Ma reggel kellemes zenére haladok az iroda felé, amikor a kis jobb-kezes 30-as zónában megtámadott egy nyájas német cégvezetője és a Mercije balról. Az úriember rögtön azzal kezde, hogy szerinte gyorsan mentem. Mondom szerintem nem adott jobb kezet, szóval hagyjuk a rizsát ha egy mód van rá, mert elég hideg van (és tényleg :D). Megadja a nevét meg a számát, illetve a titkárnőjének az elérhetőségét és mehetünk is tovább. Mondom ez nálunk, otthon, a messzi keleten nem így megy. Felhívtam a kollégámat, hogy is van itt a dolog, mondta, hogy ha a szükséges adatokat megadja, akkor mehetünk is. Leteszem a kagylót, mondom az úriembernek, hogy akkor legyen így, nem érünk rá úgysem és blokkoljuk a forgalmat is. Mondja, hogy hívta a rendőrséget. Mondom nekem patent. Mondja fizetni kell nekik a hívásért, mondom, majd ő fizet, nem gond...
Igazából eddigre már nekem is elment a kedvem az egész macerához. Először azt sem láttuk hol találta el pontosan a kocsimat, mert egyrészt félrerántottam a kormányt (bekanyarodva így jobbra a kereszteződésben, ahol eredeti terveim szerint egyenesen haladtam volna tovább), másrészt nedvesek voltak a kocsik, így elsiklott a felületen. Szerintem sikerült a bal hátsó kerekemnek mennie, de az ütközés ereje meglehetősen kicsi volt... Vártunk egy ideig, majd mondja, hogy felhívja a rendőröket, hogy mikor jönnek, mondám, remek, mert már egy jó fél órája fagyoskodtam.
Végül lemondta a rendőröket, én meg mondtam, hogy hagyjuk az egészet a francba, majd pont egy nemzetközi biztosítási hercehurca kell nekem a hátamra. Pláne, hogy ha ilyenre kerülne a sor, tuti, hogy ő ahhoz ragaszkodna, hogy gyorsan jöttem, lehet még azt is kitalálná, hogy egyszerre sminketem és telefonáltam menet közben. De ha nem, akkor sem érdekel, pár karc lehet a fényezésen, nedvesen nem is látszott semmi, max lepolíroztatom.
Lőttem pár képet, ha már ott álldogáltam (beteszek két szép képet a Rajna vidékéről is ha már :D).
A tanulság, hogy mindig le kell lassítani, akkor is ha elsőbbséged van. Az ok, amiért nem lassítottam közel állóra a kocsit, hogy a nekem jobbra eső kis utca egyirányú a kereszteződésünk irányából, tehát nekem nem is jöhet senki jobbról. A másik, hogy amíg nem melegednek be a gumik fokozottabb óvatossággal kell közlekedni, különösen nyákos, nedves úton (kb. 1 km-t mentem a garázsból való kiállást követően).
Az úriember egyébként megdícsérte a kocsimat, imádja az Alfákat, neki is volt, csak most, hogy nagyon sokat jár, jobb neki a Merci... Hát ő tudja :)
146ti 156 159 16 2.0 200k 75america ablaksötétítés adás-vétel akksi alfacity alufelni asus audio audison autóvásárlás álom átalakítás átírás banner barracuda beépítés bianco bicskakulcs blogbejegyzés bluetooth bőr borbet bosch brera castrol computer consumption cseppek csere csillogás direktszűrő dls dz eladás eladó életmentés élmény erdő esküvő et fabetét fakormány feeling fejegység fékpor felni felnirablás fémlerakat fényességesség férfiasság ferrari fogyasztás fólia funride fűnyíró futóműállítás glamour gps gt gtv gumi gumicsere gumis gyári hangszóró hangulat hengerfej hiba hibaolvasas hidrotőke hifi horvátország hűtőradiátor igo ikea individualizmus jobbkéz jtd jtdm jvc k&n kábelezés kárpit kd-sh99r kerékcsavar kígyó kihangosító klímakompresszor km koccanás kormánybőrözés körömlakk kul08 kulcs
>> EseményAlfa 156 2.4 Mjet 20V // 2013-10-10