Sziasztok! egy költői kérdés :)
Fel lehet rakni 1.6 8v boxira az 1.7 16v hengerfejeit ?
Boel /AlfaHolic/2014-06-28 00:21:02 // 134766
Xixo2014-06-28 00:20:42 // 134765
Én mostanában gondolkoztam, hogy eladom, mert havi 200km-re elég luxus fenntartani, de aztán ma mentem vele egy karikát és megint nem akarom, olyan jó kis autó ez! :) Meg aztán lehet, hogy télen kevésbé lesz alternatíva a biciklizés...
Annak meg nincs értelme, hogy most eladom jóesetben 5kilóért, novemberbe veszek egy másikat és kezdem előröl a rendberakásosdit.
Annak meg nincs értelme, hogy most eladom jóesetben 5kilóért, novemberbe veszek egy másikat és kezdem előröl a rendberakásosdit.
NT Kundi2014-06-27 21:28:19 // 134764
:-)
Bakelyt2014-06-27 21:26:32 // 134763
Udv mindenkinek,
Elado az autom, 700 euro-ert elviheto, mukodokepes egy kulcsra gyul szepen megy. masfel eve volt egy vezermuszijszakadas akkor a motorgeneral belekerult 800 euro-ba (hengerfej minden szellepel+ vezerles+ gyertyak stb. )azota az auto 2500 km se futot. Mivel a 4 atutom van nem tudom fentartani es mivel nem hasznalom eladom. Ha valakinek kell alkatresz motor+kuplung+valto egyben akkor bontasrol is lehetne szo.
Ha erdekel valakit irjon nyugodtan ram.
Az autorol:
Alfa 145 1.6 16V 88 kw 120 lovas, motorkod AR67601
Evjarat 1999
Elado az autom, 700 euro-ert elviheto, mukodokepes egy kulcsra gyul szepen megy. masfel eve volt egy vezermuszijszakadas akkor a motorgeneral belekerult 800 euro-ba (hengerfej minden szellepel+ vezerles+ gyertyak stb. )azota az auto 2500 km se futot. Mivel a 4 atutom van nem tudom fentartani es mivel nem hasznalom eladom. Ha valakinek kell alkatresz motor+kuplung+valto egyben akkor bontasrol is lehetne szo.
Ha erdekel valakit irjon nyugodtan ram.
Az autorol:
Alfa 145 1.6 16V 88 kw 120 lovas, motorkod AR67601
Evjarat 1999
WarbiRunner (Gyuri)2014-06-27 21:16:45 // 134762
No way...:-) Nálam eleve csak 146 játszik.
NT Kundi2014-06-27 20:43:50 // 134761
a JTD-et a BOXER-emért ráfizetéssel?
WarbiRunner (Gyuri)2014-06-27 19:17:20 // 134760
Ez pl egy bíztató darab, de ki tudja valójában milyen. Nyilván nem fogja senki behozni, mert regadóval, leszervízelve, forgalomba helyezve 5-600e közt áll meg. És akkor mennyiért kéne adni? Pedig régi autóból is az ilyennek van értelme szerintem.
Amúgy van itthon is: ez
Jó, nem dízel, de ez egy olyan darab amin simán gondolkodnék. Sőt már volt hogy majdnem...csak azt nem tudom, melyik dízelemet adnám érte. Harmadik autót nem kéne erőltetni...Az ára teljesen érthető, bár a magyar piac számára emészthetetlen.
Amúgy van itthon is: ez
Jó, nem dízel, de ez egy olyan darab amin simán gondolkodnék. Sőt már volt hogy majdnem...csak azt nem tudom, melyik dízelemet adnám érte. Harmadik autót nem kéne erőltetni...Az ára teljesen érthető, bár a magyar piac számára emészthetetlen.
Béci Ɨ|ѯ2014-06-27 18:01:44 // 134759
Bizony nagyon ritka már a szép példány. Külföldön a jó és szép állapotúaknak még elkezdett felfelé menni az ára. Egy igazán jó állapotú áv-ért kint már elkérnek 4-5 ezer eurót is...
VKG231!!! (156+75)2014-06-27 17:11:33 // 134758
Ezt én régen nem mertem leírni, de semmi szép nem jön be... Persze lehet, hogy van karbantartott, de ilyen tip-top verdák tök rég kerültek fel a hahura... (Pl 55-ből most is fenn van egy gyönyörű...)
WarbiRunner (Gyuri)2014-06-27 16:47:26 // 134757
Amúgy meg a 145-146 felett úgy komplett eljárt az idő, kezd a használt felhozatal elég gáz lenni.
WarbiRunner (Gyuri)2014-06-27 16:44:18 // 134756
Kolompolós kerregés? Alapjáraton kerreg persze...amúgy a jtd is. De bent az utastérben tök csendes. 110-120 körül is meglepően kultúrált. Fölötte nem tudom, abban a tartományban a jtd-t használom :-) Országúton nagyon kellemes utazni vele. Persze az igaz, hogy jó állapotút kifogni nem egyszerű.
DieselManiaco(NagyVad)2014-06-27 10:23:17 // 134755
A TD-k felett már eljárt az idő,szétmálló hengerfejek,csak Reinz tömítéssel mennek,mert a többit kifőzik általában.Ha bejön a kolompolós kerregés,akkor jó is lehet.Fenntartani viszonylag olcsó,ha egyszer jól meg van hengerfejezve,és tiszteletben tartod hogy egy öreg diesel,és úgy bánsz vele,akkor csak futóműre kell költeni,azt nem szereti ha rúgják.Arra inkább JTD.
WarbiRunner (Gyuri)2014-06-26 22:48:24 // 134754
Attól függ mire és mennyit használnád. És persze hogy milyen állapotút fogsz ki. A TD motor szögegyszerû, megbízható, a hengerfeje viszont érzékeny.
A jtd elpusztíthatatlan motor, a lendkerék egy kritikus pontja.
Ha sokat pályázol, akkor mindenképp jtd.
Ha a békés családi autót keresed, akkor a TD is elég dinamikus, kellemesen autózható.
A jtd-ben viszont ott lapul a Bazsó G. által megfogalmazott tahóság. Egy chip tuning kell hogy felszínre törjön :-)
A jtd elpusztíthatatlan motor, a lendkerék egy kritikus pontja.
Ha sokat pályázol, akkor mindenképp jtd.
Ha a békés családi autót keresed, akkor a TD is elég dinamikus, kellemesen autózható.
A jtd-ben viszont ott lapul a Bazsó G. által megfogalmazott tahóság. Egy chip tuning kell hogy felszínre törjön :-)
NT Kundi2014-06-26 21:54:43 // 134753
ha váltanék BOXERről mi ajánlanátok TD vagy JTD melyikkel lenne kevesebb nyűgöm?!
Ferke2014-06-25 20:38:50 // 134752
Nem akarlak elkeseríteni, de facelift, bontott és fekete...ez így együtt eléggé impossible:)
aatis2014-06-24 14:16:26 // 134751
Szia,
írtam neki. Várom a válaszát. Ez jó hír, hogy neki mindig van mindene. :)
írtam neki. Várom a válaszát. Ez jó hír, hogy neki mindig van mindene. :)
William2014-06-24 14:14:34 // 134750
Szia!
Kérdezd meg az Alexandrót! Neki mindig van mindene;-)!
Kérdezd meg az Alexandrót! Neki mindig van mindene;-)!
aatis2014-06-24 12:29:23 // 134749
Tudom, jogos. :D
Béci Ɨ|ѯ2014-06-24 12:09:45 // 134748
Ok, bocsi, csak sokan eddig sem jutnak el. :-)
aatis2014-06-24 11:56:02 // 134747
Köszi, de az adok-veszeket már végigböngésztem. :) Csak gondoltam beírok ide is, hátha van valakinek elfekvőben, vagy csak nem hirdette meg.
aatis2014-06-24 11:19:38 // 134745
Üdv Cartársak!
