Blog >> 1.7
Éppen Erdélyben vagyunk. Az idevezető utat gyönyörűen teljesitette, 6,9l! átlagfogyasztással. Amerre mentünk eddig, mindenhol megnézték, valahol még fényképezték is. Hihetetlen.
Egyszerűen nem tetszett, hogy fekete:D Egy kis csiszolás, egy kis alapozás, egy kis maradék festék keresés és kész is lett:D Érdekes, hogy ezt a festéket pirosként adták el...:)
Ez is cserélődött, szűrővel együtt. A tank szellőztető rendszerét át kellett fújni, nem tudta szívni rendesen a naftát.
Kicsit beette magát a fékpor a fehér festésbe. Kapott mind a 4 felni a Zé. féle csodaszerből, az eredmény magáért beszél szerintem.
Az egész ötlet a D.Z. tuning&service konyhájáról származik, ahol kipattant az ötlet.
Mivel elég gyér volt este a világításom a HOD izzó ellenére, ezért tennem kellett valamit. A balos lámpám amúgy is DEPO volt és törött is a háza. Sikerült beszerezni eredeti Carello-t helyette, párban egy jobbos DEPOval. A DEPO pár ment tartalékba, a Carellonak nekiestem. Volt itthon egy tré 45ös lámpám, abból kiszedtem, meg találtam még a garázsban pár projektort. Kicsit alakítani kellett rajtuk, de össze lehetett házasítani. A búrákat és egyéb alkatrészeket a mosogatógép megpucolta:)
Teszt este, sötétben.
Végre bekerült a szokásos, sokat megélt rendszer. Alpine fej, Blaupunkt GT első szett, Crunch blackmaxxx erősítő, 38as DLD láda.
Ma sort kerítettem a bal első horpadás javítására. Korábban Tdi75 cartárssal bizniszeltünk sárvédőt, még fújnom se kell. Mivel a régit úgyis leszedtem, ezért a kerékjáratban fellelhető felületi rozsdákat (mert más nincs!) kezeltem, majd kapott némi védőréteget, utána fehér festést. Holnap a jobb oldalon is ugyanez.
1
328
Fórum
Friss topicok
- Stelvio
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- Forma-1
- Filmek
- Alfa történelem, híres ...
- Adok-veszek
- Coffee - Minden ami kávé
- Giulia
- Retrovízió - A '70-es, ...