Na erre nem számítottam, h be fog szarni, de sikerült neki.
Kicsit megjárattuk a gépet, nem is volt vele semmi gond, már hízott a májam, h más is agyon dicséri, h milyen jó. Következő nap elindultunk vele, kis melegedés után rátekertem a fűtést, amire az volt a reakció, h teljes szauna hangulatot teremtett a beltérben. Értem ezalatt, h forró gőzt kezdett nyomni a levegőbeömlőkből. Örültem, mint kóborkutya a vietnámi étterem kapujában....
Természetesen a fűtőradiátor eldurrant. Tegnap délután kibontottam, hála az égnek sikerült úgy kiforgatni, h a műszerfalat nem bontottam meg, elég volt a középkonzolt félig kiszedni a helyéről. A kivétel után közvetlen meg is lepődtem, amikor forgatva a boxot közel egy liter fagyállóval találkoztam a bakancsomon. Volt itthon egy másik fűtésbox, abból bontottam ki a radiátort. Egyúttal patikára kipucoltam az egész boxot, elég sok retek össze tud benne gyűlni. Terelők zsírozva, radiátor pucolva kívül belül, box eltakarítva. Ma visszakerült a helyére, még a középkonzolt kell visszarakjam, arra ma már nem volt időm. Pénzbe nem került, minden volt hozzá itthon.
2
290
Fórum
Friss topicok
- Stelvio
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- Forma-1
- Filmek
- Alfa történelem, híres ...
- Adok-veszek
- Coffee - Minden ami kávé
- Giulia
- Retrovízió - A '70-es, ...