Szükségem lenne egy-két alkatrészre, remélem tudtok segíteni. Főleg, ha jó áron vannak. :)
Az én kocsim 2000-es évjáratú, faceliftes verzió. Szükségem lenne első lökhárítóra, jobb első lámpára, motorháztetőre és tetőantennára. A legjobb az lenne, ha a lökhárító, és a motorháztető fekete lenne. :)
A motorháztető sajnos itt-ott elkezdett rozsdásodni és nem igazán éri meg kijavítani, így inkább cserélném egy jó állapotú használtra. :)
A segítséget előre is köszönöm. ;)
Szükségem lenne egy-két alkatrészre, remélem tudtok segíteni. Főleg, ha jó áron vannak. :)
Az én kocsim 2000-es évjáratú, faceliftes verzió. Szükségem lenne első lökhárítóra, jobb első lámpára, motorháztetőre és tetőantennára. A legjobb az lenne, ha a lökhárító, és a motorháztető fekete lenne. :)
A motorháztető sajnos itt-ott elkezdett rozsdásodni és nem igazán éri meg kijavítani, így inkább cserélném egy jó állapotú használtra. :)
A segítséget előre is köszönöm. ;)
147jtd2014-06-21 10:35:44 // 134744
vérzik a szivem, tekintve hogy 2009 ben 540e ft reagadót fizettem rá. de sok az osztrák szakadék, aminek nem matt a motorházteteje, és azokkal nem lehet versenyezni. 6 év alatt 4000 euro bukta:-( de szép 6 évünk volt, sosem álltam út szélén
Ferke2014-06-20 22:27:59 // 134743
Egyébként jó az ár, kár érte, tényleg nagyon olcsó...
Ferke2014-06-20 22:26:56 // 134742
Ennyi egy 145ös???:))
147jtd2014-06-19 21:26:29 // 134741
valaki egy 147 est? 145ös áráért?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/147/alfa_romeo_147_1.9_jtd_distinctive-7990548
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/147/alfa_romeo_147_1.9_jtd_distinctive-7990548
Bazsa1452014-06-19 19:26:32 // 134740
Üdv.Van egy pár első üvegem 145-öshőz.
Ha valakit érdekel keressen bátran.
Ha valakit érdekel keressen bátran.
Ferke2014-06-19 13:13:59 // 134739
Igen, be tud csörögni a vezmod miatt, és küldtem mailt is neked, amiben azt írtam, hogy maradt új, dobozos vezérlés szettem 1,4ts-hez, sőt, hosszbordás is, meg egy csomó minden még, ha kell, szólj...:)
gagaracer2014-06-18 18:32:07 // 134738
Hali!Vezérléscseréhez szükséges alkatrészekhez(vezérlésmódosítóval együtt) hol lehet legjobb áron hozzájutni?145 1.4 TS-hez kellene ,más téma..Becsöröghet amiatt a motor kis fordulaton ,ha gyengélkedik a vez.módosítóm? Vagy mi lehet az oka ? pár hónapja kezdte,de egyre könnyebben becsörög közepes terhelésen is már :S
Ferke2014-06-17 22:20:42 // 134737
Dehogynem keresel jó helyen, írok mailt:)
Riki2014-06-16 21:32:40 // 134736
Lehet nem a legideálisabb helyen keresel Ford alkatrészt :)
NT Kundi2014-06-16 21:11:54 // 134735
S.o.S. !!
igaz nem Alfa, de szükségem volna hozzá 2 hátsó olajos lengéscsillapítóra!
Gyártó: Ford; Modell: Escort Turnier; Típus: 1.8i 16v; Évjárat: 1993; Motor kód: RDA; Motor: 1.8 benzin 4 henger 1796 ccm 77 kw 105 le; Karosszéria: Kombi
igaz nem Alfa, de szükségem volna hozzá 2 hátsó olajos lengéscsillapítóra!
Gyártó: Ford; Modell: Escort Turnier; Típus: 1.8i 16v; Évjárat: 1993; Motor kód: RDA; Motor: 1.8 benzin 4 henger 1796 ccm 77 kw 105 le; Karosszéria: Kombi
HaNGyA2014-06-16 13:21:09 // 134734
Szia Mindenki!
Blaise!
Anno, én is gondolkodtam Webasto tetőablakban. Hosszan elbeszélgettem egy forgalmazóval, aki elmondta, hogy ezt a tatőablakot nem ők fejlesztették, hanem cégfelvásárlás útján jutott hozzá a Webasto a gyártási joghoz. És ez az eltörő elem a cucc gyerekbetegsége...
Tudom, hogy ez most nem boldogít, de legalább megnyugodhatsz, hogy nem Te barmoltad el, vagy nem a beszerelő extulaj volt dürhő barbár.
Blaise!
Anno, én is gondolkodtam Webasto tetőablakban. Hosszan elbeszélgettem egy forgalmazóval, aki elmondta, hogy ezt a tatőablakot nem ők fejlesztették, hanem cégfelvásárlás útján jutott hozzá a Webasto a gyártási joghoz. És ez az eltörő elem a cucc gyerekbetegsége...
Tudom, hogy ez most nem boldogít, de legalább megnyugodhatsz, hogy nem Te barmoltad el, vagy nem a beszerelő extulaj volt dürhő barbár.
Blaise2014-06-16 11:10:50 // 134733
Közbe szétszedtem ez Webasto tetőablak és azért ázik be mert eltörték a két állítóját (de hogyan azt nem értem) amivel lehúzná a tömítéshez :(
uaz146ti (kispali kisebbik fia)2014-06-15 04:35:18 // 134732
Sziasztok!
Hátha érdekes lehet:
http://alfaamore.hu/adokveszek/45051?back=2%3Fcat2%3D2%26order%3Ddate
Teljesen új alkatrészek 145-146-hoz, jutányos áron.
Hátha érdekes lehet:
http://alfaamore.hu/adokveszek/45051?back=2%3Fcat2%3D2%26order%3Ddate
Teljesen új alkatrészek 145-146-hoz, jutányos áron.
G-Burt2014-06-14 17:20:56 // 134731
köze nincs a gyárihoz
marci912014-06-14 15:13:04 // 134730
Én úgy csináltam, hogy kinyitottam teljesen és a gumiperemet megtakarítottam a portól és kosztól, majd átkentem szilikonos zsírral. Ha nincs eldeformálódás és csak kicsit ázik be, remélhetőleg ez megoldja.
Minden tetőablaknál állítólag a műanyag alatt van egy nagy anya, amivel kézzel is kitudod nyitni ha tekered... állítólag :)
Minden tetőablaknál állítólag a műanyag alatt van egy nagy anya, amivel kézzel is kitudod nyitni ha tekered... állítólag :)
Ferke2014-06-13 11:42:58 // 134729
Na, ez nem gyári szerintem.
Blaise2014-06-13 11:07:27 // 134728
Kau2014-06-10 11:11:00 // 134727
Nincs jelentősége, de a 146-os az Ti, a 145 a QV ;)
Amúgy, ha jó a 146-ra, akkor jó a 145-re is. Ugyanaz a méret :)
Amúgy, ha jó a 146-ra, akkor jó a 145-re is. Ugyanaz a méret :)
Süni1552014-06-10 07:07:14 // 134726
Ez egy 146os qv küszöb ! nekem egy az egybe felment 55re
Kau2014-06-10 06:33:32 // 134725
A 155-ösé megegyezik a 145/146-al?
Süni1552014-06-09 21:48:04 // 134724
Totti 1462014-06-09 19:18:34 // 134723
Hát majd idővel mikor kopik - lazul, akkor majd jobban diagnosztizálható!
Esetleg a lengőkar körül lehetne keresni a problémát? Ezt most én is kérdezem! :D:D
Esetleg a lengőkar körül lehetne keresni a problémát? Ezt most én is kérdezem! :D:D
Kau2014-06-09 16:52:09 // 134722
Tompa kotyogásra ne várd, hogy pontos diagnózist mondjunk így látatlanban ;) Ahhoz hallani kéne.
Kau2014-06-09 16:50:42 // 134721
Télen nekünk sincs :))) Ez olyan nyári hiba :))
Steve Valentine2014-06-09 14:31:02 // 134720
Nagyobb sebességnél még nem vettem észre. Inkább lassabb indulásnál, egyenetlen úton igen. Gyújtás ráadás után elalszik minden...
