ha esetleg tudtok olyat aki venne egy hibátlan 156 1,6 TS Berlinát 175K-val Alfa Rosso színben akkor kérem, hogy ne tartsátok magatokban. Van egy Cartárs, aki megvenné az enyémet, de nem tudj hová tenni két autót.
Shadin2015-12-09 17:16:40 // 74539
De uncsik vagytok :-(
Shadin2015-12-08 22:27:33 // 74538
Elvette az eszetek a TBi magic ;-)
Abban milyen a váltó? Küldjetek egy képet a bekötésről...
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-08 22:13:02 // 74537
ahhoz képest, hogy mekkora fanok vagyunk...áhhhhhhhhhh :DDD
Liquid2015-12-08 22:10:07 // 74536
mert Ő egy jó értelemben vett csendes őrült :)
Pityukoma2015-12-08 22:03:50 // 74535
Egy rövid monológ: Ez mi? Nem tudom és te? Én sem akkor lépjünk a következő menübe :-DDD
De tudtuk kit kell felhívni. Igaz Zoli?
Basszuskulcs Shadin kívülről fújja a menüt. Vakon elnavigált minket telefonon keresztül:-)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-08 21:40:12 // 74534
jah ültünk az autódban mint két veréb és nem bírtuk szóra bírni a gyári kihangosítót :DDD
Pityukoma2015-12-08 21:22:53 // 74533
Gyerekek ma voltam Erhardnál. Kicsit kivittem a vasat a városi dzsungelből. Úgy mentem mint az állat, amit lehetett kihoztam belőle. Akit utolértem azt megelőztem. -és mindenkit utolértem:-D A komp szerinti fogyi 9.6 volt. Visszafelé szolidabb tempóval kerek 9 volt (kicsi dugóval a Szerémi út - Lágymányosi híd körül). Az elmúlt 1000km átlaga kerek 11 lityi. Ennek 90%-a városban volt. Ahogy öregszem egyre ritkábban gurul el a gyógyszer, de ma elgurult és nagyon jól esett :-D Kib@szottul megy, nagyon élvezem. Majd 5 év múlva megmondom hogy jó döntés volt-e a TBi, egyenlőre nagy az örömködés :-)
Piritu - 1.000.0002015-12-08 21:17:14 // 74532
Ja, ja. A másikról majd a másik fórumban.
Piritu - 1.000.0002015-12-08 21:16:25 // 74531
Lehet azzal is. Ha megnézed, elég vékonyka valami, ami a kipufogógáz és a hűtővíz között van.
Az alap a ház elrepedése egy idő után. Egyszerűen a műanyag nem bírja a meleget. Elreped és ahogy a német szerelő mondta "placcs" elmegy a víz.
Giuntini2015-12-08 20:56:38 // 74530
Kint voltam az autóval Érden, az autópályán elindított egy regent. Ami nagyon furcsa, iszonyú büdös van az utastérben, olyan égett szag, mintha regenerálna állandóan pedig nem.
Shadin2015-12-08 20:48:58 // 74529
A 159-ben mármint.
Shadin2015-12-08 20:48:04 // 74528
11-ben meg a TCT manuálisát tették bele :-(
Shadin2015-12-08 20:45:37 // 74527
Nem azzal van a gond, nem?
Shadin2015-12-08 20:43:38 // 74526
Végre reálisan gondolkodnak.
Piritu - 1.000.0002015-12-08 20:30:09 // 74525
Nekem is "olyan van" :-P
.......................2015-12-08 20:28:07 // 74524
2009 2010 évben az opel F40 váltóval szerelték a 2.0jtdm et
A yani nak olyan van
Az F40 400 Nm es ,az van a 2,4 is
Piritu - 1.000.0002015-12-08 20:24:15 // 74523
Erhard egyébként a hőcserélő miatt "reklamál", ami a házban van.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-08 20:23:29 // 74522
akár vagy bízd a szerencsére :)
Piritu - 1.000.0002015-12-08 20:20:45 // 74521
Sokra mentem vele amikor Nürnbergnél észrevettem, hogy fogy. A szervizből el se engedtek...
Piritu - 1.000.0002015-12-08 20:18:03 // 74520
Megvolt :-P
Sokkal nyugodtabban alszom azóta.
yani🍀2015-12-08 20:16:47 // 74519
Szerintem elegendő a folyadékszint figyelése.
Piritu - 1.000.0002015-12-08 20:16:19 // 74518
Az olajcsere nélküli élet már csak azért is érdekes, mert - mint mindennek - az olajnak is van szavatossági ideje.
Mondjuk az is érdekes, hogy a Júliácskát 20ezrenként kell karbantartani, a 159 35ezrével szemben...
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-08 20:15:20 // 74517
én is cserélek benne castrol-t meg kap egy kis xado-t :DDD
Shadin2015-12-08 20:10:21 // 74516
EGR hűtőház preventív csere?
Shadin2015-12-08 20:09:32 // 74515
Az történt :-)

Az határozottabban és finomabban váltott. Vagy csak megszépültek az emlékek.

Arra azért kivi vagyok, hogy a 350Nm-es váltó elé miért tettek 360Nm-es motort...
Shadin2015-12-08 20:06:54 // 74514
Én már hívő vagyok és hiszem a megmagyarázhatatlant :-)
Csodaszertől eltekintve mindenhol dicsérik a Castrol Syntrans Multivehicle 75w-90 olajat. Pénteken lett beletéve és egyre jobb, szerintem ha csak az olaj az oka akkor egyből érezni kellett volna a változást.

Motor is Castrol Edge 5w-40 C3-ast kapott, kíváncsi leszek itt is azt tapasztalom mint az exnél...

Na de hogy nem kell olajat cserélni a sebváltóban? Ki találta ki ezt a marhaságot?
Liquid2015-12-08 20:06:16 // 74513
így van, az enyém is ilyesmi volt
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-08 20:03:23 // 74512
opel váltó 60e-ként olajcsere, meg meg kell bele venni a fullos olajat :P
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-08 20:01:55 // 74511
a DPF-je jó de az EGR-t inkább hagyjuk a 2.0-nál...
Piritu - 1.000.0002015-12-08 20:00:03 // 74510
Az enyémen (még a régi) egy sima olajcsere is sokat dobott.
Shadin2015-12-08 19:57:55 // 74509
Ja. 2.0-ban senki sem akar DPF-et kidobni és EGR-t falazni.
De baxák meg a C635-ös válójukat, esküszöm az F32-es jobb volt.
Bár ez is kezd magához térni az olajcsere + adalék után...
.......................2015-12-08 19:51:32 // 74508
ebben igaza van ,bele kell törődni hogy a 2,4 nem euro4 es motor
a 156 ban euro3 al faszául muzsikál

sajna alfiéknak torinoban a 2.0 jtdm motorban 2009ben sikerült megoldani hibamentesre ezt a dpf dolgot
.......................2015-12-08 19:47:00 // 74507
van olyan mikor alapjáraton és részterelésen ok a porlasztó
de nagy gázon túl sokat vagy túl keveset szállít
a Bosch pad is 3 rail nyomáson és több fordulatszámon mér és jegyzőkönyvez is

az enyém is ilyen volt pl.
alapjárat ok hidegindítás ok ,mégis úgy füstölt padlógázon mint állat
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-08 19:22:49 // 74506
egy rossz porlasztónak vannak jelei, döcörgő alapjárat, nehezen indul az autó stb...
mzo2015-12-08 19:15:48 // 74505
Abba is gondoljatok bele, hogy a Dpf mitől tud eldugulni. Vagy attól, hogy beszarik valamelyik porlasztó, vagy a komplett rendszer, vagy esetleg rossz az olaj, nem Dpf kompatibilis. Vagy valami nem oda való dolog került a szűrőbe, amit nem tud kitakarítani a regenek alkalmával.
A rossz csúcsok tüneteit ráadásul simán eltünteti a Dpf, nem hagyja hogy feltünően kormoljon.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-08 19:06:36 // 74504
szerintem ami ér valamit az az ha mechanikusan van kitisztítva a DPF, leveszik, szétvágják, kipucolják és vissza a helyére...ezek a "csoda" szerek semmit sem érnek
Giuntini2015-12-08 17:34:59 // 74503
Erhard, szerinted ha beleöntöm a Liqui Moly részecske szűrő tisztítót, segít valamit? Tudom te a herélés hìve vagy, de én nem szeretném. Azon csodàlkozom, hogy mindig jól működött, 20 %-ra leregeneràlt. Vagy ez hirtelen is el tud tömődni?
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-08 16:56:33 // 74502
nem sok köze van az üzemanyaghoz...mit oldana le főleg a szívósorból vagy az EGR-től? oda sem jut a folyékony üzemanyag...sajnos a 2,4 DPF-je egy kalap sz@r, már mondtam hogy olyan, mint a vakbél....
norbi04092015-12-08 15:59:03 // 74501
A 80%-al szerintem sincs semmi gond. Nekem rendszeresen 100% körül kezd regenerálni és mindig 16% környékére takarít...akár OMV akár Shell van a tankban :)
.......................2015-12-08 14:39:18 // 74500
A gond szerintem az oxigén,
Mivel nincs az 1,9 2,4 ben lambdasonda nem tudja az ecu hogy van e elegendő oxigén a kipufugógázban,
És anélkül nem ég ki a korom hiába van 650fok
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak