Seriff - főkép
>> Tuning és extraAlfa Spider / GTV 3.0 V6 24V Lusso // 2014-04-09

Idegesített, hogy az eddig garázsban dédelgetett Barracudák nem lehetnek kocsim ékei (legalábbis menet közben kevésbé praktikusan), ezért vettem gyorsan 4 gyári felnit, amiért ugyan nem vagyok oda, de tuti jók lesznek méretben.

Közel sem olyan állapotúak, mint amilyenre a Barrák avanzsálódtak, de az árukról legyen elég annyi, hogy naivan megkérdeztem, hogy 1 db vagy a szett ennnyi? Kiderült, hogy a szett, így mentem is tegnap Lábatlanba értük.

A négyből kettőt kell görgőzni, már csinálják is. Egyelőre jó lesz nyárra, aztán meglátjuk.

>> Tuning és extraAlfa Spider / GTV 3.0 V6 24V Lusso // 2014-01-13

Hopp, bepattantak, az állítható deréktámasznak örülök :)

>> EgyébAlfa Spider / GTV 3.0 V6 24V Lusso // 2011-11-25

Épp, hogy feltettetem a téliszettet, ez fogadott reggel. Szeretem a havat, eshetne még :)

Olyan szép ez a kocsi...

>> EseményAlfa Spider / GTV 3.0 V6 24V Lusso // 2011-11-24

Tudniillik most nézem, hogy majd' másfél éve nem írtam a GTV blogjára/ba. Dráma.
Ezért most egy semmitmondó feltettematélikereketéslemosattamavasat bejegyzéssel élek.

Igazából szeretem a kocsit, és inkább szeretek menni Vele, mint írni Róla :) Nahát. ;)

Telefonos képek, írtuk anno, ma viszont egy telefon jobb képeket képes készíteni (megfelelő fényviszonyok mellett), mint egy átlagos kompakt gép. Vagy nem.

>> EseményAlfa Spider / GTV 3.0 V6 24V Lusso // 2008-08-30

Életet mentett! És nem viccesen mondva, vagy átvitt értelemben.

Édesapámmal cseréltünk egy hétre, az dízöllel mentem horvát szomszédainkhoz, kompromisszumot kötöttem, ez van... A lényeg tehát, hogy a GTV nála volt és Bp-en tett meg párszáz km-t (sajnos). Édesapámat egyik délután sürgősen behívták a korházba szüléshez. Kiderült, hogy nem kis galiba volt a csöppséggel és perceken múlott az élete, ami nagyban köszönhető a GTV-nek. Nem részletezném a konkrét esetet, de annyit tudni érdemes, hogy egyébként nem vezet gyorsan városban apám, (mert hát ugye minek?), de ha behívják szülni, akkor nem szívesen ülök mellette, és más sem szerintem. Láttatok már taxist "drága" fuvarral őrülten száguldani? Na, emeljük négyzetre, vagy ilyesmi. Remélem ebből soha nem lesz gondja, és balesetet sem okoz majd...
Mindenesetre a GTV most életet mentett. Ennyi.

>> EgyébAlfa Spider / GTV 3.0 V6 24V Lusso // 2008-07-15

Vol. 2- Felségjelzések

>> EgyébAlfa 145 1.6 Twin Spark // 2007-12-29

Gétévét vezettem, V6TB-t
.
.
.
Leírni nem igen tudom. Érzelgős ömlengésemre úgy hiszem senki sem kiváncsi itt, és ez így is van rendben:)

Két észrevétellel szeretnék csupán élni:
1. aki nem próbálta, tegye meg, ha teheti- recepre... "instant get"
2. a 145ötben ülve soha nem értettem a "fűnyírózást"- miért kell leszólni, nem megy rosszul az 1.6TS, (sőt amilyen sztorikat az utca áldozatai topicban egyesek leírnak... :D), szóval a lényeg, hogy most már értem a fűnyírózás kifejezés eszenciáját, nem mondom, hogy örülök neki, de értem:)

Valamit mégis: ahogy a V6 üvölt, hihetetlen... Szerencsétlen félresikerült mesterséges szókészletünk nem képes hűen átadni az érzést, amit átéltem... Pedig tél volt, csúszós utak, puhácska téligumi, apróbb hibák a csodás gépen, de mind elhomályosult... Autó, tárgy... tárgy?

Post scriptum: remélem makaróni-mérgezésben elhalálozott az a lángelme, aki egy csomagtartóban elhelyezett 2 literes zacskót nevez ablakmosótartálynak.
És a lényeg, hogy ez sem számít semmit sem.
.
.
.
Kéne.

Köszönöm Miki (jövök egyel)!