Totti 1462014-06-09 14:07:10 // 134719
Hangos kopogások közepette nyilatkozom, hogy nekem még télen sincs indulási problémám, pedig tanyasi m-o-l-T tankolok általában. :P
De az tuti, hogy sok ismerősöm szív ezzel a drága naftával, értelmes üzemanyag mindig megoldást hozott nekik.
De az tuti, hogy sok ismerősöm szív ezzel a drága naftával, értelmes üzemanyag mindig megoldást hozott nekik.
Totti 1462014-06-09 14:03:10 // 134718
Mikor ráadod a gyújtást az injektor visszajelző elalszik?
Vajon a szerelőpajtás elindulna vele hosszabb útra, ha azt se látta mi a hang forrása és mégis diagnosztizálta, hogy nincs vele baj?!?!?!?!
Ez a jobb 1 hang mikkor jön elő?
Ha lassan mész egyenetlen úton, esetleg nagy sebességnél is?
A karosszéria szereti a kis hangokat felnagyítani a futómű egyes részeinél?
Ha fékezel, vagy ha dinamikusan elindulsz akkor nem hallod?
Vajon a szerelőpajtás elindulna vele hosszabb útra, ha azt se látta mi a hang forrása és mégis diagnosztizálta, hogy nincs vele baj?!?!?!?!
Ez a jobb 1 hang mikkor jön elő?
Ha lassan mész egyenetlen úton, esetleg nagy sebességnél is?
A karosszéria szereti a kis hangokat felnagyítani a futómű egyes részeinél?
Ha fékezel, vagy ha dinamikusan elindulsz akkor nem hallod?
Steve Valentine2014-06-08 23:32:26 // 134717
Sziasztok Srácok!
Segítségeteket szeretném kérni. Hosszabb út előtt állok és szeretném ha az autón minden rendben lenne, mielőtt elindulok. 2 dolgot vettem észre, amit orvosolni kellene, de nem tudok rájönni mi lehet. Egy két tanácsot szívesen elfogadnék.
1. hosszabb állás után (fél nap-1 nap) indításnál ledadog, lefullad az autó. Újbóli indításnál már beáll, vagy ha elsőre le kívánkozik fulladni (ha idejében kapcsolok) lövök neki egy-két gázgombócot akkor nem fullad le.
2. Motortérből jobb előröl nem mindig, de néha ilyen tompa kotyogást hallok, ezzel olyan érzést keltve mintha a kerék ki akarna esni. Elvittem ez ügyben már szerelő pajtáshoz, de azt mondta ne foglalkozzak vele, semmi nagyobb probléma nincsen, nem lát semmit, járjak vele nyugodtan. Nem tudom nem észre venni, idegesít, jó volna tudni mi lehet ez, illetve ezek a problémák. 1: Olajnyomás? 2: Gömbcsukló?
Köszi a válaszokt.
Üdv,
Valentine
Segítségeteket szeretném kérni. Hosszabb út előtt állok és szeretném ha az autón minden rendben lenne, mielőtt elindulok. 2 dolgot vettem észre, amit orvosolni kellene, de nem tudok rájönni mi lehet. Egy két tanácsot szívesen elfogadnék.
1. hosszabb állás után (fél nap-1 nap) indításnál ledadog, lefullad az autó. Újbóli indításnál már beáll, vagy ha elsőre le kívánkozik fulladni (ha idejében kapcsolok) lövök neki egy-két gázgombócot akkor nem fullad le.
2. Motortérből jobb előröl nem mindig, de néha ilyen tompa kotyogást hallok, ezzel olyan érzést keltve mintha a kerék ki akarna esni. Elvittem ez ügyben már szerelő pajtáshoz, de azt mondta ne foglalkozzak vele, semmi nagyobb probléma nincsen, nem lát semmit, járjak vele nyugodtan. Nem tudom nem észre venni, idegesít, jó volna tudni mi lehet ez, illetve ezek a problémák. 1: Olajnyomás? 2: Gömbcsukló?
Köszi a válaszokt.
Üdv,
Valentine
Online tag
1
Vendég1
485
Fórum
Friss topicok
- Coffee - Minden ami kávé
- 155
- Spider
- Alfa reklám
- Filmek
- 4C
- AlfaCity 2025 - július ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Giulia
- Szerelőműhely
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8