Blog >> 166
Történt, hogy gyorsítás közben 4500-as fordulatnál erős torpanást lehetett érezni és csak nehezen akart feljebb menni a fordulatszám mérő. Majd a reggeli indításnál leejtette a fordulatszámot, rövid ideig nem is ment mind a 6 henger, durrogott, köhögött. Gyorsan be is jelentettem Rumenhez, aki rövid idő múlva hívott, hogy kipucolt mindent, de még most se jó, sajnos ki kell cserélni a MAP szenzort. Legalábbis én így értettem. Mondta, hogy a bolgár alkatrész kereskedőknél most nincs ilyen raktáron, tudok-e szerezni? Mondtam, megnézem és visszaszólok.
Elkezdtem kutatni az ismertebb magyar alkatrészes cégeket, de MAP szenzort nem is találtam a listában. Itt már kezdett gyanús lenni a dolog, meg valahogy rémlett is, hogy MAP szenzor csak a dieselekben van. A biztonság kedvéért felhívtam Erhardtékat az Alba alkatrészénél, gyorsan kiderült, hogy MAF szenzor lesz az, amit én eddig csak légtömegmennyiség mérőként ismertem.
No, száz szónak is egy a vége, rendeltek nekem, két nap múlva Pesten volt Apumnál a cucc. Szerencsére feleségem épp otthon volt, így pár nap múlva ki tudta hozni Szófiába.
Hétfő reggel Rumen beszerelte és láss csodát minden rendben. Most érzem, hogy nem csak a torpanás volt, hanem ereje is kevesebb volt, mert most nagyon megy. :) Érzésre legalább 30 lóerőt kaptam vissza. És a reggeli indítási nehézségek is eltűntek.
Rumen egyébként elmesélte, hogy ezeket az érzékelőket a Bosch bulgáriai gyárában gyártják, darabját 3 dollárért. Aztán bekerül a műanyag házba és hopp 180 dollár lesz az ára...

A hátsó kerekek előtti illesztésnél levő rozsda megszüntetése, a zárhídon található rozsdakezdemények kezelése! A küszöb hibátlan!
Scudetto csere vadi újra emblémával és a scudettoban található műanyag elemmel együtt!
Zender kit felrakása, apró lakkhibák és sérülések eltávolítása!
Hátra van még a zender hátsó szárny felragasztása,ragazzon végdob felrakása, első lámpák felújítása!






Bejött a jó idő (azóta már el is ment) és kiderült, hogy klíma nem hűt úgy ahogy kellene. Elvittem egy helyi klíma szervizbe, ahol már a 156-tal is voltam és bevált.
Klíma freonnal feltöltve, az ember néhány apró tömítést cserélt meg megpucolt pár csatlakozót, de azt mondta egyébként minden rendben. A pollenszűrőt, még a legutóbbi nagyszerviz alkalmával cserélték.
Most jól is hűt a rendszer.


Felkerültek a Goodyear efficientgrip performance nyári gumik. A jobb első felnit sajnos görgőzni is kellett, de most már rendben.
Egyik reggel beinditottam a bellát....riasztóan kolompolt benne vmi!Motorháztető fel...hosszbordásszíj oldala cafatokban!fasza...szerelőhöz még el tudtam vele menni,tegnap hív,kész....mondom fasza! De rögtön elszomorított ugyanis a főtengelyékszíjtárcsán kívül mindent cserélni kellett...vezetőgörgők,önfeszítő egység,generátor szabadonfutó és generátor csapágy!Fasza...de most már csendben forog!
Sikerült venni egy gyári új scudettot...emblémával!
Annyi új cuccom van már a nerohoz....ideje lenne felpimpelni végre :)

Felső motortartó baknál cserélve a szilent mert körberepedt!
Plusz egy ideje figyelmeztetett a bella hogy nem minden izzítógyertya volt a helyzet magaslatán....cseréltettem mind az ötöt újra!
Kicsit kopott a könyöklő, pontosabban ki van repedezve. Találtam az ebay-en akciósan vadi új gyárit, meg is rendeltem még a Brexit előtt. Ma jött meg, szép nagyon. Beszerelés hétvégén.

3
502
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Filmek
- Adok-veszek
- Spider
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Junior
- Stelvio
- 155
- Brera
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV