Fórum >> Típusok >> 145-146

Kazes☻2015-09-02 21:11:16 // 137016
Csere??? Nem javítható?
misike762015-09-02 20:53:32 // 137015
Hazahozott. Generátor csere lesz.
Xixo2015-09-02 19:29:28 // 137014
Hazavisz, engem egy kisebb használt is hazahozott!
Xixo2015-09-02 19:28:47 // 137013
A melegedésre visszatérve az a fura, mintha régebben nem csinálta volna ezt. De lehet, hogy csak nem emlékszem rá? :) Fene se tudja...
De ahogy látom akkor ez nem egyedi eset!?
misike762015-09-02 13:43:09 // 137012
Köszi, nekem is így rémlett. Veszek egyet a Tescoban, bedobjuk, aztán hátha elvisz hazáig.
WarbiRunner (Gyuri)2015-09-02 13:20:30 // 137011


Ilyen, nekem 74Ah-s van benne, asszem kisebb a gyári előírás.
Xixo2015-09-02 13:00:22 // 137010
Én olyan 40km-t elmentem egy másik akksival, fogyasztók nélkül.
Csavarok passz.
misike762015-09-02 10:19:22 // 137009
Sziasztok! Már megint segítség kellene. Reggel, menet közben bevillant a töltés lámpa, de pont kiértem lakott területről, lehetett hajtani és akkor nem világított. Mentem vagy 30km-t a köv. faluig, elvettem a gázt, fordulat vissza esett 1600 körülre és akkor megint világított. Aztán kigyulladt az abs, kézifék, bizt.öv stb. minden. Lehuzódtam, leálltam rátettem a gyújtást, diszkréten kattogott valami csöppet, indítottam, de semmi
Gondolom a generátor adta meg magát, meg a végére az aksi is😊.
Most kaptam egy olyan tippet, hogy egy jó aksi hazavinné az autót. Szerintetek is? És mekkora, milyen (jobbos, balos) kell bele? És mekkora kulcsok a cseréhez? Asszem a saruhoz 10es, de nem tudom a lefogatása milyen. Az autó most tőlem 50kmre van, nem tudok kiszaladni megnézni😊
Ja, 146 jtd- ről van szó.
AngeloDivina2015-09-02 09:31:47 // 137008
1.4 TS is ilyen...dugóban felmegy, kapcsol a venti...utána a menetszél visszahűti
gubaadam862015-09-01 16:52:24 // 137007
Nekem ez a lentebbi, tényleg pár mm-es ingadozás van, de nagyon nem ijesztő. Ez a jelenség is főleg dugóban van, ha ömlik a kocsi elejére a meleg a CDTi Vivaróból meg az E39-ből... :)
Kau2015-09-01 16:30:05 // 137006
Nekem mindegy, hogy hegymenet kettesben, vagy araszolás 36 fokban. A hőfok stabil 89 fok. Nem ingadozik sehova. Gondolom, ha jó a termosztát, ennek így kell működnie. De, ha nem forralja a vizet és visszahűl üzemi hőfokra, az szerintem nem gond.
Csak majd érdemes lesz figyelni rá, főleg télen. Ha nem fogja elérni az üzemi hőfokot, érdemes lesz kicseréltetni.
gubaadam862015-09-01 14:47:14 // 137005
Ilyen amikor eldöntöm, hogy "na most fölveszem a külső hőmérséklet nagyon meleg - motor nagyon hideg és régóta áll kombinációból adódó indítási problémát.". Felejtsd el, ilyenkor tökély.
https://www.youtube.com/watch?v=gSXmneEyQwk&feature=youtu.be
gubaadam862015-09-01 13:45:16 // 137004
1.6 TS-nél is, folyamatosan 90 fölött van 2 mm-el, venti kapcsol, alámegy 2 mm-el, venti kikapcsol, fölé megy 2mm-el... :D De ezt csak araszolós tempónál.
Kazes☻2015-09-01 00:41:25 // 137003
Ja-ja... városban is... araszolósan
Xixo2015-09-01 00:17:48 // 137002
Olyan másnál is van, hogy ilyen nagy melegben magasabb fordulaton vagy hegynek felfelé felmegy a víz a 90fok feletti pálcikáig és csak a terhelés után hűl vissza látványosan?
Tovább nem megy soha, talán picit visszább is esik, de nem sokkal. Venti kapcsol, víz van. Jtd.
Kazes☻2015-08-30 12:50:06 // 137001
Ehhez mit szóltok? Vásárolt már valaki tőlük? Tapasztalat?
Thx!
Kazes☻2015-08-29 21:29:02 // 137000
Grat! :)
Kau2015-08-29 17:39:54 // 136999
Happy 137K! :)

Kau2015-08-29 17:39:10 // 136998
Jön a K! :)
Kau2015-08-29 17:38:56 // 136997
Hát, igen. Elég szerencsétlen eset :(
SuPe2015-08-29 17:11:36 // 136996
Az eladó mondta is....azért bíztam benne hogy 500 km után azért nem hagy cserben.(Elvileg még volt hátra 10.000km a csereperiódusig). De a szivattyú meg adta magát.
gubaadam862015-08-29 15:50:21 // 136995
De akkor ez nem ugyanaz lesz. Na majd megnézem. Ha passzol a Tiéddel, szivesen Neked adom. :)
Kazes☻2015-08-29 15:16:49 // 136994
Én 1.9 TD vagyok. :)
Kau2015-08-29 15:14:52 // 136993
Én is rendeltem, mikor megvettem az Alfát 13 éve :)))
1 órán át kereste a szerelő, h hol lehet. Aztán megtudtam márkaszervizből, h a 99 utáni Alfákban gyárilag nincs, hanem a tankban van szűrő. Utólagosan aki akar, az építhet bele :)
Mondom jó, h lehet kapni alváz és motorszám alapján, katalógusból :)
gubaadam862015-08-29 15:13:55 // 136992
145, de nem innen rendeltem, hanem alvazszam alapján hozattam.
Piritu - 1.000.0002015-08-29 14:35:37 // 136991
"Alfa Romeo CF2 8V, 10V, 145, 146, 147, 156, 166" a tied ilyen?
gubaadam862015-08-29 14:14:16 // 136990
Elvesztettem a fonalat... :D Tehát a 145 1.6 TS-ben van? :D
Kazes☻2015-08-29 13:59:14 // 136989
Van ilye'...! Én nemrég cseréltem. :)
gubaadam862015-08-29 12:21:44 // 136988
Háde' alváz meg motorkód alapján rendeltem. :D Akkor ha valakinek kell, szóljon, sok hasznát én nem veszem.
gubaadam862015-08-29 12:19:36 // 136987
:D ?
http://albaalkatresz.hu/szurok-uzemanyagszuro-c-2_3_293_2588.html
Kazes☻2015-08-29 10:58:36 // 136986
A dízelbe kell, ez az. :)
gubaadam862015-08-29 09:30:07 // 136985
:D ?
http://albaalkatresz.hu/szurok-uzemanyagszuro-c-2_3_293_2588.html
Kau2015-08-29 08:56:16 // 136984
Gyárilag nincs külön üzemanyagszűrő a kocsidban.
gubaadam862015-08-28 22:06:41 // 136983
Elég drága buli. Bontott nem jó? Vannak gyönyörűek, amiket elég tisztíttatni. :)
AngeloDivina2015-08-28 20:34:34 // 136982
Sziasztok! Tudtok ajánlani kárpitost Budapesten ülés felújításra? Szivacs+kárpit csere. Köszi!
V.Tomi.145-146 🍀2015-08-28 19:20:26 // 136981
Sziasztok! Ma olyan gondom lett hogy rá rakom a gyújtást és az üzemanyag visszajelzőnkivül minden el alszik egy másodperc alatt és nemtudok inditani sem, néztem a biztosítékokat de semmi. Nem tudom hol keresem a gondot. Hozzá kell tennem épp rakom össze, a műszerfal ki lett szedve mert klimás lesz, reggel még elindult, késöbb már nem, egyregondolokmikor másodszor akartam inditani nem raktam vissza véletlenül a kilométer visszajelző táblát, mert még összerakás alatt van...2.0 turbo diesel. Segíséget kérnék. Köszi előre is.
gubaadam862015-08-28 14:20:35 // 136980
Az a durva, hogy ma megvolt az olaj és szűrőcsere (kivéve az üzemanyagszűrőé, de azt is megvettem) és a dadogás megszűnt. Ez a mosható K&N szűrő volt benne. Előidézhetetlenné vált a dadogás és a motorféknél a "pampapapamm". :) Azóta indításnál esik sem vissza a fordulat. Na meglátjuk.
gubaadam862015-08-27 17:39:57 // 136979
Ha nem titok, mennyiért vetted a kicsikét? A szíj hogy szakadt el? Fordulaton vagy simán indulásnál? Esetleg szimplán menet közben?
Kau2015-08-27 10:39:58 // 136978
Érdemes autóvásárlás után lecserélni a szíjakat, olajat, szűrőket, mert az eladó ilyenekkel már nem szokott foglalkozni...
A vezérlés összerakásához sablon kell. Nagyon kevés szaki tudja jól összerakni anélkül.
Kau2015-08-27 10:37:34 // 136977
Ilyeneket már mindenki cserélt, de nem segített. Lambda, gyertyák, LMM, trafók, kábelek, alapjárati motor...
aatis2015-08-27 10:23:00 // 136976
Üdv srácok!
Eladóvá vált a 145-ösöm. Használtautóra még nem tettem fel, jobb lenne, ha itt kelne el. :)
Az autó mindennapi használatban van, megkímélt állapotú. Csak Selenia 20K olaj ment bele mindig.

Az autó:
Alfa Romeo 145 Special Edition
1.6 TwinSpark motor, 16 szelep, 120 LE, benzin

2000. augusztus
227.000 km

Felszereltség:
- ABS
- Automata klíma
- Elektromos ablak
- Elektromos tükör
- Vezető- és utasoldali légzsák
- Ködlámpa
- Központi zár
- Könnyűfém felni
- MP3-as fejegység (CD, USB, AUX)
- 6 hangszóró, mélynyomó, erősítő

Érdeklődni lehet a 30/392-4177-es számon.
Iár: 650.000 Ft

(Bocsi a képek minőségéért, de csak gyorsan lefotóztam, hogy legyen kép is a szöveg mellé. Az oldalamon vannak még képek, bár azok nem túl frissek.)
gubaadam862015-08-27 08:46:52 // 136975
Fogalmam sincs, ma reggel gyönyörűen indult, nulla dadogás, olyan mintha csak akkor csinálná, ha meleg van és még "hideg" a motor.
Grabó2015-08-27 05:00:53 // 136974
Sziasztok! Szeretnék vásárolni bontott, de jó állapotú szervószivatyút reális áron. Egy 1.6 ts be kellen. Válaszokat privátba várok! Köszi mindenkinek!
SuPe2015-08-26 22:52:25 // 136973
Hello Mindenkinek!Kellemetlenül indult az Alfás vásárlásom.Két hét használat után 500km-t mentem vele,elszakadt az vezérműszijam."Szerencsére"nagy kár nem történt ,pár szelep hajlott el,meg apróságok,de a javítás és szelepcserék 40ezerbe kerülnek.+Új olaj, szűrők ,vezérműszett,termosztát.Összesen 122ezerre jött ki.Ha valaki tud olcsón szettet vagy hogy van -e olcsóbb megoldás javításra,szívesen várom a választ.Köszi előre is.Azért nem ment el a kedvem,mert nagyon megszerettem a kis 145öst.Meg fogom javítani. (Vezérmű beállításhoz kell vmi speckó szerszám?)
SuPe2015-08-26 21:53:24 // 136972
Lehet lambdaszonda?
gubaadam862015-08-26 21:12:40 // 136971
Az a helyzet, hogy tippem sincs. 2000-es, 1.6 TS, special edition. Ebből nem tudjuk megmondani?
hg6idn2015-08-26 20:31:01 // 136970
Ezt nem produkálták infóm szerint a Marelli ECUC, a tiedben is Marelli van, vagy Bosch ECU?
Volt egyébként egyszer alapjárati gondom, de azt fojtószelep poti zajosság okozta.
gubaadam862015-08-26 20:08:59 // 136969
És az indítás utáni 1-2 mp-es fordulatszámingadozás? Alapjárat alá esik be, picit dadog, aztán beáll.
gubaadam862015-08-26 14:07:13 // 136968
Ezt még nem próbáltam én sem. Mondjuk mondom, 20-ból egyszer ha így leáll, de tényleg elképzelésem sincs mi okozhatja, elvileg minden rendben van a kicsikével.
WarbiRunner (Gyuri)2015-08-26 13:29:04 // 136967
És ha kétszer teszed gyújtásra, mintha dízelnél kétszer izzítanál? Akkor van változás?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak