Blog >> akku

>> Eseményystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2014-09-19

Nem először és gyanítom, hogy nem is utoljára merült le az akku. Hát, ez az én keresztem... :-)
Épül át a középkonzol, hamarosan kész a 2 DIN-re átalakítás. Sok ajtónyitogatás, csomagtér nyitva tartása többször, belső világítás használata, stb... Nagy volt az áramfelvétel, az autó meg napokig meg sem mozdult, így lemerült az akku. Ferko éppen hazaért a szomszéd házba, mikor én el akartam indulni. Segített, bebikáztuk, beröffent az autó. Köszi ezúton is! :-)

>> SzervizKickass // Alfa 156 1.8TS // 2014-01-15

Ma mentem volna kicsit mozogni munka után. De az Alfa úgy döntött ez most 3km gyaloglás lesz a munkahelyről hazáig. Lemerült az akksi. Egy kedves cimborám kisegített, meló után eljött hozzám és elvitt a Tescoba, TopDrive (Jász Akku gyártmány talán) 62Ah akku bezsákolva, pénztárca 15k-val könnyebb. Kíváncsi leszek meddig bírja, 2év garancia van erre is mint a legtöbb akkura. A barátomnak meg jövök egy sörözéssel.

 
>> SzervizShadin // Alfa 159 1.9 JTDm SW // 2013-12-24

Kicseréltem az akkumulátort. A régi kapocs feszültsége három nap állás után 11,39V volt, ami kimeríti a "mélykisült" állapot fogalmát. Napi használatban is csengusz volt nulla alatt. Cserében az új sem éri el az elvárt 12,7V-ot annak ellenére, hogy kapott egy CTEK-es töltést az éjjel, bár ez lehet, hogy a műszer pontatlanságából fakad. Remélem bejön az Exide.

A hővédő "bugyi" nyújtható volt egy mérettel nagyobbra :-)

Régi akku:
Banner P6212 62Ah 540A (EN)

Új akku:
Exide EA770 77Ah 760A (EN)

Töltés alapjáraton:
13,47V

Töltés emelt (2000) fordulaton (?):
13,53V

>> Egyébkiko // Alfa 156 2.0 JTS sport pack // 2012-12-28

Ma végre kicseréltem haldokló akkumulátoromat. Ami benne volt 2007-es gyártású renault akku volt, 60Ah 540Ah-val, az utolsó 1 évben töltöttem utána vizet és elkezdtem magam tölteni, hidegbe meg nagyon gyengének bizonyult, beindult de nehezen már és ez a computernek se tesz jót! Így vettem ma egy Exide Premium 77Ah-s akkut 760A indítóárammal. Akkora mint a 72Ah-s társa csak hangyányival magasabb először ezt néztem ki 27500Ft-ért de mutatták egyből h van 77Ah-s ugyan akkora csak magasabb és 29.000Ft-ért mondtam jo akkor legyen az, kaptam a végén 1000Ft akciót is így 28.000ért hozhattam el. Nagyon sokan dícsérik az exide-ot ezért esett rá a választás.

>> SzervizPityukoma // Alfa 159 1.9 JTDm 16V SW // 2012-09-14

Megérett a gyári akku a cserére. Tibcsi166 cartárs pár hónapot használt EXIDE 74Ah 680A-es ex akkuja került bele ( Ő vett egy nagyobbat a 2.4-be). Már a múlt telet is nehezen viselte, idén nyáron 2 hét állás után alig akarta életre kelteni a vasat.

>> Szervizvasony // Alfa GT 1,9 mJTD // 2012-01-16

Hétfő reggel a legjobbkor merült le, még jó hogy közel vannak faterék akik bebikázták. Valami rejtélyes oknál fogva a féklámpa is kiégett, egyúttal akkor azt is kicseréltem az akkusnál a Bartók Bélán.

>> SzervizMethos // Alfa GT 1.9 JTD M-Jet 16V Q2 // 2011-11-10

Ma reggel megadta magát a gyári akku, eddig bírta. Gyorsan ki is cseréltem egy hasonló tulajdonságokkal rendelkező Bosh-ra.

 
>> Szervizvasony // Alfa 147 1.6 TS - 120LE // 2008-09-25

Két hét nyaralás után a legjobb ami jöhet, hogy az embernek lemerül az akkumulátora.
Se kép se hang, az akkuban csak 6V mint egy trabantban.
A vicc az, hogy az akku 2 éves és az akkus szerint semmi baja, az autóvillamosságis sem talált semmi hibát.

 
>> EgyébDekka // Alfa 33 1.7 16v // 2007-11-22

háhá, végre kilettek cserélve az akkusaruk, nem azok a szar ólompöcsök vannak fenn :PP
tx Igor & Zoli

 
>> Tuning és extraLujo // Alfa 156 1.6 TS 16V // 2007-10-23

"Akciósan" sikerült új akkut szerezni a gépbe.... hát nagyon megérte! :) Pöccre indul, semmi erölködés, nem úgy mint a régivel.