Mutasd

>> Autóápolás2007-07-27

Ma végre elszántam magam egy kis autómosásra.Szegénykém már nagyon ótvar volt.Gépi mosó nem vált be,én sem váltam be ezért szakemberekre bíztam,akik lelkiismeretesen tették a dolgukat.Az eredménnyel elégedett vagyok.Amúgy meg Anna nap van ma és a kedvesem neve pont ezzel egyez.Így hát szép este néz ki nekem is.

>> Szerviz2007-07-21

Ma budapesten járva egyrészt dögmeleg volt,másrészt elment egy biztosítékom,amelynek következtében nem tudtam kinyitni a csomagtartót,így hát a biciklit,amit el kellet hoznom,az utastérben helyeztem el.Nagyobb baj volt,hogy a féklámpa sem működött de végül is nem volt probléma.Hacsak az nem,hogy zenét sem tudtam hallgatni.Hazaérve kiderült,hogy volt a kocsiban biztosíték.Mindenesetre most már mindig lesz bizti a kocsiban,mert kínos volt így hazajönni.

>> Egyéb2007-07-17

Beültünk ma az Alfába
Túl sok volt a kilóméterhiánya
Morogva életre kelt a motorja
Alig várta,hogy kiérjen az útra

Abroncsa tapadt az aszfalthoz
Hangja sportosan morajlott
Kormányához tapadt kezem
Bőr a bőrhöz ér és én élvezem

Markomban a váltó gombja
A fokozat vajpuhán helyére csusszan
Tetőt eltolva,hajam borzolódik
Zenét feltekerve kedvem fokozódik

Az Alfa falja a kilómétereket
Jönnek erdők,hegyek,völgyek
Suhannak tova a fák
Egyik a másik után

Csodálatosak a kanyarok
Ahogy az ülésbe nyomódom
Ember és gép a természetben
Összhangban a környezettel

S ahogy változik a táj
Úgy száguldunk egyre tovább
S ha a kormányra pillantok hirtelen
Ott ragyog rajta a kígyó és kereszt

>> Egyéb2007-07-12

A mai napon egyáltalán nem történt semmi az autómmal.Csak egyszerűen álldogált a ház előtt,várva,hogy beszállok.Ugrásra készen állt,hogy életre keljen a motorja,szép lassan elindulva méltóságteljesen végigvonuljon a falun,azután pedig egyre mohóbban szürcsölve a benzint falja a kilómétereket.De én nem elégítettem ki az éhségét.Csak néztem,és jólesett a tudat,hogy bármikor beülhetek és máris tova repít.Így hát biciklire pattantam és azzal faltam a kilómétereket,mert vannak más világok is.Kerékpárral is jó úton lenni,érezni a szél erejét,látni a táj változását,érezni,ahogy dolgoznak az izmok és később elfáradnak jólesőn.Addig meg pihen az Alfa a ház előtt,míg feladat nem jut neki,várja a jelet,mikor indulhat útjára.Sokáig nem fog vesztegelni,mert egy Alfának az úton a helye.Addig is formásan,büszkén vár rám.

>> Egyéb2007-07-09

Hosszasan nyújtózkodtam ma reggel fél kilenc felé az ágyban.Jó volt még egy kis ideig az ébrenlét és az álom határvidékén leledzeni.Aztán győzött a napsugár és kinyitottam a szemem.Hétfő reggel révén elképzeltem,hogy mások már órák óta dolgoznak és elkezdtem őket sajnálni.Én viszont nem szándékoztam a mai napot bármiféle munkavégzéssel eltölteni.Nagy meleg révén valami hűvös után vágyakoztam.Úgy döntöttem,hogy a mai nap különösen alkalmas a Rám-szakadék felkeresésére.Így hát felkerekedtünk a kedvesemmel,akit nem volt nehéz rábeszélni és megcéloztuk a visegrádi hegységet.Azonnali hatállyal eltévedtünk,mivel rossz útra keveredtünk így a B-terv lépett érvénybe,így nem lentről felfelé másztuk meg a nyiladékot,hanem fentről lefelé de legalább nem kellett előzgetni senkit,mert mindenki szembe jött.Az elméletem viszont megdőlt,miszerint hétfőn mindenki dolgozik.Legalább százan jöttek szemből.A szakadék lenyűgöző volt most is,bár kicsit sajnáltam,hogy a láncokat lecserélték létrára,így hát nem tudtam csimpaszkodni.Túránk végeztével a dömösi Szőkeforrás étteremben oldottuk meg az energia-utánpótlást.Legközelebb januárban térünk vissza,hátha akkor kevesen lesznek.

Szomszéd városban zajló sörfesztivál meglátogatása volt a mai program.Szerencsére sikerült sofőrt szerezni,úgyhogy megízlelhettem a sárga nedűt.

>> Egyéb2007-07-05

Ma szép napra virradott,bár besimult az ég délutánra és mire kocsiba ültünk,már ömlött az eső de ez nem vehette el e kedvemet,hiszen ma van a napja a Black Sabbath koncertnek.Egyszer már voltam de akkor Ozzy volt az énekes.Ő sem rossz de nekem mindig is Ronnie James Dio volt a kedvencem.Már 26 éve,hogy először hallottam énekelni és azóta nem hallottam az övénél elemibb erejű hangot.Nos,ma ő volt az énekes,így hát ott volt a helyem.Még az sem zavart,hogy egy órát araszoltunk a budapesti dugóban.A koncert feledhetetlen élmény volt.95 perc volt mindössze de mekkora erővel szólt,hatalmas dinamizmussal és persze egész testem borzongott jólesőn a zene élvezetétől.A lábam ujjától(mely vízben tocsogott) a gerincemen át a fejem búbjáig bizsergett a csodálatos zene.Odáig fajult a dolog,hogy még a könnyem is kicsordult kétszer,annyira átéreztem a gyönyörűséges hang-orgiát.Mély tiszteletem a veterán zenészeknek,akik majd hatvan évesen leiskolázzák a fiatalokat.Úgyhogy életre szóló élménnyel térttünk haza és természetesen az Alfában is Black Sabbath szólt az úton.

>> Egyéb2007-07-01

Ma reggel nem a szokásos csicsergéses reggelre ébredtünk és a szomszéd kakasát sem hallottam ma de azért nyári reggel volt és úgy döntöttünk,hogy kimozdolunk egyet.Beültünk a kocsiba ,zene bekapcsol,volume felteker,tetőablak eltol,kulcs elfordít,motor felbőg és 10 perc Alfázás után megérkezünk Esztergomba,ahol is izé...Suzuki fesztivál zajlik.Remélem kevesen olvassák.Szóval fesztiváloztunk,ahol is szar volt a sör,ehetetlen a sült krumpli,viszont fél órát kellett sorba állni,mindenhol sok ember volt és gagyi zenék voltak a színpadon,úgyhogy rövidesen újra beszálltunk az Alfába és bevásároltunk és hazamentünk,ahol tüzet raktunk és szomjat oltottunk és hajnalig beszélgettünk.

>> Egyéb2007-06-27

Illetve még mindig itt vagyok.Volt időm a dugókban kicsit nézelődni.Pár Alfa is állt az út mentén.

Ma ráértem éppen,úgyhogy Buda felé vettem az irányt.Kellemeset autóztam átlagosnál kisebb dugókban néha leparkoltam,majd útra keltem és egy rahedli Alfát láttam a városban,vagy 8-at.
Végül 4 óra múltán 99 km-t megtéve hazaértem.