Blog >> olaj

>> SzervizLevi // Alfa 164 2.0 Twin Spark 8V // 2012-07-20

Olaj és szűrők cseréje
Km: 212.000

 
>> SzervizRoll1983 // Alfa 156 Sportwagon 1.9 JTD 8v // 2012-11-16

Újabb olaj és szűrő csere történt, mert belekerült 11000 km az autóba. Egyúttal két motortartó bak is cserélve lett, mert már nem bírták és előfordult, hogy leállításkor megrázkódott az egész autó.

Km óra állás: 121400

>> Szervizbizi // Alfa 166 2.4 MJTD Distinctive // 2012-11-06

Fentiek cserélve, plusz párvillamos cuccnak a hibakeresése nem sok eredménnyel.

>> SzervizGábor79 // Alfa 159 1,9 SW, 150LE, Automata // 2012-10-22

Tegnap előtt megtörtént a fentiek cseréje, minden rendben ment. Km 122500

>> Szervizkiko // Alfa 156 2.0 JTS sport pack // 2012-08-01

Mann olaj,levegő, aktívszenes pollen és üzemanyagszűrőt kapott, természetesen gyári selénia 10w60-nal. Kapott egy motormosást, h kijöjjön az összes kox és szenny ami benne volt a motorban. mellesleg jót tesz a vez.módosítónak. Igaz hogy nagyon drága a Mann szűrő, de jobb mint a gyári, sűrűbb a szűrőrésze, legmegbízhatóbb még szélsőséges körülmények között is! És a pollenszűrőbe is van anyag, jóval nehezebb mint bármelyik más. :)

>> SzervizKristyon // Alfa 156 SW 1.9 JTDm // 2012-08-23

Mikor cserélték a kuplungszettet leengedték a váltóból az olajat, ennek nem igazán tettszett a színe, de mivel ilyesmire nem voltam felkészülve ugyan az az olaj lett visszatöltve. Ezért a múlt héten vettem 2liter Tutela Car ZC 75 Synt hajtómű olajat. Vasárnap pedig ki is lett cserélve egy barátom garázsában. Egyszerűbb mint gondolná az ember.

>> SzervizAbarai // Alfa 156 2.0 JTS Selespeed // 2012-08-09

Nem vált be a Valvoline, újra Selénia van a vasban. Kapott hozzá új szűrőket is a tegnapi pakkból. Komoly értéknövelő tényezőként felpattant egy Csörgő Autószerviz rendszámkeret is. :)

>> SzervizTtK // Alfa 164 3.0 V6 12V // 2012-06-11

Olajcsere 211500-nál. Gyertyák is kicserélődtek, mert kicsit raplis volt az alapjárat. Most már nem az :)

>> SzervizJanika // Alfa 147 1.6 Twin Spark // 2012-05-02

2012.04.27. újabb szerviz.

Cserélve lettek:
- olaj (Selenia 20K Alfa Romeo),
- olajszűrő,
- levegőszűrő,
- pollenszűrő,
- hátsó fékbetét.

A futóművet is beállíttattam.

Óra szerint: 61 041 km

>> SzervizAbarai // Alfa 156 2.0 JTS Selespeed // 2012-04-13

Letekertük együtt az elso tízezret. Amikor elhoztam az autót, 157 ezer volt az órájában, és kapott egy olajcserét. Most, 167-nél, eljött a második csere ideje. A Selénia Racinget jó étvággyal nassolgatta, szóval teszt jelleggel Valvoline-t kapott helyette. Szintén 10w60, dícsérték is páran... majd meglátjuk. Ha nem válik be, a következő cserével visszatérek a Seléniára.
A gyújtáshibáról kiderült, hogy mégsem a trafó okozza. Tankoltam egyet, és Csöri javaslatára beleborítottam egy flakon injektor tisztítót, aztán "autót szerelünk!" jelszóval beletekertem az Autóba egy jó százast. Alapjáraton még hisztis, de 50-nel gurulva már csend van. Majd párszáz kilométer múlva ezt is meglátjuk.
A 10 ezren felbuzdulva írok egy kicsit a fogyasztásról is, ugyanis azt is vezetgetem, amióta együtt vagyunk. Az eddigi átlag 10.2 lett, computer szerint 9.1 (LOL), javarészt városban, néhány hosszabb úttal. A legrosszabb egy tankra vetített átlag 13 liter volt, tisztán városban, lyukas kipufogóval, a legjobb 8.2, javarészt országúton. A kipufogójavítás óta rendre kevesebbet eszik. Legújabban meg alig akar 10 fölé menni. Lehet, jobban kéne taposnom? :)